Проблем с клапите на парното

Техническа и сервизна информация за Passat
VW_man
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 09 фев 2005 13:09
Автомобил:
Двигател:

Проблем с клапите на парното

Мнениеот VW_man » Пет 14 окт 2005 17:57


Ами всъщност колеги, не съм сигурен дали ви го казвам правилно (клапи), ама става въпрос за врътката с която се определя от къде точно искаш да ти духа парното- в кръката, в предното стъкло, горе в тялото или пък едновременно в кръката и тялото.
Та днес сутринта си беше ОК, но като си тръгвах от работа установих, че врътката не мога да я завъртя в крайно ляво полужение т.е. не мога да насоча струята към предното стъкло. Максимално стига до средата между предишното фиксирано полужение (мисля, че беше за кръката) и това за стъклото.
Не съм усетил да се е счупило нещо като съм го въртял за последно. Не знам всъщност проблема в ключа ли е или нещо по навътре в механизма се е счупило или по-добре само да се е разместило, а може би откачило.
Та ако някой е имал подобен проблем или пък има идея как да се отстрани нека помага. Благодаря предварително.
А колата е В3 '92


а местоживеене?!? vaskoto1




Потребителски аватар
hitrec
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hitrec » Вто 18 окт 2005 11:21


И аз имам същия проблем стига малко повече от половината , но още не съм си играл да търсия проблема защото за момента ми издухва стъклото и нямам време. Като го оправя ще пиша


Потребителски аватар
Aylan
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

И

Мнениеот Aylan » Вто 25 окт 2005 14:50


същия проблем и при мен, в Юнитрейд си пригтвете за около 300-350лв и ще ви се реши проблема.
Е аз минах с малко по-малко
Значи ще ви кажа едно, не насилвайте врътките, защото може да се получи като при мен.Проблема е бил от жилото, пък аз се правя на майстор, после ми излезе солено и сега духа само на стъклото и в краката.
ако имате някой майстор под ръка си отидете при него.Имайте предвид, че като почнете да го оправяте, ще ви е един ден, защото почти сваляти таблото, а и не се знае какъв е точно проблема.може да мнете евтино/100лв с труда да кажем, но и много скъпо

предлагам ти да си го оправиш докато е време, защото идва зима.....
и при мен се получи същото и после блокира, сигурно е от жилата, едното струва 12-17лв.....да не се окаже после че ще даваш тройно и .....
КЪСМЕТ


Потребителски аватар
spokomen
Мнения: 188
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
Местоположение: София
Контакти:

И при мене беше така

Мнениеот spokomen » Вто 25 окт 2005 16:36


ама се оправи от самосебе си. Не знам каква е била причината. Не го насилвах за да не счупя нещо, но от време на време пробвах и в един момент заработи. Не знам до кога.


Потребителски аватар
kolia76
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 22 фев 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

здравейте

Мнениеот kolia76 » Чет 03 ное 2005 21:30


Така!
Аз имах същия проблем след като си смених радиаторчето.
Отваряш таблото по средата внимателно. Врътките за парното не можеш ги извади щото ги държат жилата. Следиш СИНЬОТО ЖИЛО. Т о ти отваря клапата за топло и студено. Погледни дали се движи и дали дарпа жилото. Има една метална щипка която държи външния слой, а палчето дърпа самото жило. Ако там е наред ще трябва да разглобиш от дясно жабката и всичко под нея за да ти се покаже това синъо жило за да го првериш отдолу, то само че е по-трудно. Ако дърпа каткто трябва ще трабва да се разглобява малкото радиаторче. Следното го чух от момче което се занимава само с радиатори така че ако искаш се заемай:
Разглобяваш и от ляво корите отдолу
Демонтираш само въздуховодите
Отпред от към двегателя махаш двете гайки които държат малкото радиаторче.
Като си пред колата - от ляво - горе до прозореца има пластмасов капак - дълъг черен- махаш го
Там се държи вентилатора който е от вътре в купето.
Сега се пробваш да извадиш вече отвътре като дърпаш на ляво цялото малко радиаторче.
Там имало две клапи на които преди имало дунапрен и той трябва да е изгорял
Изчистваш го
После лепиш по цялалата клапа от вътре и от вън с един пласт скоч като на местата където е отварящата се част оставаш извън клапата по 1см. повече за да покрива отвора.
Скоча е от този сивия който има платнени нишки.
Клапите са две с форма на правоъгълник.
После сглобяваш.
Това поне разбрах от момчето.
Ако не ти се занимава това му е тел. 088 89908 10
Васил Стефанов
Успех



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта