Надявам се някой да успее да ме посъветва! Потърсих с тарсачката някой с подобен проблем но не намери, затова и пускам темата!
Значи проблема се пояжи докато пътувах, изведнъж колата започна да спира сама, и да се чува някакво стържене. Аз отбих за да поогледам, но не видях нищо, тогава се опитах да потегля отново, но неможах, тъй като педала на съединителя беше паднал почти до долу и беше много мек. За това за да се прибера се наложи да я запаля директно на втора. На следващия ден я закарах в сервиз, там казаха че е съединител, аз отидох да купя( купих притискателен диск и феродов диск - марка LUX, а лагера е марка SACHS) но в последствие се оказа че "майстора" видял че проблема идва от хидравличната помпата горе на педала на съединителя, както и да е купих и нея! Пка марка SACHS! Смениха я и аз отидох да си взема колата, но ми направи впечатление, че педала пак е много мек и има празен ход, а мисля че при хидравличен съединител, не битрябвало да е така и втора влиза много трудно! Те ми казаха, че явно и съединителя бил износен, и било по добре да го сменим и него, така и така съм го купил, и им казах добре да действат! "Майстора" каза, че след смяната всичко щяло да е ок, но отивам аз на следващия ден и какво ми казват:" ами явно има и някакъв проблем в скоросната кутия, защото сега първа се изключва сама", а при останалите скорости също се усеща някакво треперене в скоростния лост, което до сега не го е имало! Аз севбесеих, защото предишния ден когато я пробвахме и единствения проблем беше , че 2-ра влиза трудно и педала на съединителя е много мек и има празен ход, а сега се оказва че първа дефакто изобщо не работи, и си взех колата!
Сега си мисля за наколко варянта:
1-во Възможно ли е да няма масло в скоросната кутия, защото преди при по студено някои скорости влизаха по трудно, и се чуваше лек шум!
2-ро с баща ми забелязахме, че сега леко се движи двигателя, и може би има скъсан тампон или, тея малоумници да не са стегнали хубаво някои от тампоните.
3-то Дали е възможно да са ми дали друг саединител в магазина, защото доста време търсеха и накрая ми казаха чемоя съединител бил еднакав с този на Пасат 1.8, а моя е 1.8 Турбо 20 Винтила, и все си мисляче трябва да е различен, все пак има разлика в конете на двата модела.
Незнам, давайте мнения или ми препоръчайте някои добър севиз, в който да ми свършат работа без да ми одерат кожата, някой проверен, защото според мен не е скоросната кутия - неможе един ден да работи със стария съединител, а с новия да изключва скорости!
ПС: Стария съединител е бил наистина за смяна, защото като го видях, беше на желязо , но само от едната страна, а от другата беше горе доло добре!
Надявам се да ми помогнете да решим този проблем!



проблем със скоростите на Пасат В5 след смяна на съединител
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
По 1 - възможно е, но никой не може да ти каже от компютъра си - трябва сам да си го провериш - не се изисква висше образование за това.
По 3 - на 1,8 и 1,8Т съединителите са еднакви (според ETOS); разликата в мощностите не е кой-знае каква - 125/150 к.с.
Марката LUX не ми е позната за съединители - възможно ли е да е LUC (да не се окаже като някой Panasoanik вместо Panasonic примерно) ?
За сервизи гледаш ТУК.
По твоите проблеми - неправилно поставяне (наместване) на скоростната кутия, или регулировка на механизма за превключване - това може да е следствие от смяната на съединителя. Възможно е и някой тампон да е напънат в повече и вече да не е това, което трябва.
По 3 - на 1,8 и 1,8Т съединителите са еднакви (според ETOS); разликата в мощностите не е кой-знае каква - 125/150 к.с.
Марката LUX не ми е позната за съединители - възможно ли е да е LUC (да не се окаже като някой Panasoanik вместо Panasonic примерно) ?
За сервизи гледаш ТУК.
По твоите проблеми - неправилно поставяне (наместване) на скоростната кутия, или регулировка на механизма за превключване - това може да е следствие от смяната на съединителя. Възможно е и някой тампон да е напънат в повече и вече да не е това, което трябва.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Щом ти изключва първа напълно е възможно скоростите да са заминали.Ако в скоростите няма масло предавките влизат трудно и кутията вие.Възможно е при скъсан тампон да ти изключва някоя предавка,защото двигателя се "мята" ,но това е слабо вероятно.Във всеки случаи никой не може да ти каже пред компютъра какво става.Колегата ти е дал доста линкове.Така,че в сервиза и успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Steels и 31 госта