По повод пробемите с прегряването на В3 с климатик

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

По повод пробемите с прегряването на В3 с климатик

Мнениеот zfa159 » Пет 24 окт 2008 22:06


Най-накрая реших трайно проблема с прегряването.Качвам снимков материал и онформация за ремонтите и т.н.
След като в един хубав ден прегря окночатаелно даде фира гарнитурата на главата.Тогавашния статус на колата :
-работещ датчик на радиатора и работещи перки
-термостат дори не на 87 градуса а на 80
-прегряване при работа на едно място с включен климатик в жегите
-температура без климатик - 90 градуса закована.
-с климатик на едно място - 110 и повече.
-нова капачка на разширителния съд.

При ремонта (това по охладителната система) :
-нов термостат оригинален на 87 градуса (Wahler)
-нова водна помпа Hepu
-нови пластмасови щуцери по главата
-сваляне на охладителния радиатор и почистване (на питата и промивка отвътре)
-продухване на питата на климатиковия радиатор както си е на място.

Резултати :
-постоянна температура дори с включен климатик - 87/90 градуса максимум.
-температура извън града в диапазон 80/90 - градуса
-Първа степен тръгва на около 88 и спира на 80 градуса.
-Втора степен не съм я чувал откакто събрах двигателя ;)
-добро охлаждане от климатика дори при работа на място (студеното си е все толкова студено както и при движение)
-за около 2000км пробег оттогав аот които 400 без спиране - нито см промяна в нивото на охладителната течност (все още вода за да видя за течове преди да сипя антифриза).

Ето и снимки :

-това тук е какво окрих между двата радиатора....само дето тук съм махнал найлоновото пликче вече :
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1052/1932897450.JPG

-за да се стигне за това колата се оглозгва ето така :
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1120/340682700.JPG
Тук липсват двата фара,металната рамка над тях,въздухозаборника пред двата радиатора,отдолу въздухозаборника над ножа.Предварително се свалят и перките отзад за да се измъкне радиатора.Вади се откъм акумулатора и е мноого препоръчително и него да го няма както и да се попремести казанчео за хидравликата.Който реши да драска ЛС ще обеснявам.

-това тук е стара водна помпа (не течеше и не издаваше странни звуци ама така и така бях разглобил - смених я)
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/851/161731465.JPG

-ето това е новата - в началото не ми вдъхна доверие с тези витла ама....колегите ме посъветваха да сложа новата така и така съм я купил и т.н....ефект наистина имаше и съм много доволен от поведението и.
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/987/1028415952.JPG

Дано да съм бил полезен! love.vw




Потребителски аватар
ВидиМС
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 27 май 2008 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ВидиМС » Съб 25 окт 2008 0:34


Според мойто скромно мнение си се отикал мъжката за ненужни дейности и детайли ама нали парите са си твои.


Потребителски аватар
pronobis
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pronobis » Съб 25 окт 2008 9:11


Не смятам, че са ненужни дейности - написал е, че държи 110 градуса при определени условия.
Евала, зфа, за ентусиазма! И за желанието! ;-)


Потребителски аватар
vannkkata
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 16:12
Автомобил: Passat 1996
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vannkkata » Съб 25 окт 2008 9:45


А можеш ли да споделиш малко повече за промиването на радиатора, че май ми предстои това упражнение поради аналогични причини


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 25 окт 2008 9:49


ВидиМС написа:Според мойто скромно мнение си се отикал мъжката за ненужни дейности и детайли ама нали парите са си твои.

подкрепям.
измиването на радиаторите е отговорно за 95% от постигнатия ефект.
всичко друго не е лошо, но ако не е било проблемно-е излишно. :wink:
поначало, ако радиаторите са чисти (отвън иде реч) климатика не води до загряване, а точно обратното-до стабилизиране на температурата на мотора. :idea:


Потребителски аватар
ВидиМС
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 27 май 2008 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ВидиМС » Съб 25 окт 2008 16:56


Благодаря баш-майсторе за подкрепата това имах предвид и аз.Това лято след ремонт на климатика и аз мих радиаторите.Мааллееееееее кво имаше между тях не е за говорене (половината листа и мизерии бяха Немски :lol:).Ама след това и от климата студ и темп. ок.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта