Свалих таблото и умря акумулатора на В3 - Решено!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Свалих таблото и умря акумулатора на В3 - Решено!

Мнениеот zfa159 » Чет 07 авг 2008 17:37


Странен проблем....поне за мен е странен де :
-започнах да си ремонтирам парното и разглобих всичко.Два дни по-късно (днес) не можах да си отключа колата от алармата....оказа се,че акумулатора е на 0.13V докато е закачен към колата.Сега го свалих и го съживявам.Никога не съм имал проблеми с него (на година е) и сега се зарежда нормално.
Колата е В3 с заводски климатроник.Разкачени са :
-контролера за климатроника,няколко букси между отделните части на системата (за уравление на клапите).
-всичко около ключа за палене - свалени са и лостчета.Всички копчета по арматурното табло - ел.стъкла,фарове,отопление на задното стъкло и т.н.
-лампата на АБС-а.
-таблото със стрелките
за друго не се сещам ама имате представа какво се разкача за да се стигне до радиаторчето.
Когато я разглобих си я заключих нормално и всичко си беше като хората :roll:
Някой има ли идея каква може да е причината и дали е нормално....в смисъл случвало ли се е и на други?
Зачудих се понеже онзи ден един приятел с Голф имаше леко сходен проблем - спира сутринта пред офиса,вечерта слиза и няма грам ток.Акумулатора тотално празен като моя.слага нов и върти - няма палене....оказва се,че няма искра.....още не си е решил проблема ама аз се чудя какво общо може да има между демонтажа на таблото и акумулатора - човек като изключи всички куплунзи единственото,което прави е да прекъсва ел. вериги :?
Като се зареди ще ходя да меря какви тоци текат и накъде и да видя какво се случва ама....не виждам общо.
Колата не е палена така или нещо такова.....то е и невъзможно де.
Откакто свалих първото болтче нито е палена нито въобще нещо по нея е включвано да работи..... друг път е седяла по седмица-две-три даже без никакъв проблем....т.е. по принцип няма отечки и тем подобни.
Предварително Благодаря на всеки,който може да помогне с някаква информация!
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Чет 07 авг 2008 19:29


А да не би просто докато си свалял таблото и вратите ти са били отворени да са ти светили плафоните и да е свършил тока... :roll:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 07 авг 2008 20:21


DJ_TOLYO написа:А да не би просто докато си свалял таблото и вратите ти са били отворени да са ти светили плафоните и да е свършил тока... :roll:

Еми да де ама си заключих колата съвсем нормално,алармата си ми вдигна прозорците и т.н. всичко нормално,на следващия ден си я отварях също така нормално за да си взема една отвертка....и днес гризнах дръвцето.Преди малко слагах акумулатор за да пробвам климатроника (писа грешка ама ще я ровя да видя какво измрънка) и видимо нищо не видях.Тока е постоянен и е 0.6А а никакви консуматори не работят.....ще видим като сглобя всичко ;)


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот modiliani » Чет 07 авг 2008 20:23


DJ_TOLYO написа:А да не би просто докато си свалял таблото и вратите ти са били отворени да са ти светили плафоните и да е свършил тока... :roll:

колегата е много прав да задава този въпрос защото аз когато правих тази процедура (преди години) замръкнах и се осетих навреме. Та най-добре е да се разкача акумулатора - и без това има доста кабели дето остават разкачени. Относно темата - има много добра пусната със снимки - даже е маркирана като "важна".
:да:

Последна промяна от modiliani на Чет 07 авг 2008 20:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 07 авг 2008 20:23


нали знаеш че без табло няма начален ток на заряд, махай бушони и мери на тяхно място с амперметър

Последна промяна от L&R на Чет 07 авг 2008 20:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 07 авг 2008 20:24


L&R написа:нали знаеш че без табло няма начален ток на заряд

Ами да ама аз не съм я палил понеже без контактен ключ и всичко заринато от кабеляци и мизерии е малко трудно въобще да се кача вътре ;)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 07 авг 2008 20:31


modiliani написа:
DJ_TOLYO написа:А да не би просто докато си свалял таблото и вратите ти са били отворени да са ти светили плафоните и да е свършил тока... :roll:

колегата е много прав да задава този въпрос защото аз когато правих тази процедура (преди години) замръкнах и се осетих навреме. Та най-добре е да се разкача акумулатора - и без това има доста кабели дето остават разкачени. Относно темата - има много добра пусната със снимки - даже е маркирана като "важна".
:да:

Да ама колата там не е с климатроник и не ми помага особено понеже при климатроника нещата само изглеждат същите....а реално не е точно така.Аз сглобих вече част от нещата и ми даде една грешка ама то е понеже аз съм прос.....не съм закачил датчика за температурата в купето ;)


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот modiliani » Чет 07 авг 2008 20:48


zfa159 написа:
DJ_TOLYO написа:А да не би просто докато си свалял таблото и вратите ти са били отворени да са ти светили плафоните и да е свършил тока... :roll:

Еми да де ама си заключих колата съвсем нормално,алармата си ми вдигна прозорците и т.н. всичко нормално,на следващия ден си я отварях също така нормално за да си взема една отвертка....и днес гризнах дръвцето.Преди малко слагах акумулатор за да пробвам климатроника (писа грешка ама ще я ровя да видя какво измрънка) и видимо нищо не видях.Тока е постоянен и е 0.6А а никакви консуматори не работят.....ще видим като сглобя всичко ;)

И при мен когато я сглобих не ръчи да запали , след няколко опита и малка проверка на кабелаците по таблото и (зад него). И сега ми идва на ум че проблема в климатроника идваше при мен от единия мотор на клапата тази в средата отдолу - не съм я бил намстил добре и това го тормозеше. Оправих я на затворено, щото ново разглобяване си е още 2 дни..


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 07 авг 2008 21:08


Е чак два дни ;) Аз се справих с цялото разглобяване до степен кожуха с радиаторчето да ми е вкъщи на масата :)
Днес за час го набих на мястото му.Номера с клапите е да не им пипаш позиционирането....то не ти се и налага де.Само на едната ама тя е вакуумна и няма как да я сбъркаш.Моя дерт с климатроника е че не съм си закачил още датчика в купето и мрънка,че го няма.Иначе загледах,че клапата която е отпред пред този целия кожух (май разпределя въздуха към стъклото и към духалките) нещо не се мърда и вероятно има проблем с нея или не я управлявам подходящо.Макар че ако има проблем с нея това обеснява защо не ми вееше добре на стъклото ;) ама ще видя за какво е и как се управлява и ще стане ясно дали проблема е в нея,в управлението или аз съм смотан :)
По повод проблема с тоците още не мога да схвана какво може да е проблема.Най-странното ще е ако я сглобя и не харчи тези 0.6А които премерих преди малко.досега не съм чувал за верига,която като е разкачена да харчи ток а като я закачиш да не харчни.....освен ако е разкачено някакво управление на нещо и то работи (ама незнам какво ще е с такава ниска консумация) и като му се възстанови управлението спира да работи.....знам ли.Ще видим живот и здраве утре ако ми остане време да я досглобя.


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Пет 08 авг 2008 8:01


Един приятел имаше подобен проблем - разкачено табло за смяна на радиатор на парното. На сутринта - умрял акумулатор. Сглобихме всичко,дадох ток и без забележки. Единственият извод след умуване беше, че някъде при разглобяването са останали допрели се кабели и това е изтощило акумулатора през нощта. Това беше преди време и до сега не е имал проблеми с акумулатора.Дано и при теб не е нещо сериозно!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 08 авг 2008 22:53


Ами да де ама всичко ми е на куплунзи и съм гледал много внимателно да не се допрат някъде като разглобявах...все пак имах едно наум че инсталацията е под напрежение ;)
Като го сглобя тези дни ще видим какво ще излезе.
Благодаря!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 09 авг 2008 17:17


Причината я открих - като съм се гъзил по задната седалка да редя частите (за да не ги потроша) явно съм натиснал и съответно пуснал лявата лампа за осветление в купето....чак днес я видях като тръгнах да сглобявам обратно...отворих дясната да си взема не помня вече какво и.....гледам лампата свети а вратата затворена.....сетих се какво се е получило.


Потребителски аватар
shocker
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 11:09
Автомобил: PASSAT
Двигател: RP
Местоположение: Хасково

Мнениеот shocker » Сря 13 авг 2008 21:49


L&R написа:нали знаеш че без табло няма начален ток на заряд, махай бушони и мери на тяхно място с амперметър
:applause: от толкова много предположения това е верният отговор!!! Нищо не си оставил включено повярвай ми, просто си откачи пак таблото от буксата и се опитай пак да запалиш на сутринта... :wink: патил сам лично така че няма 2 мнения по въпроса!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта