Криви клапани В3

Техническа и сервизна информация за Passat
Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Криви клапани В3

Мнениеот Петър Петров » Съб 30 авг 2008 19:37


Колеги, имам въпрос - може ли от превъртял ремък да удари буталото в клапаните? Мотора е 2Е, главата е шлайфана 0.7 мм




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 30 авг 2008 19:42


може ако доста е изместил зъбите :(


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 30 авг 2008 21:59


Гаранция при 2 зъба нищо не може да стане!
Бях объркал ремъка и така го бях зацепил.
Главата е шлайфана 0.15, а блока 0.5 мм- т.е- по-лошия вариант от твоя ;)
Въртях а ръка в началото- не опират.
Оправих си бакиите и сега няма грижи!
Ама ако е повече превъртялото.... удрят! :(


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Нед 31 авг 2008 9:54


извинявам се,че ползвам темата на колегата-при скъсан ремък дали се срещат бутала и клапани,защото един ;майстор; ми каза ,че не ги среща.Важи за същия мотор.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 31 авг 2008 11:18


всички мотори срещат, и твоят също, може да си сигурен.Надявам се да не разбереш никога


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот Петър Петров » Пон 01 сеп 2008 11:45


Ами при нов ангренажен ремък превъртя зъбното колело на коляновия вал и зъбите на кино...


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Вто 02 сеп 2008 3:10


Danny boy написа:всички мотори срещат, и твоят също, може да си сигурен.Надявам се да не разбереш никога

Какво значи всички, от този модел или по принцип. Щото има такива които не се засичат. Лесно се проверява при смяна на ремък ако не сте сигурни- някое бутало в ГМТ и въртите на ръка шайбата на разпределителния вал, ако опрират се усеща.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Вто 02 сеп 2008 8:13


Вземи прочети това:

http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 337183ff58
дискутирано е хиляда пъти,който невярва да си подреже ремъка и да пробва кат се скъса кво става.


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Сря 03 сеп 2008 2:36


Ми четох го ама не мога да не вервам на очите си. Няма по-неблагоприятно положение- буталата горе клапаните долу - и не опират. Какво да направя за да ги ударя? Пробвал съм го на Пасата АБС мотор и скоро и на Венто 2.0 мотор , не му знам точно модела.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 03 сеп 2008 7:57


dandan написа:Няма по-неблагоприятно положение- буталата горе клапаните долу - и не опират.

Аъммм... 'тва с пълни хидроповдигачи ли?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 03 сеп 2008 10:02


radotom написа:
dandan написа:Няма по-неблагоприятно положение- буталата горе клапаните долу - и не опират.

Аъммм... 'тва с пълни хидроповдигачи ли?

Едва ли са били пълни понеже за да са пълни трябва да е работил или да работи двигателя....
А при празни да,може и да не опрат понеже не слизат надолу.За АБС-а съм 100% убеден,че ако са му пълни повдигачите ще ги тресне.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот Петър Петров » Сря 03 сеп 2008 11:38


ми заработи и превъртя както казах вече на коляновия вал ремъка, само се чудя от какво ше затегне разпределителния вал, щото иначе няма от къде да се пренатовари ангренажа?!?!?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 03 сеп 2008 13:26


Има още от много неща :
-лошо смазване на лагерите на разпределителния вал
-затегнала/блокирала обтяжна ролка на ангренажния ремък
-счупен шплент на колелото на коляновия вал.....тогава колелото превърта и центровката отива по дяволите.....Венто-тата много го били правели тоя номер.
-кофти ремък
-прежулен ремък от нещо (при RP/ABS двигателите много често в капака на ангренажа като не е сложен като хората или е счупен).
Има много неща,от които може да се скъса ;)


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот Петър Петров » Сря 03 сеп 2008 16:17


Ами колега виж са, аз се съмнявам като съм сменил семеринга на разпределителния вал да не би да съм захапал част от семеринга и оттам да е затегнало щото иначе и ролката и ремъка са чисто нови, пък и като сложих стария ремък и завъртя както трябва! На лапата на първи цилиндър на разпределителния вал (която държи и семеринга) точно от към семеринга има една тъмна следа около 3-4мм ...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 03 сеп 2008 17:37


Ами семеринга е гумен с метална част,която се притиска от черупката като го сложиш.Дори да си защипал нещо то би трябвало да е от гумената му част,макар че ми е непонятно как точно ще стане.Тази гума е достатъчно тънка и нищожна за да затегне вала от нея.
Аз не разбрах при теб се е скъсал ремъка след смяна или какво се е случило?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта