Здравейте колеги, имам приблем с моя Пасат. Купих го през месец май 2025г и до преди 2 седмици нямах никакви проблеми с него. Преди две седмици обаче, когато опитах да запаля, автомобила си направи чек на системите , угасна лампата на подгрева на свещите и тишина. Никакво завъртане нищо. Един майстор познат го повиках да види какво може да е, и след като сложи донгъла в OBD буксата, сканира за грашки, попита ме дали имам втори ключ, казах, че имам - донесох го и автомобила запали. Каза, че са паднали батериите на ключовете, да ги сменя и няма да има проблем. Направих го, автомобила вървя още 2 дена без проблем и предната неделя по обяд след като не беше пален над 12 часа, опитах да го запаля и пак същия проблем. Прави си чека на системите, угасва лампата на подгрева и никакъв звук, никакъв опит да завърти. Опитах със задържане на бутона да запаля, върти, но не пали. Извиках друг специалист да го закачи на скенера и след като го сканира, каза, че според него всичко идва от акумулатора. Слаб бил и за това не пали. Купих нов AGM акумулатор 70Ah какъвто му дават по каталог, завериха ми гаранцията и го вкараха в компютъра за да знае колата, че е с нов. Пак вървя колата два дена и отново отказа, този път ме остави на пътя на 35км от дома в ранна студена сутрин. Както и да е, прибрах се и следобед към 15:00 отидох при колата със същия майстор, като този път го помолих, да прочете грешките, да не ги чисти и да видим какво ще стане. Прочете ги, без да ги чисти и колата запали. Прибрах я пред дома и на следващия ден отидох до Плевен, като на обяд преди да тръгна запали без проблем, и 3 часа по късно отново отказа. Дойде друг майстор с диагностика, след като вкара донгъла и прочете компютъра, без да има грешки, колата запали веднага.
Правят ми впечатление, че веднага след като се закачи колата на диагностика и веднага запалва. При втория майстор( този който каза, че е от акумулатора) от неговата диагностика излязоха грешки, които ще кача като снимки.
Моля ако някой се е сблъсквал с такъв проблем, да каже как се е справил.
Пасат Б8 2019г. 2.0 TDI не пали
- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12172
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б8 2019г. 2.0 TDI не пали
Тези грешки са за липса на комуникация, възможно е някъде по тая кан шина да минава комуникацията за имобилайзера и затова да не иска да върти стартера.
При всички случаи обаче трябва да се калибрира сензора за ъгъл на волана, че така абс и есп най вероятно не работят
При всички случаи обаче трябва да се калибрира сензора за ъгъл на волана, че така абс и есп най вероятно не работят
Re: Пасат Б8 2019г. 2.0 TDI не пали
Автомобила има ли допълнителен имобилайзер ? Нещо , което носиш със себе си освен ключа ?
-
В.Мошолов
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 30 апр 2025 9:55
- Автомобил: VW Passat B8 Variant
- Двигател: DFG
Re: Пасат Б8 2019г. 2.0 TDI не пали
Не. Нищо освен ключа. Интересно, че проблема започна да го прави чак след 5-6 месеца каране
Re: Пасат Б8 2019г. 2.0 TDI не пали
Свалете кората над педалите и вижда да не е мокро , там има модули, а по колонката минава маркуча за шибидах, панорама, за отводняване...
-
В.Мошолов
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 30 апр 2025 9:55
- Автомобил: VW Passat B8 Variant
- Двигател: DFG
Re: Пасат Б8 2019г. 2.0 TDI не пали
DoH_KuXoT написа:Свалете кората над педалите и вижда да не е мокро , там има модули, а по колонката минава маркуча за шибидах, панорама, за отводняване...
Моя е без шибидах и панорама
-
В.Мошолов
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 30 апр 2025 9:55
- Автомобил: VW Passat B8 Variant
- Двигател: DFG
Re: Пасат Б8 2019г. 2.0 TDI не пали
Проблема все още е наличен, моля за помощ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ivailo_slavov и 75 госта