светлини на таблото
- modiliani
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
светлини на таблото
Да се върна откъдето тръгнах- лампите за температура на водата и маслото. Преди като дадеш да контакт светват и после тази за водата гасне, старт и тази маслото също изгася. Сега обаче давам на контакт не светят старт , но не запалва. Та тези датчици ако не са наред сигурно има забрана на запалването. Спуках се да въртя чак акумолатора взе да пада неще да запали и неще.
- modiliani
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
светлини на таблото
не но закачих новия и с него въртя, но не пали
- modiliani
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
светлини на таблото
така е и по старому - взех да си мисля че някаде няма ток на тези датчици и това дава забрана на помпата да пуска гориво и т.н. и затова неможе да запали.
- modiliani
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
светлини на таблото
ок и без това от разкачих да го зареждам. Само трябва да видя как да ги проверя може някой кабел от тях да се е прекаснал щом не светят
- modiliani
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
светлини на таблото
и възможнолие това да дава забрана на запалването
- modiliani
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
светлините на таблото
ок, ще се поровя тук там да прочета повече, щото ако трябва да ходя на ел ще ме одерат сигурно, пък скоро ходих да си прая климата и сега кинтите са 0
- BigTo
- Мнения: 576
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Уф недей с темата за климатиците, че в момента карам с оцветител и се кръстя с двете ръце да е нещо малко и да се оправи лесно, че иначе не ми се мисли. Огледай се хубаво, прочети сигурно по - компетентни хора от мене са писали по тази тема. Аз ти казвам каквото знам от личен опит
Иначе ме питай по ECU - то на Mercedes Аctros - нямаш грижи, ама за WV съм доста по-бос. Дано и при тебе да е нещо малко! Да не забравиш да кажеш за резултата!

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: светлини на таблото
modiliani написа:Сега обаче давам на контакт не светят старт , но не запалва. Та тези датчици ако не са наред сигурно има забрана на запалването.
Цъ! Няма!
Случайно да имаш имобилайзер на алармата?
Щото моя е така и точно това, което се случва при теб би се получило и при мен, ако не натисна бутончето му.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Няма защита или забрана....и без тях може да си запалиш безгрижно.По-скоро ти се лигави клемореда щом запоследно там си пипал.Аз имах следния проблем - даваш на контакт при което лампите светят,в следващия момент въртя да запали обаче лампите гаснат и съответно колата не пали.
Оказа се елементарен проблема - клемореда по принцип има условно да го кажа 3 положения (повече са ама нас 3 ни интересуват) :
-1. изключено - няма ток
-2. контакт - работи всичко все едно колата си е запалена.
-3. стартиране - работи положението контакт и върти и стартера.
При мен при положение 3 въртеше само стартера а по консуматорите нямаше ток.
Пробвай следното - пусни парното на колата на някакво положение (да кажем 4).Ако ти работи клемореда като завъртиш на контакт трябва да започне да вее.
Според мен имаш моя проблем с разликата,че при теб дори в положение 2 няма ток по консуматорите както и при положение 3.
Дано успя да ме разбереш
Оказа се елементарен проблема - клемореда по принцип има условно да го кажа 3 положения (повече са ама нас 3 ни интересуват) :
-1. изключено - няма ток
-2. контакт - работи всичко все едно колата си е запалена.
-3. стартиране - работи положението контакт и върти и стартера.
При мен при положение 3 въртеше само стартера а по консуматорите нямаше ток.
Пробвай следното - пусни парното на колата на някакво положение (да кажем 4).Ако ти работи клемореда като завъртиш на контакт трябва да започне да вее.
Според мен имаш моя проблем с разликата,че при теб дори в положение 2 няма ток по консуматорите както и при положение 3.
Дано успя да ме разбереш

- modiliani
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
сшетлините на таблото
С климатроник съм и когато съм наконтакт той се шключва. Аз също мисля за този климоред, дори си го купих, но немога да сваля металнич корпус на който се държи ключалката и климореда за да го сменя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта