Здравейте колеги.
Според майстора ми имам проблем с турбината.
Симптомите са следните - колата набира като ютия, върви, но го няма "ряз" така да се каже. И ми обяви цифра, която лекооо ме притесни за рециклиране на въпросната джадя.
Въпросът ми е, къде в София може да погледнат и евентуално да рециклират турбината?
Пасат 5,5 1,8Т и може би проблем с турбина
- Traytor
- Мнения: 1826
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Пасат 5,5 1,8Т и може би проблем с турбина
Яде ли маслото?
Има ли някакъв кратък период в който да върви и след това да забива муцуната?
Като свалиш стъклото и я настъпиш, чува ли се свистене?
Варианти много, ако е заминала турбината няма вариант да не гори масло, защото оста ще има луфт. Можеш да го провериш и сам, сваляш входящия маркуч(който влиза в самия охлюв/студената част на турбото) и хващаш оста и разклащаш вертикално, там е окей да има малко луфт, после хоризонтално(навътре навън) тук не трябва да има луфт и е по-големия проблем.
За София нямам идея кой може да го погледне.
Има ли някакъв кратък период в който да върви и след това да забива муцуната?
Като свалиш стъклото и я настъпиш, чува ли се свистене?
Варианти много, ако е заминала турбината няма вариант да не гори масло, защото оста ще има луфт. Можеш да го провериш и сам, сваляш входящия маркуч(който влиза в самия охлюв/студената част на турбото) и хващаш оста и разклащаш вертикално, там е окей да има малко луфт, после хоризонтално(навътре навън) тук не трябва да има луфт и е по-големия проблем.
За София нямам идея кой може да го погледне.
Re: Пасат 5,5 1,8Т и може би проблем с турбина
В София съм рециклирал турбина при D.G. Turbochargers в Орландовци - тогава(2019-2020) ми взеха около 500 лв със сваляне и качване при AFN(там турбината се сваля за 10 минути елементарно, защото има много и удобен достъп), като цялата средна част беше нова, турбината след това се усещаше много плавно и различно и дадоха 1 г гаранция през която карах колата и така и я продадох без проблеми.
Друг добър сервиз за турбини е в Разлог, доста хора пращат по еконта, но трябва да я свалиш първо..по-добре намери читав сервиз, примерно клубният в Герман при Ники за първоначална диагностика, преди да се хвърляш на рециклиране на турбината директно.
Друг добър сервиз за турбини е в Разлог, доста хора пращат по еконта, но трябва да я свалиш първо..по-добре намери читав сервиз, примерно клубният в Герман при Ники за първоначална диагностика, преди да се хвърляш на рециклиране на турбината директно.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 13 окт 2011 8:51
- Автомобил: VW Passat 1 8T
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5,5 1,8Т и може би проблем с турбина
Маслото и филтрите ги смених вчера, така че ще следя. Иначе бях командировка до морето и ми излезе 2 литра доливане.
Иначе, не забива муцуна, но като я настъпя до дупка, набира бавно, като ютия.
Иначе, не забива муцуна, но като я настъпя до дупка, набира бавно, като ютия.
-
- Мнения: 652
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Пасат 5,5 1,8Т и може би проблем с турбина
2 литра за 1000 км направо си за основен ремонт.
Re: Пасат 5,5 1,8Т и може би проблем с турбина
2 литра на 1000 не може да не се виждат къде отиват - при този разход ще пуши яко синьо. Огледай за течове.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 13 окт 2011 8:51
- Автомобил: VW Passat 1 8T
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5,5 1,8Т и може би проблем с турбина
Колата не пуши, няма масло под нея, а и майстора при смяна на маслото и филтрите не каза нищо за омасляване и течове някъде.
- Traytor
- Мнения: 1826
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Пасат 5,5 1,8Т и може би проблем с турбина
Ако не пуши и няма теч… Остава само едно място, проверете кукерите да не са пълни с масло.
- buller
- Мнения: 2192
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Пасат 5,5 1,8Т и може би проблем с турбина
Това е много голям разход... Обаче, преди да правиш някакви заключения - смени маслото с друго, доказано.
Не вярвам, че ще се оправи, но за такъв пробег (800-900км) - моторът трябва да го гори като луд, за да докара този разход.
Моята, 1.8Т AWT, която карам от 90к+ км., си дърпа между 1.5 и 2.5 литра на 10к. км. и се радвам, че послушах майстори - да не бърникам, ако е толкова минимален за тоя мотор разход.
Аз, от превенция (с надежда да се оправи) - направим подмяна на всички клапани по картерната вентилация - нямаше разлика.
При теб не вярвам този разход да е "само" от картерната, ако речем, че там има драма.
Какво е в ауспуха като бръкнеш - мазньоч?
Не вярвам, че ще се оправи, но за такъв пробег (800-900км) - моторът трябва да го гори като луд, за да докара този разход.
Моята, 1.8Т AWT, която карам от 90к+ км., си дърпа между 1.5 и 2.5 литра на 10к. км. и се радвам, че послушах майстори - да не бърникам, ако е толкова минимален за тоя мотор разход.
Аз, от превенция (с надежда да се оправи) - направим подмяна на всички клапани по картерната вентилация - нямаше разлика.
При теб не вярвам този разход да е "само" от картерната, ако речем, че там има драма.
Какво е в ауспуха като бръкнеш - мазньоч?
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 13 окт 2011 8:51
- Автомобил: VW Passat 1 8T
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5,5 1,8Т и може би проблем с турбина
Малко се отклонихме .... Днес ходих до Панчарево, мъка ... ситуацията е като да караш на висока предавка на ниски обороти - педалът е до дупка, а Пасатко се влачи.
Та идеи за читав сервиз за турбини в Сф?
Та идеи за читав сервиз за турбини в Сф?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12099
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат 5,5 1,8Т и може би проблем с турбина
https://turbomotors.bg/
Занесъл съм там над 20 турбини, винаги са върнати като нови и нямам рекламации. Не свалят от колата обаче, кой ще я свали, нямам идея.
Обаче преди да влизаш в тоя филм, иди да ти направят читава диагностика с тест в движение, че да не се окаже счупена оная пластмасова хуйня на картерната вентилация, а ти ремонтираш турбо.
Да се видят тримовете и да се прецени. Не че е рядко срещан дефект турбината да се нацепи като краставица и да е само за кофата, ама е добре първо другото да се провери
Занесъл съм там над 20 турбини, винаги са върнати като нови и нямам рекламации. Не свалят от колата обаче, кой ще я свали, нямам идея.
Обаче преди да влизаш в тоя филм, иди да ти направят читава диагностика с тест в движение, че да не се окаже счупена оная пластмасова хуйня на картерната вентилация, а ти ремонтираш турбо.
Да се видят тримовете и да се прецени. Не че е рядко срещан дефект турбината да се нацепи като краставица и да е само за кофата, ама е добре първо другото да се провери
- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 5,5 1,8Т и може би проблем с турбина
Вакуума към вихровите клапи провери, на газ ли я караш и ако да от колко време?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта