проблем с източването на водата от системата
- vesellin
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
- Автомобил: Mitsubishi ASX
- Двигател: 4N14
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
проблем с източването на водата от системата
преди малко когато сменах вода/антифриз ми дойде на главата следния проблем. Източих водата по следния начин" Махнах скобата на долния маркуч от радиатора, махнах маркуча и водата изтече. Махнах и капачката от казанчето.След това завъртях копчетата на парното от купето и изтече още малко вода. Започнах да наливам антифриз в системата и тук вече не знам сигурно имам още вода но ми остана още около 2л в тубата(5л). ами сега?
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Vasseto написа:Източвай и от маркуча за парното.Този маркуч от термостата към парното.
Пак остава има ли затворен термостат няма пълно източване/убедих се лично/ на Голф3.
Последна промяна от L&R на Съб 29 окт 2005 13:50, променено общо 1 път.
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Гледай тези 10 лв да не станат 100 или 1000 лв. За това по добре си купи нов антифриз, загрей си двигателя за да се отвори термостата и си източи всичкия антифриз за да си спокоен. Ако искаш си подложи някакъв съд отдолу под тръбата от радиатора, барим хванеш малко течност от тази която ще се излее.
Аз като начинаещ и без всякакъв опит се убедих, че ако човек внимава, няма никаква опасност да се попари при източване на течноста при загрят двигател. Гадното след това е, че ще трябва да чакаш поне половин час до като ти поизстине двигателя, преди да започнеш да наливаш студения антифриз.
Аз като начинаещ и без всякакъв опит се убедих, че ако човек внимава, няма никаква опасност да се попари при източване на течноста при загрят двигател. Гадното след това е, че ще трябва да чакаш поне половин час до като ти поизстине двигателя, преди да започнеш да наливаш студения антифриз.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Аз се приборих с този проблем миналата седмца.Доктора ти е написал най-доброто решение.Аз доста се мъчих да откъча маркуча на малкия кръг при термостата.Само че там ми е копресора за климата и след доста псувни и мъки се отказах.Скобата я свалях ама маркуча беше запекъл доста и се отказах.Какво направих аз.
Тъй като вече бях източилводата от големия кръг, взех преварена вода(варовика е по-малко в нея)налях, загрях двигателя и както каза доктора махнах маркуча откъм радиатора.Тъй като температурата в малкия кръг е висока термостата е отворен и се ползва този момент да изтече максимално количество охл. течност.Това го направих два пъти за промивка на двигателя че имаще раждиви утайки.Това според мене е най удобния и бърз метод.
Що се отнася до проверка на натифриза в двигателя - има едни пипетки който мерят (мисля че вискозитета) и казват при каква Т ще замръзне течността.Има ги по сервизите.
Друг метод за източване на охл. течност съм писал но е опасен глупав и неефективен. http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=10911
Тъй като вече бях източилводата от големия кръг, взех преварена вода(варовика е по-малко в нея)налях, загрях двигателя и както каза доктора махнах маркуча откъм радиатора.Тъй като температурата в малкия кръг е висока термостата е отворен и се ползва този момент да изтече максимално количество охл. течност.Това го направих два пъти за промивка на двигателя че имаще раждиви утайки.Това според мене е най удобния и бърз метод.
Що се отнася до проверка на натифриза в двигателя - има едни пипетки който мерят (мисля че вискозитета) и казват при каква Т ще замръзне течността.Има ги по сервизите.
Друг метод за източване на охл. течност съм писал но е опасен глупав и неефективен. http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=10911
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], passat19911800 и 67 госта