проблем с източването на водата от системата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

проблем с източването на водата от системата

Мнениеот vesellin » Съб 29 окт 2005 13:28


преди малко когато сменах вода/антифриз ми дойде на главата следния проблем. Източих водата по следния начин" Махнах скобата на долния маркуч от радиатора, махнах маркуча и водата изтече. Махнах и капачката от казанчето.След това завъртях копчетата на парното от купето и изтече още малко вода. Започнах да наливам антифриз в системата и тук вече не знам сигурно имам още вода но ми остана още около 2л в тубата(5л). ами сега?




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 29 окт 2005 13:42


Ами обсъждано е трябва или да се развие от термостата или да се точи на топъл двигател /с отворен термостат/ от там дето си точил.


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Съб 29 окт 2005 13:43


Водата се източва най добре като се свали термостата. Това което си го направил не е достатъчно защото 1вия кръг ти е останала вода. Ако си сипал концентрат няма стращно но ако е готов (разреден) антифриз не е ясно вече на каква темп ще замръзне кофти защото после може да има :banghead: :banghead: :banghead:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 29 окт 2005 13:44


Източвай и от маркуча за парното.Този маркуч от термостата към парното.


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Съб 29 окт 2005 13:46


Vasseto написа:Източвай и от маркуча за парното.Този маркуч от термостата към парното.

съмнявам се че от там ще се източи напълно системата


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Съб 29 окт 2005 13:48


ами като си правя сметка (на тубата пише че е разреден 5:1 и замръзва при -40) аз съм сипал около 2,5л. Ако източа малко още от системата и долея около 0.5л чист концентрат, сматам че няма да имам проблеми.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 29 окт 2005 13:48


Пробвай.Дали ще свалиш термостата или ще отпушиш маркуча от него не е ли едно и също ?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 29 окт 2005 13:49


Vasseto написа:Източвай и от маркуча за парното.Този маркуч от термостата към парното.

Пак остава има ли затворен термостат няма пълно източване/убедих се лично/ на Голф3.

Последна промяна от L&R на Съб 29 окт 2005 13:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Съб 29 окт 2005 13:50


ами не е ако е на загряла кола да ама на студена не е


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 29 окт 2005 13:53


Да на студена кола не е затворен малкиа кръг на водата.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 29 окт 2005 14:03


Vasseto написа:Източвай и от маркуча за парното.Този маркуч от термостата към парното.


Колеги,става вапрос и за двата маркуча.И този под термостата към радиатора.


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Съб 29 окт 2005 14:08


добре де дайте съвет сега как да я излекувам без да източвам цялата система ;) така и така съм дал 10 лв за антифриз :)


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Сря 02 ное 2005 11:02


Гледай тези 10 лв да не станат 100 или 1000 лв. За това по добре си купи нов антифриз, загрей си двигателя за да се отвори термостата и си източи всичкия антифриз за да си спокоен. Ако искаш си подложи някакъв съд отдолу под тръбата от радиатора, барим хванеш малко течност от тази която ще се излее.
Аз като начинаещ и без всякакъв опит се убедих, че ако човек внимава, няма никаква опасност да се попари при източване на течноста при загрят двигател. Гадното след това е, че ще трябва да чакаш поне половин час до като ти поизстине двигателя, преди да започнеш да наливаш студения антифриз.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 02 ное 2005 22:52


Аз се приборих с този проблем миналата седмца.Доктора ти е написал най-доброто решение.Аз доста се мъчих да откъча маркуча на малкия кръг при термостата.Само че там ми е копресора за климата и след доста псувни и мъки се отказах.Скобата я свалях ама маркуча беше запекъл доста и се отказах.Какво направих аз.
Тъй като вече бях източилводата от големия кръг, взех преварена вода(варовика е по-малко в нея)налях, загрях двигателя и както каза доктора махнах маркуча откъм радиатора.Тъй като температурата в малкия кръг е висока термостата е отворен и се ползва този момент да изтече максимално количество охл. течност.Това го направих два пъти за промивка на двигателя че имаще раждиви утайки.Това според мене е най удобния и бърз метод.
Що се отнася до проверка на натифриза в двигателя - има едни пипетки който мерят (мисля че вискозитета) и казват при каква Т ще замръзне течността.Има ги по сервизите.

Друг метод за източване на охл. течност съм писал но е опасен глупав и неефективен. http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=10911


Потребителски аватар
perin
Мнения: 105
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 16:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот perin » Чет 03 ное 2005 9:53


колкото и да загряваш двигателя винаги ще има вода в блока, затова сипвай смело концентрат който сам ще се разреди с останалата вода.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], passat19911800 и 67 госта