Колеги, пак опирам до вас за съвет. Проблемът ми е, че напоследък Пасата, на студен двигател, много дави т.е. сместа богата. Ако не го изфорсирам направо има тенденция да загасне. След 2-3 мин. работа когато двигателя позагрее вече проблемът отшумява. Досега колите които съм карал са били карбураторни и тоя пълен инжекцион ми е нова материя. Знам, че взима сигнали от сто места и предполагам, че някой датчик не е както трябва и лъже компютъра. Въпросът е кой от всички и как да го локализирам? Според мен проблемът ми е свързан с температурата на дв-ля. Дали не е датчика за темп. на охл. течност или нещо друго? Дайте акъл, ако мислите, че мога да направя нещо сам или да го карам на диагностика. Дв-л АЕК 1.6/101к.с.
много 10х
Давене при студен двигател
Абе бях обещал да пиша каква е причината за проблема ама съм се отнесъл. Оказа се нещо доста елементарно Беше хлабаво гуменото съединение от филтъра към смукателния колектор. Предполагам, че смученето на въздух от там е обърквало компютъра на горивната система, който взима сигнал от подналягането в смукателния колектор, след въздушния филтър. Добре, че сам го открих иначе остави срама ами и 30 кинта за диагностика. Така минах с едно стягане на скобата
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
не мисля че това е проблема ...............аз имам такава кола от 5години и ми го прави тоя номер по един два пъти годишно...........обикновенно есенно или зимно време............като я запаля и оставя да работи да загрява и почват бавно да и падат оборотите и от ауспуха започват да излизат сажди................ако не я изфорсирам един два пъти и може да угасне ............след изфорсирането това оправя.........мисля че четох нещо за тоя проблем при руснаците но не се сещам точно какво описваха.........
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 11 ное 2004 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да ама и на тпъл двигател пали трудно и на студен!!!
Колата ми е пълен инжекцион. PB мотор 112 к.сили. Като запаля и след 5-6 мин пак пали трудно. Смених с чисто нова бензинова помпа, филтър на бензина под резервоара, чистене на резервора от боклуци( какво ли не продават по бензиностанциите, нови запалителни свещи, капачка и палец на делко. Но няма промяна. Маркуча за въздух е здрав. Евентуално степ мотора - ама много кинти станаха. А степ мотора е над 100 лева.. Платих над 300 лева за нова бенз. помпа. А мотора няма дат4ик- пробник за тест. Този модел е без пробник.
Re: Да ама и на тпъл двигател пали трудно и на студен!!!
kamen71 написа: Евентуално степ мотора - ама много кинти станаха. А степ мотора е над 100 лева.. Платих над 300 лева за нова бенз. помпа. А мотора няма дат4ик- пробник за тест. Този модел е без пробник.
Клапана за студен старт и допълнително впръскване на гориво трябва да бачка колко 10 секунди макс., т.е. докато двигателя стигне 30*С.
Провери го ( ако при РВ мотор го има, не съм запознат ), какво е положението "с" и "без" него като го изключиш. Провери му контактите. Кога се получава това - целогодишно ли или само когато е по-студено? Ако не - то тогава датчика за темературата на двигателя.
Евентуално степ мотора - ама много кинти станаха
Това положение е вече след като двигателя работи.
- klamat
- Мнения: 65
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 8:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
при PB мотор
няма дюза а при студен старт се отварята за по-дълго време основните дюзи като се впрьсква допълнително количество гориво през тях
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта