


Ланда симулатор.
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ланда симулатор.
Имам следния проблем. Тъй като карам пасата В3 на газ в 90% от времетео отдавана съм изхвърлил ланда сондата, тъй като беше заминала и без това. Имах проблем и с бензиновата помпа която сега подмених за да мога да си паля колата на безин. Въпроса ми е следния, възможно ли е от ланда сондата да се получава вкарване на повече гориво от необходимото защото при загрял двигател на бензин отзад излиза черен дим (което обикновено значи твърде много гориво). Проверил съм датчиците за температурата на двигатела и входящия въздух работят нормално. Има ли друг датчик, който пряко да раководи впръскването на горивото от дюзата за да се получават тия кълбета черен дим. Възможно ли е цялата работа да е от ланда сондата и може ли на нейно място да се постави някъкъв симулатор който да прави сместа по бедна. Не ми се купува нова сонда тъй като няма да карам пасата на бензин а и нямам дупка за сондата тъй като смених главата заедно с изпускателните колектори и на тях нямаше отвор за сондата. На буксата, от сондата която е изключена има две жици, когато меря между тях няма никакво напрежение но между едната и минуса на акомолатора има 0.5волта което е мисля стандартната стойност задена на компютъра без сонда. Та въпроса след всичко написано е мога ли да излъжа компа с някакъв ланда симулатор да прави смемста по бедна при заграл двигател на бензин става въпрос не на газ за газ имам ланда контрол.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
колега за газ като имаш ламбда контрол а нямаш вързана ламбда сонда тогава какво коригира? Просто не действа ламбда контрола ти.
за бензин при този двигател с откачена напълно сонда трябва да си работи нормално и да не хвърля сажди отзаде, особено при загрял двигател. Сондата ти доколкото разбрах е нацяло откачена. Така компа си действа по зададено опорно напрежение 0,5в. Затова на този извод има такава стойност.
Мисля че някой датчик /най-вероятно за температурата на антифриза/ ти прави проблеми.
При 80 градуса загрял двигател стойността му трябва де около 300 ома.
Може да пуши черно ако е размествана плочката на ТПС, която се намира на срещуположната страна на лостовете за подаване на газ.
за бензин при този двигател с откачена напълно сонда трябва да си работи нормално и да не хвърля сажди отзаде, особено при загрял двигател. Сондата ти доколкото разбрах е нацяло откачена. Така компа си действа по зададено опорно напрежение 0,5в. Затова на този извод има такава стойност.
Мисля че някой датчик /най-вероятно за температурата на антифриза/ ти прави проблеми.
При 80 градуса загрял двигател стойността му трябва де около 300 ома.
Може да пуши черно ако е размествана плочката на ТПС, която се намира на срещуположната страна на лостовете за подаване на газ.
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
tps
Датчиците ги премерих. Перката на радиатора бачкаше и изгасна, значи температурата на антифриза е около 90-92С. При измерване на датчика за антифриза даде 220ома или около 90С а на датчика за постъпващия въздух даваше 800-1000 ома или около 40-50С. Този ТПС е пипан стотици пъти какво ли не го правиха, по едно време задържаше оборотите на двигатела на 2000 обор. мина почукна го с отверката и се оправи. Казаха ми че има износени писти итрябва да се смени, намерих друг втора употреба сложига го нещо го настройваха.Не знам как влияе на газта но там нямама проблеми. Доколкото знам това е датчика за положението на дроселната клапа. Може ли да се настройва това чудо и каде.
За сондата си разбрал правелно изобщо я нама и не е включена.
За сондата си разбрал правелно изобщо я нама и не е включена.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта