


изхвърля ми от 2-3 дни по малко антифриз
изхвърля ми от 2-3 дни по малко антифриз
Здравеите! Ако може някои да даде съвет имам пасат 1.8 моно 90 коня 92г.Изхв.ми по малко антифриз от разширителния съд,а марку4ите са ми твьрди по време на работа,не е гарнитура маслото е 4исто,като отворя капа4ката на разш.съд няма никакви балон4ета ако е гарнитура ще има антифриза е идеално 4ист.Антифриза ми е дори под минимума не винаги изхвърля така е от 2-3 дни.Дали нова капа4ка ще оправи нещата-благодаря предварително на тези които откликнат на проблема ми.
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Колега маслената магистрала е по-далеч от колкото охладителната с-ма около цилиндрите така че това с маслото трябва да е ебати пробива.По-често избива от към охладителната с-ма и вкарва нагорещени газове.Пробвай с друга капачка,ако пак е така виж в някой сервиз за по-сигурно да ти кажат с лакмусче ли с компресор ли дали има пробив в гарнитурата на главата може да е малък пробива и така да се получава. 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Цъ-цъ-цъ!
Толчав технически раздел за Пассат да си имаме- пък ти в Основен да го пльокнеш...
Иначе... Те ти причината, поради която се регнах в този форум навремето!
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p= ... ht=#171532

Толчав технически раздел за Пассат да си имаме- пък ти в Основен да го пльокнеш...

Иначе... Те ти причината, поради която се регнах в този форум навремето!

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p= ... ht=#171532
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен (така и така е по същата тема) се оказа комплексно - и капачка и разширителен съд.
Старата капачка а и новата се навиваха/развиваха много трудно когато колата не е палена и доста лесно,когато е загряла до работна температура.след като смених и казанчето проблема се реши - играх си с едно шублерче и тенджера с вода и се оказа,че пластмасата на старото се разширява с около 2.5мм в диаметър когато се загрее и оттам вече капачката спира да уплътнява добре и антифриза изчезва
Иначе има 1000 места откъдето може да тече...той обича да изтича много повече от водата
Успех!
Старата капачка а и новата се навиваха/развиваха много трудно когато колата не е палена и доста лесно,когато е загряла до работна температура.след като смених и казанчето проблема се реши - играх си с едно шублерче и тенджера с вода и се оказа,че пластмасата на старото се разширява с около 2.5мм в диаметър когато се загрее и оттам вече капачката спира да уплътнява добре и антифриза изчезва

Иначе има 1000 места откъдето може да тече...той обича да изтича много повече от водата

Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта