Как се сваля задна броня на Б5 комби? + Монтаж на Парктроник
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Как се сваля задна броня на Б5 комби? + Монтаж на Парктроник
здравейте колеги , ако огледам сигурно и сам ще разбера , но искам да съм подготвен с инструментите за да не стане така че да развия половината болтове и да не мога да продалжа.доколкото видях днес има по 2 болта в ляво и дясно в горната част , които се виждат при отворена задна врата.трябва ли да се разглобява нещо в самия багажник или са тези 4-те болта и отдолу разни ?ще си монтирам парктроник и затова ме интересува.като го сложа ще пусна тема как става самия монтаж.нека някой който е свалял да помогне моля.приатна вечер
Последна промяна от Peteff на Съб 26 юли 2008 10:44, променено общо 1 път.
Не е трудно. Ще трябва да легнеш под него и ще видиш болтовете / мисля три или четири/. Освен тях има и винчета на подкалника. Хубаво гледай - поне 4 са, да не забравиш някое и да дръпнеш по-рязко... Бронята се маха като леко я издърпваш назад. Много е простичко и става за минути. За парктроника има един проблем. Под бронята има една алуминиева греда и самата броня ляга много плътно върху нея. Като монтираш датчиците трябва да изчислиш и разстоянието на което се показват от вътрешната страна. Аз доста се мъчих и освен да се изрежат дупки в алуминия друго не се сетих. Но нямах инструмент под ръка, така че направо махнах гредата и все още си карам без нея. Другият съве е да поставиш датчиците колкото можеш по високо. Всъщност зависи от модела парктроник, но моите са възможно най-високо и все пак понякога хваща и асфалта. И още нещо, ако не си монтирал парктроник досега, първо залепи хартиено тиксо върху нея. Помага да си мериш и чертаеш колкото ти душа иска. 

- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
мерси за информацията колега , не съм монтирал до сега но е проста работа според мен , гредата и аз я забелязах като лягах скоро под колата , именно за това искам да сваля бронята и да видя каде няма да пречат датчиците.тази събота мисля да я сварша работата. някой ако има още съвети да споделя . лека вечер
mi_ho написа:...Другият съве е да поставиш датчиците колкото можеш по високо. Всъщност зависи от модела парктроник, но моите са възможно най-високо и все пак понякога хваща и асфалта...
Каква е прочината да се монтират датчиците за парктроника възможно най високо? Оригиналния парктроник на Пасат 5.5 (предполагам че и на Б5 е същото) е в най-ниската точка на бронята.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
искам да я сваля за да си прекарам кабелите на датчиците като хората , да видя как е оребрението на самата броня, да ги вържа всичките заедно на снопче, да ги прекарам през отдушника.днес ще взема да тествам на каква височина минимално мога да ги сложа за да не засичат асвалта.сега запоих кабелчето + и - за задната.бе може и да не я свалям ,като поогледам по подробно отдолу ще реша.чудих се дисплея къде да го сложа ... мисля някаде в ляво на стъклото - или горе или долу ... другаде някак си не ми се връзва ...ще му мисля де.приатен ден колеги и мерси на отзовалите се
Каква е прочината да се монтират датчиците за парктроника възможно най високо? Оригиналния парктроник на Пасат 5.5 (предполагам че и на Б5 е същото) е в най-ниската точка на бронята.[/quote]
Както сам споменаваш ОРИГИНАЛНИЯТ!!! Не зная дали колегата е намерил оригинален. Аз говоря за такъв от 60-100 лева. По принцип в комплекта слагат и едни елипсовидни втулки, чрез които можеш да променяш до известна степен ъгъла на датчика. Но според мен стои доста грозно. Затова след доста проби /за моят модел парктроник, но не мисля че има големи разлики с другите/ открих, че датчика трябва да е високо. А, и колега, като махнеш бронята ще видиш едни тапи. Гумени са и през тях може да прокараш кабелите на датчиците, за да влезат в купето. Монажът е много лесен и бърз. Най-много време отнема изборът и меренето на разстоянията за датчиците. И в пълна сила важи правилото: Три пъти мери, веднъж режи!
Както сам споменаваш ОРИГИНАЛНИЯТ!!! Не зная дали колегата е намерил оригинален. Аз говоря за такъв от 60-100 лева. По принцип в комплекта слагат и едни елипсовидни втулки, чрез които можеш да променяш до известна степен ъгъла на датчика. Но според мен стои доста грозно. Затова след доста проби /за моят модел парктроник, но не мисля че има големи разлики с другите/ открих, че датчика трябва да е високо. А, и колега, като махнеш бронята ще видиш едни тапи. Гумени са и през тях може да прокараш кабелите на датчиците, за да влезат в купето. Монажът е много лесен и бърз. Най-много време отнема изборът и меренето на разстоянията за датчиците. И в пълна сила важи правилото: Три пъти мери, веднъж режи!
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Една статия за монтаж на парктроник на Б5 седан. И аз имам подобен. Датчиците са така устроени, че трябва да се монтират на отвесна повърхност - имат си съвсем лек наклон нагоре (за да не реагира постоянно на асфалта, или каквото е там покритието). Доколкото си спомням от упътването, има някакви норми - както за височината на датчиците, така и за разстоянията между тях.
Екранчето го монтирах до плафона - над огледалото за обратно виждане.
Тук има снимки и малко обяснения как се сваля задната броня на Б5(.5) седан.
А в тази тема е обяснено за комби, накрая има и картинка.
Екранчето го монтирах до плафона - над огледалото за обратно виждане.
Тук има снимки и малко обяснения как се сваля задната броня на Б5(.5) седан.
А в тази тема е обяснено за комби, накрая има и картинка.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
мдааа днес огледах отдолу и мога да монтирам датчиците в най горната част на бронята , която ми е на 55 см от земята , а в упътването пише от 50 до 60 което пасва идеално.на пипане и аз забелязах че има нещо като гума или дунапрен залепено за бронята над гредата - там ще са и датчиците .за разтоянието между тях пише че трябва да е 30-40 см. при мен на разтояние 40 см. крайните 2 идват някаде малко преди края на задната част на бронята , под черните лайсни на бронята . относно датчиците забелязах че имат лек наклон и се чудя накъде да го завъртя,предполагам ще е нагоре както казва колегата . само се чудя кабелите за датчиците от каде да ги прекарам , дали през въздуховодите или отвън , под стопа ... ще му мисля като стигна до там. забелязах че болтовете за свалянето на бронята са еврейска звезда , но трябва да стане и с шестограм.още нещо се чудя - дали няма да хлопат датчиците в посока навън - навътре , гледам отзад имат някакви като силиконови неща за да не хлопат но са фиксирани-демек не мога да ги местя.ако се наложи да лепя датчиците какво лепило ще ми препорачате колеги ? та снимки на монтажа в събота живот и здраве ако има време да го монтирам , ако не по нататака .приатна вечер
Там няма да стане! Трябва да се махне гредата. Като свалиш бронята ще видиш. Датчика се паказва около 4см и опира в алуминиевата греда. Всъщност опират само средните датчици. Двата крайни не са проблем. Имай впредвид, че и кабелите също може да опрат в тази греда. Или пък ако датчика е прекалено близко, кабелът може да се прекъсне от прегъването.
Моите датчици не съм ги лепил - влизат стегнато и доста време вече не са мръднали.
Моите датчици не съм ги лепил - влизат стегнато и доста време вече не са мръднали.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта