Давене при студен двигател

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
mrks423
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Давене при студен двигател

Мнениеот mrks423 » Пет 10 сеп 2004 12:01


Колеги, пак опирам до вас за съвет. Проблемът ми е, че напоследък Пасата, на студен двигател, много дави т.е. сместа богата. Ако не го изфорсирам направо има тенденция да загасне. След 2-3 мин. работа когато двигателя позагрее вече проблемът отшумява. Досега колите които съм карал са били карбураторни и тоя пълен инжекцион ми е нова материя. Знам, че взима сигнали от сто места и предполагам, че някой датчик не е както трябва и лъже компютъра. Въпросът е кой от всички и как да го локализирам? Според мен проблемът ми е свързан с температурата на дв-ля. Дали не е датчика за темп. на охл. течност или нещо друго? Дайте акъл, ако мислите, че мога да направя нещо сам или да го карам на диагностика. Дв-л АЕК 1.6/101к.с.

много 10х




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пет 10 сеп 2004 12:07


ми можеш да прекараш много време в чопкане и проби и грешки ако ти се занимава-аз лично спекулирам също около температурата...
ама май си е най добре да ти я закачат на шукарийките и да си каже къде я сърби...
айде и да докладваш ей!


Потребителски аватар
Rado
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rado » Пет 10 сеп 2004 20:26


Не прави опити за самодиагностика .Ако игнорираш някои дачик ще обаркаш параметрите (показателите)на компа..и после ЛОШО
Отиваи да ти я закачат на кодочетец и те ще ти кажат всичко


Потребителски аватар
mrks423
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mrks423 » Пет 10 сеп 2004 21:03


Ясно, понеделник ще ходя до ювето да запиша час. Мерси за съвета. Като имам резултат ще постна.


Потребителски аватар
mrks423
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mrks423 » Сря 29 сеп 2004 11:17


Абе бях обещал да пиша каква е причината за проблема ама съм се отнесъл. Оказа се нещо доста елементарно :oops: Беше хлабаво гуменото съединение от филтъра към смукателния колектор. Предполагам, че смученето на въздух от там е обърквало компютъра на горивната система, който взима сигнал от подналягането в смукателния колектор, след въздушния филтър. Добре, че сам го открих иначе остави срама ами и 30 кинта за диагностика. Така минах с едно стягане на скобата :D


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Чет 30 сеп 2004 20:32


не мисля че това е проблема ...............аз имам такава кола от 5години и ми го прави тоя номер по един два пъти годишно...........обикновенно есенно или зимно време............като я запаля и оставя да работи да загрява и почват бавно да и падат оборотите и от ауспуха започват да излизат сажди................ако не я изфорсирам един два пъти и може да угасне ............след изфорсирането това оправя.........мисля че четох нещо за тоя проблем при руснаците но не се сещам точно какво описваха.........


kamen71
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 11 ное 2004 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamen71 » Чет 11 ное 2004 22:16


Абе и аз имам такъв проблем не пали стабилно или дарзи много ниски обороти, та и подавам малко каз на педала, ама мисля че се дави колата по- скоро. Дайте съвет!!!!


kamen71
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 11 ное 2004 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Да ама и на тпъл двигател пали трудно и на студен!!!

Мнениеот kamen71 » Пет 12 ное 2004 21:18


Колата ми е пълен инжекцион. PB мотор 112 к.сили. Като запаля и след 5-6 мин пак пали трудно. Смених с чисто нова бензинова помпа, филтър на бензина под резервоара, чистене на резервора от боклуци( какво ли не продават по бензиностанциите, нови запалителни свещи, капачка и палец на делко. Но няма промяна. Маркуча за въздух е здрав. Евентуално степ мотора - ама много кинти станаха. А степ мотора е над 100 лева.. Платих над 300 лева за нова бенз. помпа. А мотора няма дат4ик- пробник за тест. Този модел е без пробник.


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Re: Да ама и на тпъл двигател пали трудно и на студен!!!

Мнениеот ~None~ » Съб 13 ное 2004 0:28


kamen71 написа: Евентуално степ мотора - ама много кинти станаха. А степ мотора е над 100 лева.. Платих над 300 лева за нова бенз. помпа. А мотора няма дат4ик- пробник за тест. Този модел е без пробник.


Клапана за студен старт и допълнително впръскване на гориво трябва да бачка колко 10 секунди макс., т.е. докато двигателя стигне 30*С.
Провери го ( ако при РВ мотор го има, не съм запознат ), какво е положението "с" и "без" него като го изключиш. Провери му контактите. Кога се получава това - целогодишно ли или само когато е по-студено? Ако не - то тогава датчика за темературата на двигателя.

Евентуално степ мотора - ама много кинти станаха


Това положение е вече след като двигателя работи.


Потребителски аватар
klamat
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 8:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

при PB мотор

Мнениеот klamat » Пон 29 ное 2004 9:44


няма дюза а при студен старт се отварята за по-дълго време основните дюзи като се впрьсква допълнително количество гориво през тях
:)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта