Имам питане относно разликата между моното и карбуратора.
Въпроса ми е:
тъй като имам карбураторен двигател и му слагам едно филтърче от тия по 1,50-2лв на маркуча, който влиза в карбуратора(сменям ги доста често).
Възможно ли е да се сложи такъв и на двигател с моноинжекця или това само ще влоши работата на ДВГ, ако тръгне изобщо?



Бензинов филтър от 1,50лв?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Братчета, к'во може?!?
Направо го бройте, че се е пръснало!
Помпата на ABS мотор преди регулатора трябва да може да даде 3 бара налягане!
А тези филтърчета, колега, продължавяй да си ги купуваш!
Като ги сложиш на маркуча за водата на пръскалките и забравяш за запушване на дюзичките!
Изпитана технология!
Направо го бройте, че се е пръснало!

Помпата на ABS мотор преди регулатора трябва да може да даде 3 бара налягане!
А тези филтърчета, колега, продължавяй да си ги купуваш!

Като ги сложиш на маркуча за водата на пръскалките и забравяш за запушване на дюзичките!

Изпитана технология!

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз направих обратното.... За пореден път се водя по нечии акъл и само се вкарвам в излищни разходи... Мотора ми с карбуратор и трябва да е с филтърче от 2.50 на шампион. Пластмасово с хартиена плака.... Обаче един дето ми ги продава, ми дава вече трето обикновенно и то се стопява....
Върти бензин 95. И каза леле давам ти филтър за ГТИ метален и няма да имаш ядове... Слагам го аз, след 1 седмица помпата, която е механична здаде багажа... това става преди месец. Вчера пак здаде багажа.... осетих какво се случва идах и купих въпросния шампион от 2.50. Сега ще ида и ще го накарам да ми даде нова помпа за негова сметка! Просто самата помпа не може да смуче през този филтър, който е за няколко бара налягане.... платното, не искам да му мисля какво му е.... 




- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Tinko написа:Аз направих обратното.... За пореден път се водя по нечии акъл и само се вкарвам в излищни разходи... Мотора ми с карбуратор и трябва да е с филтърче от 2.50 на шампион. Пластмасово с хартиена плака.... Обаче един дето ми ги продава, ми дава вече трето обикновенно и то се стопява....![]()
![]()
Върти бензин 95. И каза леле давам ти филтър за ГТИ метален и няма да имаш ядове... Слагам го аз, след 1 седмица помпата, която е механична здаде багажа... това става преди месец. Вчера пак здаде багажа.... осетих какво се случва идах и купих въпросния шампион от 2.50. Сега ще ида и ще го накарам да ми даде нова помпа за негова сметка! Просто самата помпа не може да смуче през този филтър, който е за няколко бара налягане.... платното, не искам да му мисля какво му е....
Ами да,няма как да смуче през него понеже този филтър е предвиден помпата да е предни него и да надува с налягане няколко бара през него.Този металния за който говориш седи след горивната помпа при моното

Вземи си читаво филтърче каквото трябва да си е и си смени дилъра на филтърчета.....явно има нужда

Аз гледах на едно място има едни по-голями (около 5см в диаметър и около 5-6см дължина)...с тях карбораторите нямат ядове а и събират доста боклуци и се сменят бая рядко (брат ми изкара с такъв около 2-3 години без да го сменя въобще).
Успех!
Такива слагам на карбураторния пасат профилактично и беше чудно за моното кво ще стане, защото четох някъде, че работи под по-високо налягане.
А иначе тия филтри си ги слагам профилактично. Квото си хванат-файда.
Това за чистачките е стахотна идея, но май се съмнявам да стане с оглед размерите на маркучите на стъкломиещото и филтъра.
А иначе тия филтри си ги слагам профилактично. Квото си хванат-файда.
Това за чистачките е стахотна идея, но май се съмнявам да стане с оглед размерите на маркучите на стъкломиещото и филтъра.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
velinsl написа:Това за чистачките е стахотна идея, но май се съмнявам да стане с оглед размерите на маркучите на стъкломиещото и филтъра.
Напротив!

Моето го купих от една бензиностанция, отворих капака и го мушнах там, където маркуча минава преградката м/у двигателя и механизма за чистачките. Принципно си има снадка.
Пасна си от раз! Само надяването на външните, стискащи гумички (розовите) ме забави около 3-4 минути, докато ги наглася добре

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Хммм... да не би да говорим за различни неща?
Не вярвам!
Ето на този колега, там, дето е оградено в черено- малко в дясно.
Впрочем, реализирал е точно това, за което питаш!
Ето я и темата, от която ми изплю снимката Чичко Гугъл:
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=23341.0
Но като гледам- и той е с карб.
Та за филтърчето, де!
И аз съм с прозрачни, сравнително тънки маркучи... фабричните са.
Мисля, че са Ф4.
Ама нали на самото филтърче присъединителните щуцери са с 2 размера? Един тънък (точно там влизат маркучлетата) и един по-широк, където успява да захапе външната гумичка, независимо розова, зелена или черна е
Не вярвам!

Ето на този колега, там, дето е оградено в черено- малко в дясно.
Впрочем, реализирал е точно това, за което питаш!

Ето я и темата, от която ми изплю снимката Чичко Гугъл:
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=23341.0
Но като гледам- и той е с карб.
Та за филтърчето, де!
И аз съм с прозрачни, сравнително тънки маркучи... фабричните са.
Мисля, че са Ф4.
Ама нали на самото филтърче присъединителните щуцери са с 2 размера? Един тънък (точно там влизат маркучлетата) и един по-широк, където успява да захапе външната гумичка, независимо розова, зелена или черна е

Eто това ми е двигателя,
вижда се филтърчето на бензиновия маркуч, което отива към карбуратора. Тия за миещото не се виждат но са два пъти по тънки и най-много може да се цепнат ако се опитам да им сложа такова нещо.
Това на снимката като нищо да е маркуча за бензина с филтъра.
Иначе идеята е доста свежа.

вижда се филтърчето на бензиновия маркуч, което отива към карбуратора. Тия за миещото не се виждат но са два пъти по тънки и най-много може да се цепнат ако се опитам да им сложа такова нещо.
Това на снимката като нищо да е маркуча за бензина с филтъра.
Иначе идеята е доста свежа.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Еххх... докато си снимам филтърчето къде съм го сложил... па докато се сетя, че съм го снимал... па докато заредя батериите, щото те междувременно паднали...
Ето това имах предвид за поставяне на филтърчето на пътя на водата за чистачките:
Нищо не съм променял, директно го 'бучнах' и край!
Само дето се оказа, че и моите гумички са черни!
Ето това имах предвид за поставяне на филтърчето на пътя на водата за чистачките:


Нищо не съм променял, директно го 'бучнах' и край!

Само дето се оказа, че и моите гумички са черни!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта