Ами всъщност колеги, не съм сигурен дали ви го казвам правилно (клапи), ама става въпрос за врътката с която се определя от къде точно искаш да ти духа парното- в кръката, в предното стъкло, горе в тялото или пък едновременно в кръката и тялото.
Та днес сутринта си беше ОК, но като си тръгвах от работа установих, че врътката не мога да я завъртя в крайно ляво полужение т.е. не мога да насоча струята към предното стъкло. Максимално стига до средата между предишното фиксирано полужение (мисля, че беше за кръката) и това за стъклото.
Не съм усетил да се е счупило нещо като съм го въртял за последно. Не знам всъщност проблема в ключа ли е или нещо по навътре в механизма се е счупило или по-добре само да се е разместило, а може би откачило.
Та ако някой е имал подобен проблем или пък има идея как да се отстрани нека помага. Благодаря предварително.
А колата е В3 '92
а местоживеене?!? vaskoto1
Проблем с клапите на парното
- Aylan
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И
същия проблем и при мен, в Юнитрейд си пригтвете за около 300-350лв и ще ви се реши проблема.
Е аз минах с малко по-малко
Значи ще ви кажа едно, не насилвайте врътките, защото може да се получи като при мен.Проблема е бил от жилото, пък аз се правя на майстор, после ми излезе солено и сега духа само на стъклото и в краката.
ако имате някой майстор под ръка си отидете при него.Имайте предвид, че като почнете да го оправяте, ще ви е един ден, защото почти сваляти таблото, а и не се знае какъв е точно проблема.може да мнете евтино/100лв с труда да кажем, но и много скъпо
предлагам ти да си го оправиш докато е време, защото идва зима.....
и при мен се получи същото и после блокира, сигурно е от жилата, едното струва 12-17лв.....да не се окаже после че ще даваш тройно и .....
КЪСМЕТ
Е аз минах с малко по-малко
Значи ще ви кажа едно, не насилвайте врътките, защото може да се получи като при мен.Проблема е бил от жилото, пък аз се правя на майстор, после ми излезе солено и сега духа само на стъклото и в краката.
ако имате някой майстор под ръка си отидете при него.Имайте предвид, че като почнете да го оправяте, ще ви е един ден, защото почти сваляти таблото, а и не се знае какъв е точно проблема.може да мнете евтино/100лв с труда да кажем, но и много скъпо
предлагам ти да си го оправиш докато е време, защото идва зима.....
и при мен се получи същото и после блокира, сигурно е от жилата, едното струва 12-17лв.....да не се окаже после че ще даваш тройно и .....
КЪСМЕТ
- spokomen
- Мнения: 188
- Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
- Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
- Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
- Местоположение: София
- Контакти:
И при мене беше така
ама се оправи от самосебе си. Не знам каква е била причината. Не го насилвах за да не счупя нещо, но от време на време пробвах и в един момент заработи. Не знам до кога.
здравейте
Така!
Аз имах същия проблем след като си смених радиаторчето.
Отваряш таблото по средата внимателно. Врътките за парното не можеш ги извади щото ги държат жилата. Следиш СИНЬОТО ЖИЛО. Т о ти отваря клапата за топло и студено. Погледни дали се движи и дали дарпа жилото. Има една метална щипка която държи външния слой, а палчето дърпа самото жило. Ако там е наред ще трябва да разглобиш от дясно жабката и всичко под нея за да ти се покаже това синъо жило за да го првериш отдолу, то само че е по-трудно. Ако дърпа каткто трябва ще трабва да се разглобява малкото радиаторче. Следното го чух от момче което се занимава само с радиатори така че ако искаш се заемай:
Разглобяваш и от ляво корите отдолу
Демонтираш само въздуховодите
Отпред от към двегателя махаш двете гайки които държат малкото радиаторче.
Като си пред колата - от ляво - горе до прозореца има пластмасов капак - дълъг черен- махаш го
Там се държи вентилатора който е от вътре в купето.
Сега се пробваш да извадиш вече отвътре като дърпаш на ляво цялото малко радиаторче.
Там имало две клапи на които преди имало дунапрен и той трябва да е изгорял
Изчистваш го
После лепиш по цялалата клапа от вътре и от вън с един пласт скоч като на местата където е отварящата се част оставаш извън клапата по 1см. повече за да покрива отвора.
Скоча е от този сивия който има платнени нишки.
Клапите са две с форма на правоъгълник.
После сглобяваш.
Това поне разбрах от момчето.
Ако не ти се занимава това му е тел. 088 89908 10
Васил Стефанов
Успех
Аз имах същия проблем след като си смених радиаторчето.
Отваряш таблото по средата внимателно. Врътките за парното не можеш ги извади щото ги държат жилата. Следиш СИНЬОТО ЖИЛО. Т о ти отваря клапата за топло и студено. Погледни дали се движи и дали дарпа жилото. Има една метална щипка която държи външния слой, а палчето дърпа самото жило. Ако там е наред ще трябва да разглобиш от дясно жабката и всичко под нея за да ти се покаже това синъо жило за да го првериш отдолу, то само че е по-трудно. Ако дърпа каткто трябва ще трабва да се разглобява малкото радиаторче. Следното го чух от момче което се занимава само с радиатори така че ако искаш се заемай:
Разглобяваш и от ляво корите отдолу
Демонтираш само въздуховодите
Отпред от към двегателя махаш двете гайки които държат малкото радиаторче.
Като си пред колата - от ляво - горе до прозореца има пластмасов капак - дълъг черен- махаш го
Там се държи вентилатора който е от вътре в купето.
Сега се пробваш да извадиш вече отвътре като дърпаш на ляво цялото малко радиаторче.
Там имало две клапи на които преди имало дунапрен и той трябва да е изгорял
Изчистваш го
После лепиш по цялалата клапа от вътре и от вън с един пласт скоч като на местата където е отварящата се част оставаш извън клапата по 1см. повече за да покрива отвора.
Скоча е от този сивия който има платнени нишки.
Клапите са две с форма на правоъгълник.
После сглобяваш.
Това поне разбрах от момчето.
Ако не ти се занимава това му е тел. 088 89908 10
Васил Стефанов
Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта