Пасат B3 не пали!!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
harsi
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Elsewhere

Пасат B3 не пали!!

Мнениеот harsi » Вто 07 окт 2008 20:28


Здравейте колеги!Изчетох много,разчекнах търсачката,но отговор на моя проблем не намерих....Ако има мнения по въпроса-насочвайте,въпреки че се рових доста,но все пак....
Значи оставих си Пасата Б3 (1.8 MI) в перфектно здраве и 5 дена по-късно сядам да ходя на работа ама тцъ...не пали,даже не завърта стартера.Замерих акумулатора и показа 11.70-значи не е там.Почистих клемите и на входа на стартера и там замерих-проблем няма.
По съвет от форума опънах кабел директно от акумулатора към стартера но въртене йок....
До колкото разбрах е редно да сваля стартера и да го тествам самостелно извън колата,ако той не е проблем да се види имобилайзера и евентуално контактния ключ.Въпроса е в каква последователност да ги направя че да спестя време и пари(разбира се),пък ако не става да го водя на сервиз.Моля помогнете (насочете),че ми се налага да пътувам тия дни......
Благодаря предварително!!!
Ималко извън темата ама да използвам случая...Спря ми брояча на изминатите км.Включва се и се изключва когато си иска,а е неприятно-не мога да сметна разход ,масло и т.н.Не са износени зъбните колелца и все пак...
Но преди всичко нека запали :lol:

Последна промяна от harsi на Вто 07 окт 2008 21:07, променено общо 1 път.




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 07 окт 2008 20:32


въобще ли не завърта?
възможно е клемореда на контактния ключ да ти прави проблем, но принудително като го завъртиш трябва да врътне.
имобилайзера не е защото от него стартера върти, но не запалва автомобила...
пробвай да премериш на колко волта пада акумулатора като се опиташ да въртиш.
причината може и да е в акумулатора ако е окъсила някоя клетка.


Потребителски аватар
harsi
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Elsewhere

Мнениеот harsi » Вто 07 окт 2008 20:39


Волтажа пада на 9.90 след няколко опита .
Не знам дали е от значение ,но някой път (докато си палеше) не искаше да запали при завъртян ключ...рестарт и ставаше ,но сега въобще не ще...
Въобще не върти


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 07 окт 2008 21:52


Почни от клемореда на конт.ключ :idea:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 07 окт 2008 23:08


harsi написа:...рестарт и ставаше ....

Рестарт- как?
Със сваляне на клема на акумулатора ли?
Ако да- там ти е проблема!
Имай предвид, че освен на повърхноста м/у кабелната обувка и клемата на акумулатора, проблем може да има и във връзката кабел- кабелна обувка!
11.7V е ниско напрежение на акумулатор :!:


Потребителски аватар
harsi
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Elsewhere

Мнениеот harsi » Сря 08 окт 2008 7:17


Не се изразих правилно.Исках да кажа че вадя ключа и нов опит и палеше,а го споменавам защото на един колега от форума четох че не му въртял контактния ключ докрай и това е бил проблема.
А инак днес ще замеря напеженията във връзките да видя да не е проблема там....


Потребителски аватар
harsi
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Elsewhere

Мнениеот harsi » Сря 08 окт 2008 7:28


Теодор написа:Почни от клемореда на конт.ключ :idea:

Ще търся причината и там днес...


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Сря 08 окт 2008 9:13


колега,аз имах същия проблем,оказа се ,че на стартера ми се беше счупил редуктора.Вътре преставлява система от зъбни колелета,като едно голямо е от пластмаса.Симптомите ми бяха абсолютно същите като твоите,от един път отказа да върти.


Потребителски аватар
harsi
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Elsewhere

Мнениеот harsi » Сря 08 окт 2008 9:59


stanev11 написа:колега,аз имах същия проблем,оказа се ,че на стартера ми се беше счупил редуктора.Вътре преставлява система от зъбни колелета,като едно голямо е от пластмаса.Симптомите ми бяха абсолютно същите като твоите,от един път отказа да върти.

Интересува ме ако опъна директно кабели от акумулатора към неразглобения стартер ( на контакт и изключен имобилайзер)трябва ли да завърти (дори и при 10 V на акумулатора) поне 1/10 оборот ако проблема не е в него,че клемореда ми е сложен за разглобяване, а искам да изключа една по една възможностите.И ако не завърти вече ще търся проблема първо в стартера....? :roll:


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Сря 08 окт 2008 13:34


Все пак се увери че акумулатора ти е ОК


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Сря 08 окт 2008 13:52


Вземи една дървена пръчка,и един човек с теб.
Докато единият върти ключа,другият да удари с пръчката два-три пъти по стартера.Мисля,че ще запали,и стартера ти е за ремонт-втулки,планетарен механизъм,четки с четкодържател.Някое от тези неща.Може и всичките.Аз ги сменявах всичките,че бяха позаминали,а планетарният-счупен.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 08 окт 2008 14:20


harsi написа:Интересува ме ако опъна директно кабели от акумулатора към неразглобения стартер ( на контакт и изключен имобилайзер)трябва ли да завърти

Ако масата е стабилна, закъсиш ли с отверка или друго желязо двете шпилки на машинката на стартера- той трябва да завърти!
Разбира се, ако проблема не е по кабелите от акумулатора до стартера.
:!: :!: Внимавай да не е на скорост, че ще тръгне колата и ще те удари :udivitelna :udivitelna :udivitelna


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Сря 08 окт 2008 14:37


Пресен пример от днес-стартера не иска да завърти.
Причина-беше ръждясал шалтера и въобще не искаше да изхвърли бендикса. Разглобяване, почистване и смазване на шалтера и вече върти.


Потребителски аватар
harsi
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Elsewhere

Мнениеот harsi » Съб 11 окт 2008 15:50


Пробвах с друг акумулатор и запали,но алтернатора не ще да зарежда ,напрежението се покачва до 13.4 V ,но не реагира при форсиране.Ще сменя реле-регулатора и ако проблема продължава-нов акумулатор...И интересно как така се е саморазредил стария :?


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Съб 11 окт 2008 19:37


harsi написа:Пробвах с друг акумулатор и запали,но алтернатора не ще да зарежда ,напрежението се покачва до 13.4 V ,но не реагира при форсиране.Ще сменя реле-регулатора и ако проблема продължава-нов акумулатор...И интересно как така се е саморазредил стария :?


Здравей, значи все пак познах каква е причината, сега сси оправи алтернатора, смяната на четки и стабилизатора за 14 волта може да не е достатъчна



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта