Колеги, след като изчетох достатъчно мнения по темата във форума, реших да си сменя алармата, тъй като и аз притежавах някаква италианска отпреди 12-13 години и дистанционното се разпадаше и едвам вече работеше, а друго нямам. (Самата аларма си бачкаше нормално).
Отидох на майстор, оставих я и след 4 часа си я взех, обаче:
1. Най-притеснителното е, че не успяха да я вържат към обемните датчици от старата аларма - казаха, че не ставало. В момента ако се отвори врата, алармата писва, НО ако отворя 5-тата врата отзад, аларма йок! Тук питането ми е наистина ли е невъзможно да бъде свързана към обемните датчици? Притеснява ме това, тъй като един приятел с Голф ми разказа как са му разбили стъклото, влезли през него и тършували, а алармата ни вопъл, ни стон и всичко това защото не са отворили изобщо вратата.
2. За първи път видях аларма да се върже не към мигачите, а към габаритите. Има ли някаква конкретна причина според вас? Ако нямате идея, така или иначе ще отида пак до тия да ги питам.
Моделът на алармата, според инструкциите които ми дадоха, е BETA M15 - има шоков датчик, комфорт модула си ми работи с нея, а и майсторът ми каза, че допълнително имало някакъв токов датчик, който сработвал при даване на контакт. Това всичко за цена от 100 лева. Но описаните по горе неща определено ме притесняват.
Ето и малко снимки:
http://media.snimka.bg/0566/007387009-big.jpg
тук в жълтата елипса е оградена старата букса, омотана с изолирбанд...
http://media.snimka.bg/0566/007386783-big.jpg
Това е новото дистанционно, което май засега е единственото нещо, което ми харесва.
Моля за вашето мнение! Мерси предваре!



След смяна на аларма - някои въпроси - Решено!
- pronobis
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
След смяна на аларма - някои въпроси - Решено!
Последна промяна от pronobis на Пет 05 сеп 2008 11:27, променено общо 1 път.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
От всичко което изреди аз лично не виждам нищо притеснително.
Възможно е да не могат да се свържат обемните датчици, има доста аларми свързани към габаритите.
А това дали ако ти разбият прозореца ще се включи алармата зависи от настройката на шок-датчика. Ако е по-чувствителен ще се задейства, но пък тогава се приготви за свирене след всеки минал автобус. Колко да е чувствителна алармата си е твой избор.
За край...цената ми се струва нормална. Сигурно някъде може и да е по-евтина ама....
Възможно е да не могат да се свържат обемните датчици, има доста аларми свързани към габаритите.
А това дали ако ти разбият прозореца ще се включи алармата зависи от настройката на шок-датчика. Ако е по-чувствителен ще се задейства, но пък тогава се приготви за свирене след всеки минал автобус. Колко да е чувствителна алармата си е твой избор.
За край...цената ми се струва нормална. Сигурно някъде може и да е по-евтина ама....
- pronobis
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
dlug, първо, мерси за отговора!
Цената не я оспорвам, даже ми се видя евтино, в смисъл че бях се подготвил поне около 150 кинти да дам, така че тук сме ок.
Разликата с предишната аларма относно багажника обаче е огромна - преди само да натисна копчето и да отворя и писва. Сега обаче отварям 5-тата врата докрай, напъхвам се наполовина вътре и ниенте.
Както и да е, работата хич не е фатална, но все си мислех, че може и да има начин да се използват обем-датчиците. Да ми е живо и здраво каското
Ако mods решат,

Цената не я оспорвам, даже ми се видя евтино, в смисъл че бях се подготвил поне около 150 кинти да дам, така че тук сме ок.
Разликата с предишната аларма относно багажника обаче е огромна - преди само да натисна копчето и да отворя и писва. Сега обаче отварям 5-тата врата докрай, напъхвам се наполовина вътре и ниенте.
Както и да е, работата хич не е фатална, но все си мислех, че може и да има начин да се използват обем-датчиците. Да ми е живо и здраво каското

Ако mods решат,

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
За 5-тата врата или се хващат към лампата в багажният отсек или слагат допълнителен бутон, относно обемните датчици ако са със външно устройство(модул) за управление кво ги бърка да ги закачат и да чукват импулс към отворени врати за да писва колата ако някой бръкне през стъклото аз преди да взема новта аларма дето има управление за обем така бях направил 

- pronobis
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
znainainai написа:...
Добри съвети, мерси. Ще говоря с тия като отида при тях, тъй като аз съм тотално зле с всякакви тоци и жици. Поне 5-тата врата да оправят. Най-вероятно нямам отделен модул за обемните, както ти си го описал, защото аз изрично в началото ги помолих, ако има начин да се вържат към тези датчици. Щом не са го направили или е нямало начин, или ги е домързяло.

- pronobis
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Днес отидох при момчетата, които ми сложиха алармата и те решиха проблема с 5-та врата за 10 минути - оказа се, че старата аларма е хващала само от обемните датчици и въпреки, че от плафона тръгваше жица, тя свършваше в небитието под една от корите отлявата страна под уплътнението за багажната врата. След нужната интервенция, в момента при отварянето на 5-та врата, алармата писва здраво!
Благодаря за съветите!
P.S. За обемните датчици няма какво да се направи, тъй като управлението им не било от отделен модул, ами си било в старата аларма.

Благодаря за съветите!

P.S. За обемните датчици няма какво да се направи, тъй като управлението им не било от отделен модул, ами си било в старата аларма.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта