светлини на таблото

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

светлини на таблото

Мнениеот modiliani » Пет 25 юли 2008 15:32


Да се върна откъдето тръгнах- лампите за температура на водата и маслото. Преди като дадеш да контакт светват и после тази за водата гасне, старт и тази маслото също изгася. Сега обаче давам на контакт не светят старт , но не запалва. Та тези датчици ако не са наред сигурно има забрана на запалването. Спуках се да въртя чак акумолатора взе да пада неще да запали и неще.




Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Пет 25 юли 2008 15:41


Ти какво стана с климореда? Смени ли го?


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

светлини на таблото

Мнениеот modiliani » Пет 25 юли 2008 15:44


не но закачих новия и с него въртя, но не пали


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Пет 25 юли 2008 15:46


А ако закчиш стария оправят ли се нещата? В смисъл да се върнат по старо му?


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

светлини на таблото

Мнениеот modiliani » Пет 25 юли 2008 15:49


така е и по старому - взех да си мисля че някаде няма ток на тези датчици и това дава забрана на помпата да пуска гориво и т.н. и затова неможе да запали.


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Пет 25 юли 2008 15:52


Пробвай стария изтъркан номер с откачането на акумулатора. Ако има евентуално някаква грешка в ECU-то да е запомнил и за това да прави тези номера!


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

светлини на таблото

Мнениеот modiliani » Пет 25 юли 2008 15:58


ок и без това от разкачих да го зареждам. Само трябва да видя как да ги проверя може някой кабел от тях да се е прекаснал щом не светят


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

светлини на таблото

Мнениеот modiliani » Пет 25 юли 2008 15:59


и възможнолие това да дава забрана на запалването


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Пет 25 юли 2008 16:14


На твоя Passat не знам. Баща ми кара такъв. Сменя климоред, но всичко си беше нормално. Не знам при тези Passat-i компютъра кое регулира - помпата или дюзата на инж., плюс това зависи дали си с електронно запалване или не.


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

светлините на таблото

Мнениеот modiliani » Пет 25 юли 2008 16:34


ок, ще се поровя тук там да прочета повече, щото ако трябва да ходя на ел ще ме одерат сигурно, пък скоро ходих да си прая климата и сега кинтите са 0


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Пет 25 юли 2008 17:08


Уф недей с темата за климатиците, че в момента карам с оцветител и се кръстя с двете ръце да е нещо малко и да се оправи лесно, че иначе не ми се мисли. Огледай се хубаво, прочети сигурно по - компетентни хора от мене са писали по тази тема. Аз ти казвам каквото знам от личен опит :) Иначе ме питай по ECU - то на Mercedes Аctros - нямаш грижи, ама за WV съм доста по-бос. Дано и при тебе да е нещо малко! Да не забравиш да кажеш за резултата!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: светлини на таблото

Мнениеот radotom » Пет 25 юли 2008 18:48


modiliani написа:Сега обаче давам на контакт не светят старт , но не запалва. Та тези датчици ако не са наред сигурно има забрана на запалването.

Цъ! Няма!
Случайно да имаш имобилайзер на алармата?
Щото моя е така и точно това, което се случва при теб би се получило и при мен, ако не натисна бутончето му.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 25 юли 2008 21:25


Няма защита или забрана....и без тях може да си запалиш безгрижно.По-скоро ти се лигави клемореда щом запоследно там си пипал.Аз имах следния проблем - даваш на контакт при което лампите светят,в следващия момент въртя да запали обаче лампите гаснат и съответно колата не пали.
Оказа се елементарен проблема - клемореда по принцип има условно да го кажа 3 положения (повече са ама нас 3 ни интересуват) :
-1. изключено - няма ток
-2. контакт - работи всичко все едно колата си е запалена.
-3. стартиране - работи положението контакт и върти и стартера.

При мен при положение 3 въртеше само стартера а по консуматорите нямаше ток.
Пробвай следното - пусни парното на колата на някакво положение (да кажем 4).Ако ти работи клемореда като завъртиш на контакт трябва да започне да вее.
Според мен имаш моя проблем с разликата,че при теб дори в положение 2 няма ток по консуматорите както и при положение 3.
Дано успя да ме разбереш :)


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

сшетлините на таблото

Мнениеот modiliani » Съб 26 юли 2008 23:23


С климатроник съм и когато съм наконтакт той се шключва. Аз също мисля за този климоред, дори си го купих, но немога да сваля металнич корпус на който се държи ключалката и климореда за да го сменя.


Потребителски аватар
ligustrum
Мнения: 510
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 23:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ligustrum » Съб 26 юли 2008 23:55


мисля,че за да го извадиш ключа трябва да е вътре(в ключалката)нека се изкаже някой по знаещ :idea:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта