Пасат 6 2.0 FSI BVY налягане в горивна система
- petrov.yordan
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 14 авг 2013 13:28
- Автомобил: Passat b6 variant [3c5]
- Двигател: BVY 2006
Пасат 6 2.0 FSI BVY налягане в горивна система
Здравейте, имам следното питане: колата е с двигател 2.0 FSI BVY. Горивната система няма мерене на налягането на ниската страна, т.е. няма датчик за налягане на ниска страна (06E906051K). От тук с VCDS не мога да отворя група 103 за мерене и не могат да следя бензиновата помпа. С манометър го замериха 2.8bar при работещ двигател, при подаване плавно на газта се увеличава до 3.1bar, а при рязко подадена газ 2.5-2.6bar , напрежение на входа на модулът за управление на бензиновата помпа в резервоара 13V, напрежение след модулът 7.2V, ток 4.3А на празен ход (на клемите на помпата). При подаване газ и поддържане и на 4500-5000rpm токът се увеличава до 4.5А, напрежение на помпата 7.5V. Налягане при ключ на контакт с изключен двигател 2.8bar.
В група 106 и 140 в VCDS налягането на високата страна отговаря на желаното/търсеното.
Въпросът ми е кой управлява модулът (1T0906093F) за управление на бензиновата помпа? Какво трябва да е налягането на ниската страна, 4-6 бара? Как да задействам помпата без да стартирам двигателят за да мога да проверя дебитът и? Очаквам да не е само от релето, защото се управлява с ШИМ от модулът.
Причината за всичкото това питане е че колата пали трудно. При студен старт върти няколко секунди 2-3. Тресе на празен ход, гасне. При работа на празен ход ако се изключи газовото изгася. Колата гасне и когато е само на бензин!
П.С. Cam follower и датчик за високо налягане съм сменил преди месец. Cam follower-ът беше непокътнат, датчика беше тръгнал да заминава. Дросел, MAF и MAP сензорите са чисти. Няма изтичане на вакуум. При надуване на вакуум линиите с пушек върна слабо само през дросела към въздушният филтър. Очаквам че не е проблем, че не е херметична. Свещите и бонбоните са нови.
В група 106 и 140 в VCDS налягането на високата страна отговаря на желаното/търсеното.
Въпросът ми е кой управлява модулът (1T0906093F) за управление на бензиновата помпа? Какво трябва да е налягането на ниската страна, 4-6 бара? Как да задействам помпата без да стартирам двигателят за да мога да проверя дебитът и? Очаквам да не е само от релето, защото се управлява с ШИМ от модулът.
Причината за всичкото това питане е че колата пали трудно. При студен старт върти няколко секунди 2-3. Тресе на празен ход, гасне. При работа на празен ход ако се изключи газовото изгася. Колата гасне и когато е само на бензин!
П.С. Cam follower и датчик за високо налягане съм сменил преди месец. Cam follower-ът беше непокътнат, датчика беше тръгнал да заминава. Дросел, MAF и MAP сензорите са чисти. Няма изтичане на вакуум. При надуване на вакуум линиите с пушек върна слабо само през дросела към въздушният филтър. Очаквам че не е проблем, че не е херметична. Свещите и бонбоните са нови.
- vasko__2
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: налягане в горивна система Пасат 6 2.0 FSI BVY
Както го описваш - виж горивния филтър какво налягане пише на него. Вероятно е сложен за mpi- 3.0 бара. Пише отзад на него от към двата шуцера.
- petrov.yordan
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 14 авг 2013 13:28
- Автомобил: Passat b6 variant [3c5]
- Двигател: BVY 2006
Re: налягане в горивна система Пасат 6 2.0 FSI BVY
Колата се води без горивен филтър. Реално има несменяем филтър "фланец с филтър" в бензиновата помпа (3C0919679) http://www.realoem.me/Volkswagen/RDW/PA/2006/460/R/9/919/919030#7 Не е сменян, отварях резервоара за да погледна в какво състояние е, проходим е и учудващо не излязоха много мизерии когато духнаха бензинът на обратно - продухах филтърът. Не е запушен защото тогава нямаше да има дебит, но щеше да има налягане. И помпата щеше да работи с по-големи ток. (От което не искам да прозвучи че е в идеално състояние, защото със сигурност не е, но струва прекалено много за да го купя само за проба)
- vasko__2
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: налягане в горивна система Пасат 6 2.0 FSI BVY
Грешки записва ли?
- petrov.yordan
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 14 авг 2013 13:28
- Автомобил: Passat b6 variant [3c5]
- Двигател: BVY 2006
Re: налягане в горивна система Пасат 6 2.0 FSI BVY
Да, всички грешки водят към ниското налягане (/ недостиг на гориво) в горивната система. От там тръгнах
- vasko__2
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: налягане в горивна система Пасат 6 2.0 FSI BVY
Сигурен ли се ,че няма филтър? Погледна ли отдолу пред задна дясна гума?
- petrov.yordan
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 14 авг 2013 13:28
- Автомобил: Passat b6 variant [3c5]
- Двигател: BVY 2006
Re: налягане в горивна система Пасат 6 2.0 FSI BVY
Да. В онлайн вариантът на ETKA към който съм прекъчил линк можете да видите къде е филтърът в горивната система. Този фланец. В YouTube има клипчета, в които разглобяват фланеца за да покажат филтърът (с чупене). Друг филтър в горивната система в тази кола с този двигател няма
Re: налягане в горивна система Пасат 6 2.0 FSI BVY
Има вариант помпата да е аут, налягането трябва да е 4.8 мин.
- petrov.yordan
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 14 авг 2013 13:28
- Автомобил: Passat b6 variant [3c5]
- Двигател: BVY 2006
Re: налягане в горивна система Пасат 6 2.0 FSI BVY
Според ръководство за техническо обслужване налягането на ниската част трябва да е в диапазона от 4 до 6bar. Но BVY е рядък мотор и той не е упоменат в ръководството. Затова питам за налягането за конкретно този мотор. Вариантите ако приемем, че трябва да е 4-6bar налягането, а да не се достига с така изложени от мен условия според мен са проблеми в регулаторът, проблеми в помпата, проблем в мястото от където идва управлението на регулаторът. Ако мога да "запаля" помпата през VCDS ще я замеря за дебит, но за момента не знам как, от къде. Вариант е да и подам директно на клемите от акумулаторът.
- vasko__2
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: налягане в горивна система Пасат 6 2.0 FSI BVY
Кажи какви са грешките точно.
- petrov.yordan
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 14 авг 2013 13:28
- Автомобил: Passat b6 variant [3c5]
- Двигател: BVY 2006
Re: налягане в горивна система Пасат 6 2.0 FSI BVY
Грешките, които записва са:
6 Faults Found
008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle
P2177 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 10
Mileage: 244700 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.27
Time: 07:39:21
Freeze Frame
RPM: 3120 /min
Load: 34.9 %
Speed: 128.0 km/h
Temperature: 90.0°C
008569 - Bank 2; System Too Lean off Idle
P2179 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 8
Mileage: 244721 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.27
Time: 07:51:28
Freeze Frame
RPM: 2520 /min
Load: 45.9 %
Speed: 105.0 km/h
Temperature: 93.0°C
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 5
Mileage: 244751 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.27
Time: 20:39:49
Freeze Frame
RPM: 760 /min
Load: 41.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 64.0°C
000771 - Cylinder 3
P0303 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 5
Mileage: 244751 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.27
Time: 20:39:49
Freeze Frame
RPM: 760 /min
Load: 41.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 64.0°C
000400 - Fuel Pressure Sensor (G247)
P0190 - 001 - Circuit Malfunction - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Mileage: 244811 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.28
Time: 07:43:49
Freeze Frame
RPM: 1400 /min
Load: 18.8 %
Speed: 58.0 km/h
Temperature: 81.0°C
000770 - Cylinder 2
P0302 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 244865 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.28
Time: 20:40:02
Freeze Frame
RPM: 720 /min
Load: 34.9 %
Speed: 45.0 km/h
Temperature: 55.0°C
7 Faults Found
004195 - Fuel Pressure Regulation
P1063 - 002 - Control Range Not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 6
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 10200 /min
Load: 100.0 %
Speed: 255.0 km/h
Temperature: 215.0°C
008569 - Bank 2; System Too Lean off Idle
P2179 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 25
Mileage: 243285 km
Time Indication: 0
Date: 2016.12.24
Time: 11:00:34
Freeze Frame:
RPM: 2040 /min
Load: 50.6 %
Speed: 32.0 km/h
Temperature: 78.0°C
008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle
P2177 - 001 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 29
Mileage: 243303 km
Time Indication: 0
Date: 2016.12.24
Time: 11:23:17
Freeze Frame:
RPM: 2400 /min
Load: 37.6 %
Speed: 100.0 km/h
Temperature: 95.0°C
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Mileage: 243991 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.01
Time: 02:35:35
Freeze Frame:
RPM: 1960 /min
Load: 19.6 %
Speed: 81.0 km/h
Temperature: 81.0°C
000771 - Cylinder 3
P0303 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Mileage: 243991 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.01
Time: 02:35:35
Freeze Frame:
RPM: 1960 /min
Load: 19.6 %
Speed: 81.0 km/h
Temperature: 81.0°C
000770 - Cylinder 2
P0302 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 244375 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.20
Time: 20:25:23
Freeze Frame:
RPM: 720 /min
Load: 30.2 %
Speed: 61.0 km/h
Temperature: 66.0°C
000400 - Fuel Pressure Sensor (G247)
P0190 - 001 - Circuit Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Mileage: 244396 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.22
Time: 13:56:20
Freeze Frame:
RPM: 2600 /min
Load: 16.5 %
Speed: 108.0 km/h
Temperature: 81.0°C
2 Faults Found
008569 - Bank 2; System Too Lean off Idle
P2179 - 001 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 8
Mileage: 246213 km
Time Indication: 0
Date: 2017.03.19
Time: 12:45:20
Freeze Frame:
RPM: 1720 /min
Load: 52.9 %
Speed: 46.0 km/h
Temperature: 92.0°C
008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle
P2177 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 246624 km
Time Indication: 0
Date: 2017.03.29
Time: 07:34:33
Freeze Frame:
RPM: 2280 /min
Load: 41.9 %
Speed: 87.0 km/h
Temperature: 91.0°C
5 Faults Found
008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle
P2177 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 14
Mileage: 246788 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.01
Time: 17:57:26
Freeze Frame:
RPM: 2080 /min
Load: 57.2 %
Speed: 51.0 km/h
Temperature: 77.0°C
004195 - Fuel Pressure Regulation
P1063 - 002 - Control Range Not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 246788 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.01
Time: 17:57:55
Freeze Frame:
RPM: 3240 /min
Load: 76.0 %
Speed: 78.0 km/h
Temperature: 81.0°C
008569 - Bank 2; System Too Lean off Idle
P2179 - 001 - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 10
Mileage: 246863 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.03
Time: 08:08:36
Freeze Frame:
RPM: 2400 /min
Load: 43.9 %
Speed: 91.0 km/h
Temperature: 92.0°C
000290 - Throttle Position Sensor (G69)
P0122 - 002 - Signal too Low - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 246941 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.04
Time: 19:34:49
Freeze Frame:
RPM: 720 /min
Load: 38.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 34.0°C
000546 - Angle Sensor 2 for Throttle (G188)
P0222 - 002 - Signal Too Low - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 246941 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.04
Time: 19:34:49
Freeze Frame:
RPM: 720 /min
Load: 38.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 34.0°C
3 Faults Found
008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle
P2177 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 246029 km
Time Indication: 0
Date: 2017.03.16
Time: 07:27:26
Freeze Frame:
RPM: 2880 /min
Load: 47.0 %
Speed: 120.0 km/h
Temperature: 92.0°C
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 246085 km
Time Indication: 0
Date: 2017.03.16
Time: 20:36:47
Freeze Frame:
RPM: 720 /min
Load: 30.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 72.0°C
000771 - Cylinder 3
P0303 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 246085 km
Time Indication: 0
Date: 2017.03.16
Time: 20:36:47
Freeze Frame:
RPM: 720 /min
Load: 30.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 72.0°C
7 Faults Found
008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle
P2177 - 001 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 21
Mileage: 245234 km
Time Indication: 0
Date: 2017.02.07
Time: 20:47:52
Freeze Frame:
RPM: 2440 /min
Load: 41.2 %
Speed: 101.0 km/h
Temperature: 87.0°C
008569 - Bank 2; System Too Lean off Idle
P2179 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 7
Mileage: 245264 km
Time Indication: 0
Date: 2017.02.07
Time: 21:08:23
Freeze Frame:
RPM: 3080 /min
Load: 43.5 %
Speed: 127.0 km/h
Temperature: 92.0°C
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 7
Mileage: 245291 km
Time Indication: 0
Date: 2017.02.10
Time: 18:57:05
Freeze Frame:
RPM: 720 /min
Load: 40.4 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 68.0°C
000771 - Cylinder 3
P0303 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 6
Mileage: 245291 km
Time Indication: 0
Date: 2017.02.10
Time: 18:57:05
Freeze Frame:
RPM: 720 /min
Load: 40.4 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 68.0°C
012557 - Low Fuel Pressure regulation
P310D - 004 - Fuel pressure fluctuates - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 7
Mileage: 245291 km
Time Indication: 0
Date: 2017.02.10
Time: 18:57:27
Freeze Frame:
RPM: 1400 /min
Load: 23.9 %
Speed: 32.0 km/h
Temperature: 69.0°C
000770 - Cylinder 2
P0302 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 245360 km
Time Indication: 0
Date: 2017.02.16
Time: 07:32:19
Freeze Frame:
RPM: 2240 /min
Load: 62.7 %
Speed: 80.0 km/h
Temperature: 90.0°C
000400 - Fuel Pressure Sensor (G247)
P0190 - 001 - Circuit Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 29
Mileage: 245411 km
Time Indication: 0
Date: 2017.02.16
Time: 20:42:07
Freeze Frame:
RPM: 2480 /min
Load: 16.9 %
Speed: 103.0 km/h
Temperature: 67.0°C
Грешките както се вижда са от различни периоди, различни дати. Виждат се повторения, но съм дал целият списък за да се видят условията, в които са се получили.
6 Faults Found
008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle
P2177 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 10
Mileage: 244700 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.27
Time: 07:39:21
Freeze Frame
RPM: 3120 /min
Load: 34.9 %
Speed: 128.0 km/h
Temperature: 90.0°C
008569 - Bank 2; System Too Lean off Idle
P2179 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 8
Mileage: 244721 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.27
Time: 07:51:28
Freeze Frame
RPM: 2520 /min
Load: 45.9 %
Speed: 105.0 km/h
Temperature: 93.0°C
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 5
Mileage: 244751 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.27
Time: 20:39:49
Freeze Frame
RPM: 760 /min
Load: 41.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 64.0°C
000771 - Cylinder 3
P0303 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 5
Mileage: 244751 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.27
Time: 20:39:49
Freeze Frame
RPM: 760 /min
Load: 41.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 64.0°C
000400 - Fuel Pressure Sensor (G247)
P0190 - 001 - Circuit Malfunction - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Mileage: 244811 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.28
Time: 07:43:49
Freeze Frame
RPM: 1400 /min
Load: 18.8 %
Speed: 58.0 km/h
Temperature: 81.0°C
000770 - Cylinder 2
P0302 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 244865 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.28
Time: 20:40:02
Freeze Frame
RPM: 720 /min
Load: 34.9 %
Speed: 45.0 km/h
Temperature: 55.0°C
7 Faults Found
004195 - Fuel Pressure Regulation
P1063 - 002 - Control Range Not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 6
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 10200 /min
Load: 100.0 %
Speed: 255.0 km/h
Temperature: 215.0°C
008569 - Bank 2; System Too Lean off Idle
P2179 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 25
Mileage: 243285 km
Time Indication: 0
Date: 2016.12.24
Time: 11:00:34
Freeze Frame:
RPM: 2040 /min
Load: 50.6 %
Speed: 32.0 km/h
Temperature: 78.0°C
008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle
P2177 - 001 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 29
Mileage: 243303 km
Time Indication: 0
Date: 2016.12.24
Time: 11:23:17
Freeze Frame:
RPM: 2400 /min
Load: 37.6 %
Speed: 100.0 km/h
Temperature: 95.0°C
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Mileage: 243991 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.01
Time: 02:35:35
Freeze Frame:
RPM: 1960 /min
Load: 19.6 %
Speed: 81.0 km/h
Temperature: 81.0°C
000771 - Cylinder 3
P0303 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Mileage: 243991 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.01
Time: 02:35:35
Freeze Frame:
RPM: 1960 /min
Load: 19.6 %
Speed: 81.0 km/h
Temperature: 81.0°C
000770 - Cylinder 2
P0302 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 244375 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.20
Time: 20:25:23
Freeze Frame:
RPM: 720 /min
Load: 30.2 %
Speed: 61.0 km/h
Temperature: 66.0°C
000400 - Fuel Pressure Sensor (G247)
P0190 - 001 - Circuit Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Mileage: 244396 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.22
Time: 13:56:20
Freeze Frame:
RPM: 2600 /min
Load: 16.5 %
Speed: 108.0 km/h
Temperature: 81.0°C
2 Faults Found
008569 - Bank 2; System Too Lean off Idle
P2179 - 001 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 8
Mileage: 246213 km
Time Indication: 0
Date: 2017.03.19
Time: 12:45:20
Freeze Frame:
RPM: 1720 /min
Load: 52.9 %
Speed: 46.0 km/h
Temperature: 92.0°C
008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle
P2177 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 246624 km
Time Indication: 0
Date: 2017.03.29
Time: 07:34:33
Freeze Frame:
RPM: 2280 /min
Load: 41.9 %
Speed: 87.0 km/h
Temperature: 91.0°C
5 Faults Found
008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle
P2177 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 14
Mileage: 246788 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.01
Time: 17:57:26
Freeze Frame:
RPM: 2080 /min
Load: 57.2 %
Speed: 51.0 km/h
Temperature: 77.0°C
004195 - Fuel Pressure Regulation
P1063 - 002 - Control Range Not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 246788 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.01
Time: 17:57:55
Freeze Frame:
RPM: 3240 /min
Load: 76.0 %
Speed: 78.0 km/h
Temperature: 81.0°C
008569 - Bank 2; System Too Lean off Idle
P2179 - 001 - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 10
Mileage: 246863 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.03
Time: 08:08:36
Freeze Frame:
RPM: 2400 /min
Load: 43.9 %
Speed: 91.0 km/h
Temperature: 92.0°C
000290 - Throttle Position Sensor (G69)
P0122 - 002 - Signal too Low - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 246941 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.04
Time: 19:34:49
Freeze Frame:
RPM: 720 /min
Load: 38.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 34.0°C
000546 - Angle Sensor 2 for Throttle (G188)
P0222 - 002 - Signal Too Low - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 246941 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.04
Time: 19:34:49
Freeze Frame:
RPM: 720 /min
Load: 38.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 34.0°C
3 Faults Found
008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle
P2177 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 246029 km
Time Indication: 0
Date: 2017.03.16
Time: 07:27:26
Freeze Frame:
RPM: 2880 /min
Load: 47.0 %
Speed: 120.0 km/h
Temperature: 92.0°C
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 246085 km
Time Indication: 0
Date: 2017.03.16
Time: 20:36:47
Freeze Frame:
RPM: 720 /min
Load: 30.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 72.0°C
000771 - Cylinder 3
P0303 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 246085 km
Time Indication: 0
Date: 2017.03.16
Time: 20:36:47
Freeze Frame:
RPM: 720 /min
Load: 30.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 72.0°C
7 Faults Found
008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle
P2177 - 001 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 21
Mileage: 245234 km
Time Indication: 0
Date: 2017.02.07
Time: 20:47:52
Freeze Frame:
RPM: 2440 /min
Load: 41.2 %
Speed: 101.0 km/h
Temperature: 87.0°C
008569 - Bank 2; System Too Lean off Idle
P2179 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 7
Mileage: 245264 km
Time Indication: 0
Date: 2017.02.07
Time: 21:08:23
Freeze Frame:
RPM: 3080 /min
Load: 43.5 %
Speed: 127.0 km/h
Temperature: 92.0°C
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 7
Mileage: 245291 km
Time Indication: 0
Date: 2017.02.10
Time: 18:57:05
Freeze Frame:
RPM: 720 /min
Load: 40.4 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 68.0°C
000771 - Cylinder 3
P0303 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 6
Mileage: 245291 km
Time Indication: 0
Date: 2017.02.10
Time: 18:57:05
Freeze Frame:
RPM: 720 /min
Load: 40.4 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 68.0°C
012557 - Low Fuel Pressure regulation
P310D - 004 - Fuel pressure fluctuates - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 7
Mileage: 245291 km
Time Indication: 0
Date: 2017.02.10
Time: 18:57:27
Freeze Frame:
RPM: 1400 /min
Load: 23.9 %
Speed: 32.0 km/h
Temperature: 69.0°C
000770 - Cylinder 2
P0302 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 245360 km
Time Indication: 0
Date: 2017.02.16
Time: 07:32:19
Freeze Frame:
RPM: 2240 /min
Load: 62.7 %
Speed: 80.0 km/h
Temperature: 90.0°C
000400 - Fuel Pressure Sensor (G247)
P0190 - 001 - Circuit Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 29
Mileage: 245411 km
Time Indication: 0
Date: 2017.02.16
Time: 20:42:07
Freeze Frame:
RPM: 2480 /min
Load: 16.9 %
Speed: 103.0 km/h
Temperature: 67.0°C
Грешките както се вижда са от различни периоди, различни дати. Виждат се повторения, но съм дал целият списък за да се видят условията, в които са се получили.
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: налягане в горивна система Пасат 6 2.0 FSI BVY
Грешките са в следствие на не работещ коректно модул за управление на помпата. Често срещан дефект при тези пасати. Заменя се с нов.
Идва с подобрен номер и софтуера е друг.
Проверете и за пропуски по всмукателната система. Има някои притеснителни грешки.
Поздрави
Идва с подобрен номер и софтуера е друг.
Проверете и за пропуски по всмукателната система. Има някои притеснителни грешки.
Поздрави
- petrov.yordan
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 14 авг 2013 13:28
- Автомобил: Passat b6 variant [3c5]
- Двигател: BVY 2006
Re: налягане в горивна система Пасат 6 2.0 FSI BVY
Много е вероятно да е той, но заради това питам ако може някой да ме насочи кой управлява модул (1T0906093F) за управление на бензиновата помпа? Какво трябва да е налягането на ниската страна, 4-6 бара? Как да задействам помпата без да стартирам двигателят за да мога да проверя дебитът и?
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: налягане в горивна система Пасат 6 2.0 FSI BVY
petrov.yordan написа:Много е вероятно да е той, но заради това питам ако може някой да ме насочи кой управлява модул (1T0906093F) за управление на бензиновата помпа? Какво трябва да е налягането на ниската страна, 4-6 бара? Как да задействам помпата без да стартирам двигателят за да мога да проверя дебитът и?
Двигателния компютър го управлява.
През оргигиналната диагностика си има процедура за задействането на помпата. През VCDS не зная.
Поздрави
- petrov.yordan
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 14 авг 2013 13:28
- Автомобил: Passat b6 variant [3c5]
- Двигател: BVY 2006
Re: налягане в горивна система Пасат 6 2.0 FSI BVY
Имаш ли идея на база на какво се управлява помпата? Минимално допустимо налягане във високата страна или ток на помпата или нещо друго?
Прибират ми е не е бърз и не видях пик в тока, но както писах токът на помпата е нисък, затова предполагам може да е друго управлението. При механично износване в уплътнения на камерата на помпата симптомите са същите, затова не съм сигурен, че е модулът.
Прибират ми е не е бърз и не видях пик в тока, но както писах токът на помпата е нисък, затова предполагам може да е друго управлението. При механично износване в уплътнения на камерата на помпата симптомите са същите, затова не съм сигурен, че е модулът.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта