Проблеми с вакумно централно

Техническа и сервизна информация за Passat
masoko
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 14 окт 2008 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблеми с вакумно централно

Мнениеот masoko » Нед 26 окт 2008 17:33


Здравейте,

Имам проблеми с вамумно централно. Проблема е различен от 2 та описани в форума.

Като заключа колата след 30 - 40 сек. се чува още един пат как работи компресора в багажника, прочетох някаде че това било допълнително заключване. Проблема е следния, след като скоро водих паско на бояджия, който ми сваля вратите, това допълнително заклъчване става на всеки 30 сек след като се заключи колата и не винаги се отключва от пътвият път, по някога трябва да натисна копчето на дистанционното по 2 пъти. На скоро почна да не иска въобще да се отключва. Отключва се само багажника и трябва да влезна от там и да отворя шофьорската врата с дръжката, с лосчето не става и с другите врати не може да се отвори. Подозирам че бояджията не ми е закачил както трябва маркучуте на вакума и централното следи по някакъв начин налягането в маркучите и като се дигне пуска компресора да дръпне (като заключа и му извадя маркуча не спира да работи).
Някой знае ли като се свалят вратите от каде точно се откачат вакумните маркучи и дали нещо друго може да е проблема.

Благодаря




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 26 окт 2008 19:01


Щом се чува често значи губи вакуум....той затова и не отключва.Вероятно някъде не е закачен добре някой вакуумен маркуч.....багажника е най-близо и вакуума/налягането е достатъчен за него.
По повод откъде се откачат/закачат при вратите това вече незнам.
Виждал съм на моя,че има един тройник отзад при капачката за резервоара отвътре (отваряш багажника и там отдясно под пластмасовия капак,дето се сваля има един тройник)...погледни го дали е здрав.
Успех!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 26 окт 2008 22:01


А винаги от първия път ли си влизат палчетата навътре във вратата?
Ако да- то по-скоро щифта за допълнтелното заключване не съвпада с отвора, в който влиза. Вероятно и дръжките са били махани...
Как да се настрои, обаче.... :dontknow:


Потребителски аватар
perfekt
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Проблеми с вакумно централно

Мнениеот perfekt » Нед 26 окт 2008 22:25


masoko написа:Здравейте,

Имам проблеми с вамумно централно. Проблема е различен от 2 та описани в форума.

Като заключа колата след 30 - 40 сек. се чува още един пат как работи компресора в багажника, прочетох някаде че това било допълнително заключване. Проблема е следния, след като скоро водих паско на бояджия, който ми сваля вратите, това допълнително заклъчване става на всеки 30 сек след като се заключи колата и не винаги се отключва от пътвият път, по някога трябва да натисна копчето на дистанционното по 2 пъти. На скоро почна да не иска въобще да се отключва. Отключва се само багажника и трябва да влезна от там и да отворя шофьорската врата с дръжката, с лосчето не става и с другите врати не може да се отвори. Подозирам че бояджията не ми е закачил както трябва маркучуте на вакума и централното следи по някакъв начин налягането в маркучите и като се дигне пуска компресора да дръпне (като заключа и му извадя маркуча не спира да работи).
Някой знае ли като се свалят вратите от каде точно се откачат вакумните маркучи и дали нещо друго може да е проблема.

Благодаря
Колега уточнете колата коя година е!Демонтирана ли е някоя врата??


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 27 окт 2008 9:22


masoko написа:Колата e 91 година 1.8 16v двигател - комби.
При боядисване са свалени и 5 те врати. Каде се намира щифта за допълнително заключване. може ли да се изключи допълнителното заключване?

Благодаря за помоща.


ristomotoristo
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот ristomotoristo » Сря 05 ное 2008 23:13


на вратите има едно пластмасово винтче,което ако се натегне повече от необходимото прави като при теб или пък се отваря след няколко секунди.и друг проблем може да има ,спукан маркуч или само е пукнат и не достига вакуума за да заключи и съответно налягане за да отвори.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта