Здравейте на всички почитатели на VW!
От няколко месеца чета форума, но понеже не съм кой знае колко сръчен и технически грамотен не смея да се обадя.
Доста търсих по форума моя проблем, но не открих това, което ме интересува.
Имам проблем. Ако някой има желание, моля да ми помогне.
Passat комби В3/92г. двг-2Е. Ползвам го от 2003г.(като, че ли има някакво значение!?).
При дъжд през филтъра влезе вода. Климатроника работеше след това. Наложи се около 2 седмици да не ползвам колата. След това като пуснах климатр. чух, че не работи вентилатора на парното, а после на дисплея на климатроника започна да мига само надписът диавиа и нищо друго.
Учейки се от форумите свалих вентилатора. Беше корозирал и затегнал. Смених го с работещ, но нищо не се промени.
Разбирам /от форума/, че оригиналните климатроници имат някаква резисторна група към този вентилатор, но не можах да я открия.
При мен за корпуса на вентилатора /въздуховода/ са хванати един блок в който има интеграли и др. елементи. Предполагам, че това е управлението на климатр., но там нищо не изглежда да е изгоряло. До него е закрепено едно реле с предпазител, но то не влияе на климатроника.
В момента съм откачил кабелите на този блок, защото иначе компресорът ми работи непрекъснато, а само така успях да го спра.
Моля Ви за мнения и помощ, и евентуално за ел. схема на диавиа от онези години. Фреона ми е R12 и има достатъчно.
Ако някой знае свестен майстор в Бургас също ще ми помогне.



РЕШЕНОклиматроник диавиа-на дисплея мига само надписа диавиа
РЕШЕНОклиматроник диавиа-на дисплея мига само надписа диавиа
Последна промяна от krasen на Нед 31 авг 2008 19:20, променено общо 1 път.
- Passat_91
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 01 ное 2007 20:27
- Автомобил: VW Passat B3 Variant
- Двигател: 1.8 MI RP 12.1990
- Местоположение: Пазарджик
Diavia
Колега и аз имам Б3 с климатроник на Диавиа и веднъж като смених един бушон, който е сварзан с него кам половин час беше без ток и ми стана сащия проблем започна да мига на дисплея единствено надписа "Diavia" и нищо друго дори и бутоните не действаха. Ходих при майстор и ми каза че се бил разпрограмирал компа на климатроника чеварка натиска бутоните нещо оправи го трагна уж, но докато се прибера. Като изгасих колата и после пак я запалих пак почна така да прави, а аз бях гледал какво натиска накрая и има един бутон на климатроника кадето като го натиснеш духа на предното стакло продалжително когато е запотено то се натиска. При мен като го задържам по продължително време без да го отпускам и се оправа проблема и климатроника започва да действа. 

- GARTNER
- Мнения: 1980
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cофия/Оряхово
- Контакти:
angel1223 написа:виж на улИндустриална срещу входа за бившата Спавянка
Само не ходи при този неграмотник

Аз ще ти дам име и тел. на един майстор от които съм супер доволен и си разбира от работата поне при мене си свърши работата затова ти го препоръчвам.
тел.0888/234167 ще търсиш Горан Тодоров (Ремонт на Автоклиматици)
Благодаря, GARTNER!
Засега се справих. Оказа се изгорял 30А предпазител. При мен се намира зад акумолатора. Там има 3-4 релета и още толкова предпазителя. Явно този/изгорелия/ е във веригата за захранване на вентилатора на парното. Смених и вентилатора на парното с такъв 2-ра употреба (40лв. от "Франц")т.к. на "Славейков" бл.55 ми казаха, че няма производство на този модел като резервни части. В момента обаче, когато работи вентилатора на най-високите обороти се чуват и осещат доста големи вибрации. Или нещо не съм наместил вентилатора с ел.двиг. както трябва или просто е разбито двигателчето, макар че като го свързвах директно на акумолатора не се усети, а и не се усещаха големи механични хлабини на роторчето.
Засега се справих. Оказа се изгорял 30А предпазител. При мен се намира зад акумолатора. Там има 3-4 релета и още толкова предпазителя. Явно този/изгорелия/ е във веригата за захранване на вентилатора на парното. Смених и вентилатора на парното с такъв 2-ра употреба (40лв. от "Франц")т.к. на "Славейков" бл.55 ми казаха, че няма производство на този модел като резервни части. В момента обаче, когато работи вентилатора на най-високите обороти се чуват и осещат доста големи вибрации. Или нещо не съм наместил вентилатора с ел.двиг. както трябва или просто е разбито двигателчето, макар че като го свързвах директно на акумолатора не се усети, а и не се усещаха големи механични хлабини на роторчето.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 31 госта