



Пасат Б3 табло
Пасат Б3 табло
Може и да има такава тема но неможах да я намера.Искам да попитам трудно ли се сменя таблото на пасат Б3 и да ли може табло с оборотомер да стане на местото на табло което е било без оборотомер (вместо оборотомер часовник
:D )

- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б3 табло
Wr450f написа:Може и да има такава тема ...
има
... а колкото до предавателното число...

най- добре си сложи твоя скоростомер, туй средното

- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Колега,казвал съм го(в някоя друга тема) и пак ще го кажа.На моя кораб направих тази манипулация.Взех табло с оборотомер-щях да махам часовника и да слагам на негово място оборотомера ама като видях че работата е много сложна се ядосах и ръгнах куплунга на новото и каквото ще да става и......чудо всичко тръгна от раз скоростомер,оборотомер,дигитален часовник ,температури бензин ,лампички абе всичко и те така.
Първо си свали волана.На козирката на таблото като погледнеш отдолу нагоре има два болта-развий ги.Издърпваш пластмасатае към теб и тя излиза.Като я махнеш ще видиш 4 болта които държат самото табло в четирите му края(дали не бяха два ....ама ще ги видиш като махнеш пластмасата)развии ги и издърпай таблото към теб Има само един куплунг с кабели който го дъжи -бръкни и го изключи. Слагай новото и давай по обратния ред.Колегата по горе правилно ти е казал за жилото да не береш кахър то си имо носочвощо чешка и като сложищ таблото то си влиза на мястото.Хайде и успех дано съм бил полезен ако има нещо питай
Първо си свали волана.На козирката на таблото като погледнеш отдолу нагоре има два болта-развий ги.Издърпваш пластмасатае към теб и тя излиза.Като я махнеш ще видиш 4 болта които държат самото табло в четирите му края(дали не бяха два ....ама ще ги видиш като махнеш пластмасата)развии ги и издърпай таблото към теб Има само един куплунг с кабели който го дъжи -бръкни и го изключи. Слагай новото и давай по обратния ред.Колегата по горе правилно ти е казал за жилото да не береш кахър то си имо носочвощо чешка и като сложищ таблото то си влиза на мястото.Хайде и успех дано съм бил полезен ако има нещо питай
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
DJ_TOLYO написа:Само "набутването" на жилото на километропоказателя си е жива философия
тц, елементарно е:
1. Вдигаш капака;
2. Отваряш бирата;
3. Показваш на жена си кое под капака е жилото и й обясняваш как да го държи за да не мърда;
4. Сядаш в купето и отпиваш бирата ... два пъти ... да подържи тя малко (и без това от капака не те вижда какво правиш) ... аз я карах 3 пъти да държи

5. Направо буташ таблото назад, жилото самичко се приплъзва по конусовидния щуцер и се намества.
Ако пропуснеш някои точки ще ти отнеме около 30 секунди ... но ако не си на кеф можеш да й кажеш че и едно жило не може да държи правилно и да се мотаеш в колата примерно 15-20 минути ...

- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
passenger написа:DJ_TOLYO написа:Само "набутването" на жилото на километропоказателя си е жива философия
тц, елементарно е:
1. Вдигаш капака;
2. Отваряш бирата;
3. Показваш на жена си кое под капака е жилото и й обясняваш как да го държи за да не мърда;
4. Сядаш в купето и отпиваш бирата ... два пъти ... да подържи тя малко (и без това от капака не те вижда какво правиш) ... аз я карах 3 пъти да държи;
5. Направо буташ таблото назад, жилото самичко се приплъзва по конусовидния щуцер и се намества.
Ако пропуснеш някои точки ще ти отнеме около 30 секунди ... но ако не си на кеф можеш да й кажеш че и едно жило не може да държи правилно и да се мотаеш в колата примерно 15-20 минути ...




- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
mely написа:Първо си свали волана.На козирката на таблото....
Не знам, може би зависи от волана, но аз съм с оригиналния, с 4 лъча волан и спокойно таблото ми се измушва през горната част на волана.
Разбира се, свлям 'фунийката' отзад

passenger, мисля си, че трябва да си сменя филтърчето за въздуха в купето (селф-мейд)
Каква ли бира да ми купи жена ми? Че тя ще държи новия филтър...

-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Ако си с бензинов мотор оборотомера е вързан към датчика на Хол на делкото/зеления проводник/, отттам взема сигнал за диференциалното броене, +/кл.15/ и - /кл.31/ са на пистовата платка на самото табло, оригинално дори и да нямаш оборотомер, ония шваби може да са се излъгали да пуснат едно кабелче гювеч до таблото, на което да има сигнал за оборотомера, така че първо пробвай, би трябвало да е със зелена изолация.Относно километража нямаш ядове, на всички пасати след 90 год. и бенз. и дизелови предавателното число към скоростомера е едно и също.
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Miki, не споделяш това мигане след смянтата на таблото ли се получи?
Аз моето съм го сменявал от 1.8 мотор- 220км. Смених само скоростомера, защото моя е до 240 и проблеми никакви.
Дълго търсих мигачите да са два (горе) и стана, но доколкото имам спомени в една морга пробвах по- старото табло, един индикатор за мигачите... и мисля че се получи този проблем, ама това по спомени.
Приятел сменява табло, като сложи с единия мигач... и със сигурност знам, че майсторите са му теглили някакъв допълнителен кабел, но не мога да кажа защо. Ако трябва, да питам?
Момчета, случили сте на жени!
Моята, ако ще държи нещо... държи да е "кожено"
, още повече като става въпрос за "жило"
,
а пък и да не мърда- абсурд!
... Добре, че от "практиката" съм се научил да вкарвам от раз
, така че проблеми с жилото на километража нямам
Към колегата пуснал темата:
За какъв мотор иде реч?
Аз моето съм го сменявал от 1.8 мотор- 220км. Смених само скоростомера, защото моя е до 240 и проблеми никакви.
Дълго търсих мигачите да са два (горе) и стана, но доколкото имам спомени в една морга пробвах по- старото табло, един индикатор за мигачите... и мисля че се получи този проблем, ама това по спомени.
Приятел сменява табло, като сложи с единия мигач... и със сигурност знам, че майсторите са му теглили някакъв допълнителен кабел, но не мога да кажа защо. Ако трябва, да питам?
passenger написа:...3. Показваш на жена си кое под капака е жилото и й обясняваш как да го държи за да не мърда;
Момчета, случили сте на жени!
Моята, ако ще държи нещо... държи да е "кожено"


а пък и да не мърда- абсурд!
... Добре, че от "практиката" съм се научил да вкарвам от раз


Към колегата пуснал темата:
За какъв мотор иде реч?
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vasil4o97 и 21 госта