Не знам как да го опиша , но след като се включи перката на радиатора -
ми падат силно оборотите .Започва да тресе двигателя.
После след като се изключи - всичко се нормализира.
Въпроса ми е нормално ли е това? Не съм забелязвал преди такъв чувствителен спад на оборотите.
Или нещо не е наред??
Пасат 2.0 115 2Е
mod edit: vaskoto1



2Е падат обороти при ел. консумация.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Генератора на 2Е мотора е 90А. Вероятността да прави той магарии е само, ако имаш проблем с диодния блок, но тогава и стартера е върти тегаво.
Казваш- не свети индикацията за акумулатора. А само като подадеш контакт, без да палиш, си свети, нали?
Питам, защото тока за възбуждане на генератора минава през елементарна схемка в таблото, в която е включен и светодиода на индикацията.
Казваш- не свети индикацията за акумулатора. А само като подадеш контакт, без да палиш, си свети, нали?
Питам, защото тока за възбуждане на генератора минава през елементарна схемка в таблото, в която е включен и светодиода на индикацията.
Веднага нямах възможност да се занимавам , но измерих вчера напреженията на работещ двигател.
Динамото - 13.8 V
Акумулатор - 13.6V
Не знам дали стойностите са добре- да кажат по запознатите.
След като ми се включи перката на радиатора - напрежението на акумулатора пада до 13.4V , на динамото не се изменя.
Обаче , забелязах го вчера , понеже карам почти само на газ , след като превключих на бензин за проба и се включи перката --оборотите не се измениха , както го прави на газ.
И мисля , че проблема е някъде в газта , ако напреженията са нормални.
Днес ще трябва да я карам на майстор за газта , не ми идва друго поне за сега.
Ако някой има друг някакъв съвет - приемам го.
Динамото - 13.8 V
Акумулатор - 13.6V
Не знам дали стойностите са добре- да кажат по запознатите.
След като ми се включи перката на радиатора - напрежението на акумулатора пада до 13.4V , на динамото не се изменя.
Обаче , забелязах го вчера , понеже карам почти само на газ , след като превключих на бензин за проба и се включи перката --оборотите не се измениха , както го прави на газ.
И мисля , че проблема е някъде в газта , ако напреженията са нормални.
Днес ще трябва да я карам на майстор за газта , не ми идва друго поне за сега.
Ако някой има друг някакъв съвет - приемам го.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
aatanas написа:Динамото - 13.8 V
Акумулатор - 13.6V
Не знам дали стойностите са добре- да кажат по запознатите.
След като ми се включи перката на радиатора - напрежението на акумулатора пада до 13.4V , на динамото не се изменя.
Обаче , забелязах го вчера , понеже карам почти само на газ , след като превключих на бензин за проба и се включи перката --оборотите не се измениха , както го прави на газ.
Отзад-напред

Значи газовата ти е обикновена, не газов инжекцион. При твоя случай компютъра на колата не играе, от там не ти сработва клапана за регулиране на празния ход и при натоварване на двигателя (в случая от генератора) оборотите ти 'клякат'.
Напрежението: Не е най-прекрасното на света, но бива

Но щом се появява толкова голяма разлика м/у напреженията на генератора и акумулатора, значи имаш някъде кофти връзка.
Като за начало вземи един по-дебел кабел (аз взех 25кв.мм., но и 15 кв.мм. да са- става) и с помоща на някой елтехник му сложи кабелни обувки. Медни да са!
Развиваш масата, дето е на една от шпилките, държащи генератора, почистваш много старателно от окиси, почистваш и оригиналната си обувка на кабела до блясък и този кабел го дублираш до минусовата клема на акумулатора. Самите клеми на акумулатора също трябва да са почистени до блясък. Намазваш ги с технически вазелин, за да не се окисляват и стягаш яко!
Би трябвало при това положение напрежението да се вдигне с поне 0.2V.
Ако не- сваляш и кабелите на '+', почистваш навсякъде да няма никакви окиси и стягаш силно, но вмимателно, защото и на генератора, и на стартера (където се свързват 2-та кабела) болтовете са хванати в/у бакелитени основи.
Или както казва прекия ми шеф- 'Електрическата връзка трябва да е като социалистическото семейство- здраво и стегнато!'
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград

-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Да
Моторчето ти за празен ход (клапан за допълнително подаване на въздух) трябва да ти компенсира натоварването което възниква допълнително.
За да не го прави има много възможни причини.
Тая с която аз съм се сблъсквал на подобен инжекцион е прецакана букса към моторчето.
За да не го прави има много възможни причини.
Тая с която аз съм се сблъсквал на подобен инжекцион е прецакана букса към моторчето.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта