вапрос за монтаж на двигател г60 на пасат Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
noob12
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 20 май 2007 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

вапрос за монтаж на двигател г60 на пасат Б3

Мнениеот noob12 » Чет 21 юни 2007 16:34


вазможнолие да се постави двигател г60 на пасат Б3 и свързано ли е с много промени по скорости комп. и така нататак? Мерси предварително




Потребителски аватар
noob12
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 20 май 2007 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот noob12 » Чет 21 юни 2007 16:36


Забравих да оточна пасата е 2000 хил кобика инжекцион 1992г.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 21 юни 2007 16:45


ами само по себе си е свързано със смяна на скоростна кутия,карета,полуоски,двигател смукателна и изпускателна система,компа върви с двигателя така че отговори си сам,бензинова помпа,захващането на двигателя може би е усилено че да не ти къса купето,спирачната система е друга и нея е добре да се смени,и още и още.По добре намери такъв готов и ако имаш повече пари праз едно турбо да нямаш ядове с компресори и си 6 ама много разходи бе човече.По-евтино ще излезе да си купиш един VR6 миналата година продаваха един за 3500лв 2.8 175кс


Потребителски аватар
skysecurity
Мнения: 44
Регистриран на: Пон 14 май 2007 21:25
Автомобил: WV PASSAT B6
Двигател: 1 4 TSI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот skysecurity » Чет 19 юли 2007 13:07


noob12 написа:Забравих да оточна пасата е 2000 хил кобика инжекцион 1992г.


двигателя става но трябва да качиш и кардана и цялата ходова част

и цялата ел.схема


Потребителски аватар
skysecurity
Мнения: 44
Регистриран на: Пон 14 май 2007 21:25
Автомобил: WV PASSAT B6
Двигател: 1 4 TSI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот skysecurity » Чет 19 юли 2007 13:11


noob12 написа:Забравих да оточна пасата е 2000 хил кобика инжекцион 1992г.


сваляш 2Е и слагаш Г60 така ли
аз свалих 1.8 и качих 2Е

кво ще правиш стария двигател аз съм много доволен от него
Г60 дава повече проблеми имам и такъв пасат мощен е но бързо скапва вички тампони много е тежък
ако искаш пиши ми в ICQ-to бай :D
mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 20 юли 2007 0:08


Всяка трансплантация на двигател е трудна свързана е с време и пари ако човека е мераклия и наистина иска колата му да е читава.Аз лично сега с това се занимавам и сменям 1.8 моно с 1.8 мех. инжекция 112 на пасат Б3. Бая 2Е-та очаквам да накаже mhihi ОФФ майтапа настрана :).Та за Г60 може и да не слагаш кардан не е казано че като е пасат трябва да е синхро както излиза от завода.Но просто сменяш абсолютно всичко. Двигател Скорости (Ако твоите пасват може и с тях ако си доволен)Полуоски с карета. Съединителя е редно да е нов.Инсталацията също:) Та ако си решил да даваш безбожни пари да слагаш Г60 под капака моя съвет е по добре да си развиеш твоя мотор понеже същия има потенциал да бие г60 както си иска АТМОСФЕРЕН!
Разпределителен вал(над 280 градуса),port&polish на главата,Mega squirt електроника(не съм сигурен дигифанта до какви валове поддържа но май се сменяше чипа на дигифанта и можеш да минеш и без мегаскуирт-а)Хубав изпускателен колектор и още много доработки който няма смисъл да изброявам всичко е според финансите.
НО преди този тунинг си направи основен ремонт на мотора за да имаш сигурна основа.
Това е от мен мисля че съм бил полезен поздрави.


Потребителски аватар
noob12
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 20 май 2007 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот noob12 » Съб 21 юли 2007 11:51


мерси много за точния отговор.ако мажеш обаче дами кажеш и какъв колектор мога да сложа и от каде да го взема ще сам ти много благодарен


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 21 юли 2007 13:42


Stenly написа: 1.8 мех. инжекция 112 на пасат Б3. Бая 2Е-та очаквам да накаже mhihi

:twisted: Ще се пробваме ли? :twisted: mhihi mhihi
Майтап! Не съм от състезателите! Макар, че и на мен някой път ми избиват чивиите
noob, аз също мисля, че от 2Е-то можеш да извадиш доста!
Замислил съм се само за спортен филтър, за сега и то едиствено за да мога да ускорявам по-добре в ниските при испреварване, но ако последваш съветите на Stenly, можеш да имаш шанс дори срещу сток ABF.


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Вто 15 яну 2008 18:34


един съвет от мене по добре си земи завотско да ти е стабилна колата де не се пребиеш некаде ама ако ти се занимава да преправяш цела кола даваи.Аз карам 1.8 моно и сам си харесал вр6 и са сабирам пари да си зема.ама ако се захванеш с ремонта успех :lol: :lol:


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kofata » Вто 02 сеп 2008 10:46


Stenly написа:Всяка трансплантация на двигател е трудна свързана е с време и пари ако човека е мераклия и наистина иска колата му да е читава.Аз лично сега с това се занимавам и сменям 1.8 моно с 1.8 мех. инжекция 112 на пасат Б3. Бая 2Е-та очаквам да накаже mhihi ОФФ майтапа настрана :).Та за Г60 може и да не слагаш кардан не е казано че като е пасат трябва да е синхро както излиза от завода.Но просто сменяш абсолютно всичко. Двигател Скорости (Ако твоите пасват може и с тях ако си доволен)Полуоски с карета. Съединителя е редно да е нов.Инсталацията също:) Та ако си решил да даваш безбожни пари да слагаш Г60 под капака моя съвет е по добре да си развиеш твоя мотор понеже същия има потенциал да бие г60 както си иска АТМОСФЕРЕН!
Разпределителен вал(над 280 градуса),port&polish на главата,Mega squirt електроника(не съм сигурен дигифанта до какви валове поддържа но май се сменяше чипа на дигифанта и можеш да минеш и без мегаскуирт-а)Хубав изпускателен колектор и още много доработки който няма смисъл да изброявам всичко е според финансите.
НО преди този тунинг си направи основен ремонт на мотора за да имаш сигурна основа.
Това е от мен мисля че съм бил полезен поздрави.

колега Stenly и аз мисля да подменя 1.8 АБС с 1.8 механична изжекция имам го двигателя, кажи ми какво трябва да сменя след това (скоротсна, полувалове, дискове) и те така ?


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kofata » Вто 02 сеп 2008 10:47


опа колата ми е пасат Б4, комби 94 г. 1.8 АБС


Потребителски аватар
spot1
Мнения: 75
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот spot1 » Вто 02 сеп 2008 21:02


каквото и да го правиш това 2Е не можеш да постигнеш варвежа на Г60


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Вто 02 сеп 2008 23:00


spot1 написа:каквото и да го правиш това 2Е не можеш да постигнеш варвежа на Г60


Ти 2Е карал ли си някога? :wink:


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Сря 03 сеп 2008 9:25


в мобилето наскоро се продаваше пасат Г60 за 2300лв и на снимките изглеждаше много добре,така че се замисли дали си заслужава тази трансплантация.Ако си толкова навит ,продаваш твоя пасат и си купуваш сток Г60 и предполагам ще си спестиш много главоболия и нерви.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 03 сеп 2008 9:45


DJ_TOLYO написа:
spot1 написа:каквото и да го правиш това 2Е не можеш да постигнеш варвежа на Г60


Ти 2Е карал ли си някога? :wink:


mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта