-започнах да си ремонтирам парното и разглобих всичко.Два дни по-късно (днес) не можах да си отключа колата от алармата....оказа се,че акумулатора е на 0.13V докато е закачен към колата.Сега го свалих и го съживявам.Никога не съм имал проблеми с него (на година е) и сега се зарежда нормално.
Колата е В3 с заводски климатроник.Разкачени са :
-контролера за климатроника,няколко букси между отделните части на системата (за уравление на клапите).
-всичко около ключа за палене - свалени са и лостчета.Всички копчета по арматурното табло - ел.стъкла,фарове,отопление на задното стъкло и т.н.
-лампата на АБС-а.
-таблото със стрелките
за друго не се сещам ама имате представа какво се разкача за да се стигне до радиаторчето.
Когато я разглобих си я заключих нормално и всичко си беше като хората

Някой има ли идея каква може да е причината и дали е нормално....в смисъл случвало ли се е и на други?
Зачудих се понеже онзи ден един приятел с Голф имаше леко сходен проблем - спира сутринта пред офиса,вечерта слиза и няма грам ток.Акумулатора тотално празен като моя.слага нов и върти - няма палене....оказва се,че няма искра.....още не си е решил проблема ама аз се чудя какво общо може да има между демонтажа на таблото и акумулатора - човек като изключи всички куплунзи единственото,което прави е да прекъсва ел. вериги

Като се зареди ще ходя да меря какви тоци текат и накъде и да видя какво се случва ама....не виждам общо.
Колата не е палена така или нещо такова.....то е и невъзможно де.
Откакто свалих първото болтче нито е палена нито въобще нещо по нея е включвано да работи..... друг път е седяла по седмица-две-три даже без никакъв проблем....т.е. по принцип няма отечки и тем подобни.
Предварително Благодаря на всеки,който може да помогне с някаква информация!
mod edit: dobrinb