Значи оставих си Пасата Б3 (1.8 MI) в перфектно здраве и 5 дена по-късно сядам да ходя на работа ама тцъ...не пали,даже не завърта стартера.Замерих акумулатора и показа 11.70-значи не е там.Почистих клемите и на входа на стартера и там замерих-проблем няма.
По съвет от форума опънах кабел директно от акумулатора към стартера но въртене йок....
До колкото разбрах е редно да сваля стартера и да го тествам самостелно извън колата,ако той не е проблем да се види имобилайзера и евентуално контактния ключ.Въпроса е в каква последователност да ги направя че да спестя време и пари(разбира се),пък ако не става да го водя на сервиз.Моля помогнете (насочете),че ми се налага да пътувам тия дни......
Благодаря предварително!!!
Ималко извън темата ама да използвам случая...Спря ми брояча на изминатите км.Включва се и се изключва когато си иска,а е неприятно-не мога да сметна разход ,масло и т.н.Не са износени зъбните колелца и все пак...
Но преди всичко нека запали
