
Регулиране на зареждането на акумулатора - как?
- spokomen
- Мнения: 188
- Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
- Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
- Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
- Местоположение: София
- Контакти:
Регулиране на зареждането на акумулатора - как?
Пасат 1,8 RP моно 1991 г. Проблема ми е следния. От около година не ми работи лампичката която показва кога акумулатора не зарежда. Някаква контактна история, но до сега не съм имал други проблеми. Акумулатора е добър( или поне така си мисля). На 2 години е. Та онзи ден както си карам - на фарове- започна да ми се струва че светят изключително зле. Реших, че е защото са замърсени а и в града по осветени улици не може да се прецени. По едно време радиото започна да гасне а след малко и колата загасна. При опит да запаля се чуваше само едно щракане и нищо друго. Добре че беше на стръмна улица и по инерция запали веднага. Но проблема с фаровете и радиото остана. Форсирах няколко пъти и когато стрелката мина 4000 оборота фаровете светнаха по силно и проблема с "тоците" изчезна. Фаровете не намаляха и при 1000 оборота като си махнах крака от газта. От тогава този проблем го има всеки път. За да започне да зарежда ( аз поне така си мисля) трябва да стигна до 3500 - 4000 оборота. Регулировка ли е някаква или нещо се е повредило? Трябва ли всеки път като запаля да форсирам за да съм сигурен че зарежда ( ще си оправя лампичката някой ден
)

-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 13 юни 2005 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
!
Същия проблем - същото решение като колегата по-горе.
Четките са за смяна.
И при мен около 500км се оправяше след форсиране, после спря да се оправя (с тази разлика, че на мен ми светеше лампата и при форсиране загасваше отначало, после спря да гасне и след форсиране и като го отворих, четките бяха тотално свършили).
Четките са за смяна.
И при мен около 500км се оправяше след форсиране, после спря да се оправя (с тази разлика, че на мен ми светеше лампата и при форсиране загасваше отначало, после спря да гасне и след форсиране и като го отворих, четките бяха тотално свършили).
- spokomen
- Мнения: 188
- Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
- Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
- Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
- Местоположение: София
- Контакти:
НЕ СА ЧЕТКИТЕ
След кратко двоумене дали да се пробвам, или да закарам колата на майстор, надделяха мързела и здравия разум. Оказа се, че не са четки и алтернатора е добре. Проблема бе в контролната лампа, която показва дали алтернатора зарежда акумулатора. През нея протичал първоначалния ток на възбуждане на алтернатора и когато тази верига отпадне алтернатора се самовъзбужда но при доста по високи обороти. Сега ми предстои ( на майстора де
) сваляне на таблото и установяване на лошия контакт или каквото е там.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Spiccer и 45 госта