110 градуса

Техническа и сервизна информация за Passat
boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

110 градуса

Мнениеот boi4eto » Сря 09 юли 2008 18:26


Здравеите,преди седмица по магистрала Хемус,с пасатора темперетурата стигна 110градуса,понатиснах го и за това мисля,че вдигна тези градуси,нивото на антифриза си е добре,опасна ли е тази температура това ми е въпроса?




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 09 юли 2008 18:31


Ползавй търсачката има доста теми.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Сря 09 юли 2008 19:59


Ако е била пълна охладителната система - не вярвам да има проблем :) .

Впрочем как се държи по принцип един 1.6ТД на комби Пасатор ?


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Мнениеот boi4eto » Сря 09 юли 2008 20:25


milmar написа:Ако е била пълна охладителната система - не вярвам да има проблем :) .

Впрочем как се държи по принцип един 1.6ТД на комби Пасатор ?


Не загуба на течност нямам,колата си върви сега нормално,но имам счупени ребра на въздуховода отпред към радйатора,и на това го отдавам това загряване до 110гр.


bob4o80
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 10 сеп 2006 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот bob4o80 » Съб 02 авг 2008 19:28


Имах същия проблем като теб. След смяна на термостат проблема вече го няма. При здраво каране стига до 100 градуса и точка, дотам. Моят пасат е със същия двигател като твоя, само дето е седан.


DM
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 02 юли 2008 8:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DM » Нед 03 авг 2008 22:08


В града, в задръстването, колата би трябвало да загрява по-лесно. Моя съвет е да вземеш да я покараш - ако качи пак температура над 90 градуса, отвори капака и виж върти ли перката изобщо. Ако не върти можеш да видиш термостата и/или водната помпа. Съвета ми е да постетиш някой от масторите, които са споменати тук във форума. Но в никакъв случай не карай колата на 110+ градуса.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 03 авг 2008 23:12


тая кола ако не и е наред,предната броня,решетката под номера,винаги ще загрява в това време над 120км.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта