Çäðàâåèòå , êîëåãè! Åòî 4å äîèäå ìîìåíòà äà ñìåíèì äîáðîòî ñòàðî Âåíòî çà íå¸î ïî äîáðî. Ñïðÿë ñàì ñå íà 2 ïàñàòà è ñå 4óäÿ êîè äà èçáåðà. Åäèíèÿò 1.8ò
http://www.hebdo.net/result/detailinfo. ... no=1&srt=1
à äðóãèÿò2.8
http://autos.lespac.com/search/detail.p ... at=0&prio=. Àêî íÿêîè å çàïîñíàò ñ 2ðèÿ äâèãàòåë íåêà äà ñïîäåëè. Ïðèåìàì âñÿêàêâè ñàâåòè è ìíåíèÿ îòíîñòíî 2 ìîäåëà. Áëàãîäàðÿ âè ïðåäâàðèòåëíî.



ñúâåò çà ïîêóïêà íà á5 1.8ò èëè 2.8
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Аз карам 2,8 пасат, само че малко по-нов (Б5.5). Не ми се пише дълго, затова накратко:
1,8Т може да се чипосва и за това в Германия е доста търсен, особено ако е запазен. Оттук и цената му е висока. Ако е на много км, то е вероятно да сменяш турбина скоро. Освен това турбо двигател не се купува за да се гали, ако ме разбираш.
2,8 харчи повече и затова много хора бягат от него или са несигурни дали няма да се разорят заради скъпия бензин. Оттам цената му е ниска втора ръка и по-често съм виждал модели с много екстри за сравнително приемливи пари.
Ако му се сложи читов газов инжекцион разхода е към 12-13 газ на 100 или 10,5 бензин по бордовия компютър и това определено не с бавно каране. На 180 км/ч смятай разход 16-18 газ. Проблема на 2,8цата са килограмите и затова тази кола не е за градско каране.
Ако търсиш резачка, взимай 1,8Т. Ако искаш кола, която вози тежко като танк, лежи така на пътя и при 200 км/ч (все пак моята по талон е 1800 кг) и пари за бензин не те плашат, взимай 2,8.
П.С. 2,8 гори масло стандартно - колкото повече го юркаш толкова по-често трябва да се долива. За 12000 км съм долял 1-1,5 л.
1,8Т може да се чипосва и за това в Германия е доста търсен, особено ако е запазен. Оттук и цената му е висока. Ако е на много км, то е вероятно да сменяш турбина скоро. Освен това турбо двигател не се купува за да се гали, ако ме разбираш.
2,8 харчи повече и затова много хора бягат от него или са несигурни дали няма да се разорят заради скъпия бензин. Оттам цената му е ниска втора ръка и по-често съм виждал модели с много екстри за сравнително приемливи пари.
Ако му се сложи читов газов инжекцион разхода е към 12-13 газ на 100 или 10,5 бензин по бордовия компютър и това определено не с бавно каране. На 180 км/ч смятай разход 16-18 газ. Проблема на 2,8цата са килограмите и затова тази кола не е за градско каране.
Ако търсиш резачка, взимай 1,8Т. Ако искаш кола, която вози тежко като танк, лежи така на пътя и при 200 км/ч (все пак моята по талон е 1800 кг) и пари за бензин не те плашат, взимай 2,8.
П.С. 2,8 гори масло стандартно - колкото повече го юркаш толкова по-често трябва да се долива. За 12000 км съм долял 1-1,5 л.
Погледна ли дали е правена в Канада, Бразилия или Мексико? И аз имах 2,8 и бях изключително доволен, но все пак ако 1.8Т е правено в Германия, отнасяй него. Уж едни и същи стандарти, пак мойта джета мексиканка как се раздрънка здраво...немския вр6 който беше голф нямаше грешка пък беше пак на същите мили - 150 000. Голфа го карах от 115 000 до 150 000 и само масло и накладки сменях, джетата от 125 000 до 150 000 два пъти съединител, предни лагери, задна скорост изпуска като настъпиш газта, заваля един дъжд и й огасна електроника, сега нито мигачи, нито аварийки...Немския дявол даже и масло не харчеше, интериор и ходова част бижу 

- paco70
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Montreal
ãåðìàí4è ñè å
.åòî êàêæî èçëåçå ïî vin.
ÎÏÈÑÀÍÈÅ ÍÀ ÃÐÓÏÈÒÅ ÑÈÌÂÎËÈ
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
WMI
VDS
VIS
WMI (World Manufacture Index) - Ìåæäóíàðîäåí êîä íà ïðîèçâîäèòåëÿ
VDS (Vehicle Descriptor Section) - Îïèñàíèå íà òðàíñïîðòíîòî ñðåäñòâî
VIS (Vehicle Identifier Section) - Èäåíòèôèêàöèÿ íà òðàíñïîðòíîòî ñðåäñòâî
ÎÏÈÑÀÍÈÅ ÍÀ ÇÍÀ×ÅÍÈÅÒÎ ÍÀ ÑÈÌÂÎËÈÒÅ
Îïèñàíèå Ñòîéíîñò Çíà÷åíèå Çàáåëåæêà
Ñòðàíà íà ïðîèçâîäñòâî W Germany Äúðæàâàòà, â êîÿòî å ïðîèçâåäåíî ïðåâîçíîòî ñðåäñòâî
Ïðîèçâîäèòåë V Volkswagen Ôèðìà ïðîèçâîäèòåë
Òèï íà òðàíñïîðòíîòî ñðåäñòâî W Passenger Car Óñëîâåí òèï íà òðàíñïîðòíîòî ñðåäñòâî
Òèï íà êóïåòî A not implemented
Äâèãàòåë D --
Ñèñòåìà çà áåçîïàñíîñò 6 not implemented
Ìîäåë 3b not implemented
Êîíòðîëíà ñóìà X not implemented
Ãîäèíà íà ïðîèçâîäñòâî X 1999 çàïî÷âà îò Îêòîìâðè ïðåäèøíàòà ãîäèíà
Ìåñòîíàõîæäåíèå íà çàâîäà E Emden Ãðàäúò, êúäåòî ñå íàìèðà çàâîäà ïðîèçâîäèòåë
Ñåðèåí çàâîäñêè íîìåð xxxxxx
ÂÍÈÌÀÍÈÅ! Àêî âúâ âàøèÿ Vehicle Identification Number ñå ñðåùà áóêâàòà Z, òî òÿ íèùî íå îçíà÷àâà. Òîâà å ñèìâîë çà ðåçåðâèðàíå íà ïîëåòî. Îáèêíîâåíî ïîâå÷åòî àâòîìîáèëè ïðîäàâàíè íà åâðîïåéñêèÿ ïàçàð èìàò áóêâàòà Z íà íÿêîå îò ïîëåòàòà 4, 5, 6 è 9. Ñúùåñòâóâà çàáëóäàòà, ÷å ZZZ íà ïîçèöèè 4, 5 è 6 îçíà÷àâà, ÷å êóïåòî å ïîöèíêîâàíî. Òîâà å ëúæà è ñå ðàçïðîñòðàíÿâà îò íåäîáðîñúâåñòíè òúðãîâöè íà àâòîìîáèëè.
Òåçè äàííè íå ïðåòåíäèðàò çà ïúëíîòà, èç÷åðïàòåëíîñò è âÿðíîñò. Àêî èìàòå çàáåëåæêè, ïðåäëîæåíèÿ èëè äîïúëíåíèÿ - ìîëÿ ïèøåòå ìè!
ïðè ïàðâà âàçìîéíîñò 6òå ïóñíà è ñíèìêè.

ÎÏÈÑÀÍÈÅ ÍÀ ÃÐÓÏÈÒÅ ÑÈÌÂÎËÈ
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
WMI
VDS
VIS
WMI (World Manufacture Index) - Ìåæäóíàðîäåí êîä íà ïðîèçâîäèòåëÿ
VDS (Vehicle Descriptor Section) - Îïèñàíèå íà òðàíñïîðòíîòî ñðåäñòâî
VIS (Vehicle Identifier Section) - Èäåíòèôèêàöèÿ íà òðàíñïîðòíîòî ñðåäñòâî
ÎÏÈÑÀÍÈÅ ÍÀ ÇÍÀ×ÅÍÈÅÒÎ ÍÀ ÑÈÌÂÎËÈÒÅ
Îïèñàíèå Ñòîéíîñò Çíà÷åíèå Çàáåëåæêà
Ñòðàíà íà ïðîèçâîäñòâî W Germany Äúðæàâàòà, â êîÿòî å ïðîèçâåäåíî ïðåâîçíîòî ñðåäñòâî
Ïðîèçâîäèòåë V Volkswagen Ôèðìà ïðîèçâîäèòåë
Òèï íà òðàíñïîðòíîòî ñðåäñòâî W Passenger Car Óñëîâåí òèï íà òðàíñïîðòíîòî ñðåäñòâî
Òèï íà êóïåòî A not implemented
Äâèãàòåë D --
Ñèñòåìà çà áåçîïàñíîñò 6 not implemented
Ìîäåë 3b not implemented
Êîíòðîëíà ñóìà X not implemented
Ãîäèíà íà ïðîèçâîäñòâî X 1999 çàïî÷âà îò Îêòîìâðè ïðåäèøíàòà ãîäèíà
Ìåñòîíàõîæäåíèå íà çàâîäà E Emden Ãðàäúò, êúäåòî ñå íàìèðà çàâîäà ïðîèçâîäèòåë
Ñåðèåí çàâîäñêè íîìåð xxxxxx
ÂÍÈÌÀÍÈÅ! Àêî âúâ âàøèÿ Vehicle Identification Number ñå ñðåùà áóêâàòà Z, òî òÿ íèùî íå îçíà÷àâà. Òîâà å ñèìâîë çà ðåçåðâèðàíå íà ïîëåòî. Îáèêíîâåíî ïîâå÷åòî àâòîìîáèëè ïðîäàâàíè íà åâðîïåéñêèÿ ïàçàð èìàò áóêâàòà Z íà íÿêîå îò ïîëåòàòà 4, 5, 6 è 9. Ñúùåñòâóâà çàáëóäàòà, ÷å ZZZ íà ïîçèöèè 4, 5 è 6 îçíà÷àâà, ÷å êóïåòî å ïîöèíêîâàíî. Òîâà å ëúæà è ñå ðàçïðîñòðàíÿâà îò íåäîáðîñúâåñòíè òúðãîâöè íà àâòîìîáèëè.
Òåçè äàííè íå ïðåòåíäèðàò çà ïúëíîòà, èç÷åðïàòåëíîñò è âÿðíîñò. Àêî èìàòå çàáåëåæêè, ïðåäëîæåíèÿ èëè äîïúëíåíèÿ - ìîëÿ ïèøåòå ìè!
ïðè ïàðâà âàçìîéíîñò 6òå ïóñíà è ñíèìêè.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта