Б3 водна помпа / без налягане надути маркучи без парно

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
gogomoto_rs
Мнения: 115
Регистриран на: Нед 18 яну 2009 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Б3 водна помпа / без налягане надути маркучи без парно

Мнениеот gogomoto_rs » Пон 16 мар 2009 12:00


добър ден колеги
пак ще ви занимавам с проблемите си :wink: винаги сте изчерпателни относно ппроблемите ми та ; на въпроса
цяла зима няма парно ,рових четох сменях рязах правих преправях , станах :screwy
та като извадих 2 та марку4а които влизат в купето кум радятор4ето и запалих колата помпата не прави така налягане както о4аквах или по то4но имал съм подобни проблеми с Фиат уно та реших да проверя и тва . помпата е капе няма забележки смъквах я оглеждах върти си се вътре турбинката да го наре4ем образно казано , та
вси4ко наред ама горе на марку4ите савсем слабо налягане не изхварля може за тва да няма и парно нема кои да топли... радятор4ето 4е то мене :(
съвет да ми дадете от какво може да е ? :banghead:
1- прегледах вси4ки марку4и няма запушени вси4ко изрядно
2 -помпата наред
3 обезваздушено
дори на наклон я карах както се прави , макар 4е сама се обезваздушава
Благодаряя предварително и безавариен път желая на вси4ки

Последна промяна от gogomoto_rs на Вто 17 мар 2009 15:07, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно Б3

Мнениеот Dpop » Пон 16 мар 2009 13:41


Добре дошъл колега.
Можело е да дадеш още информация за двигателя, но ...
Така общо мога да те попитам, при загрял автомобил как са маркучите-топли/студени към радиаторчето на парното.
Имаш ли АГУ?
Допълни загалвието на темата, с нещо което да подсказва, че въпроса се отнася до парното или охлаждащата система.


Потребителски аватар
gogomoto_rs
Мнения: 115
Регистриран на: Нед 18 яну 2009 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Въпрос относно Б3 Парно /водна помпа

Мнениеот gogomoto_rs » Пон 16 мар 2009 14:51


сажелявам не съм се изказал както трябва
зна4и колата се кара с метан (доволно)
за загряването като Температура не мога да кажа 6тото и др болки има :cry: не ми показва Т стрелка сменях дат4ици замервания кво ли не ,маистори и 4удо и не се знае от каде е
марку4ите кум парното са топли ала едвам едвам ...
сега и махнах термостата да върти и 2 та кръга
само да отбележа 4е същото го прави и с термостат пак няма налягане
сдобих се с още една водна помпа за проба ала рема4ната шаиба не пасва (не идва на мярката за ремъка ) близо с 8мм
мотора е 1.8 Мi-90 коня 90 година


Потребителски аватар
gogomoto_rs
Мнения: 115
Регистриран на: Нед 18 яну 2009 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Въпрос относно Б3 Парно /водна помпа

Мнениеот gogomoto_rs » Пон 16 мар 2009 15:53


Прав сте колега ИЗВИНЯВАМ СЕ (НОВОБРАНЕЦ СЪМ :oops: )ПАСАТ Б3 90 година 1.8 ми 90 коня
карам го с метан (доволно)от към разход и варвене :D
марку4ите към парното едвам едвам топли ,щом ги отка4а и запаля колата няма налягане самата система при продалжителна работа на мотора (с отка4ените марку4и)
приплува охладителна те4ност ала много малко .
намерих още една водна помпа за проба, ала не пасва ремъ4ната шаиба бяга близо 8 мм.Не е нещо от метана в смисал виждал съм метанови /газови изпарители с водно отоплление , моя изпарител е с Ел нагреватели и вобще не е вклу4ен в охладителната система . Не мога и да кажа каква Т държи защтото стрелката а таблото не показва (тва др болка)носих го по маистори замерваха нищо не намериха дат4ици сменях поне 3-4 работи, щом изтине колата после не показва 4етох доста по тоя въпрос има доста теми ала ...студени споики за окусяване за кво ли не търсих ...
ина4е перката си вклу4ва 2 те степени , сега и махнах термостата да върти 2 та кръга ( тва с налягането го пробвах с термостат и без термостат едно и също )
4удя се... аман от маистори Поп ли да викам да и бае ? :D :D :D :bishop


Audi A8
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 22 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно Б3

Мнениеот Audi A8 » Пон 16 мар 2009 17:00


Клапите с дунапрен провери ли ги? Ако не си значи там е проблма.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно Б3

Мнениеот Dpop » Пон 16 мар 2009 17:32


Чакай,чакай Audi A8 за проверка на клапите, че предполагам знаеш се разглобява цялото арм. табло и чак след като и то падне се стига до клапите с дунапрените.
При колегата има проблем с това, че явно до самото радиаторче за парното не достига топлина и от там няма какво да влезе в купето, ако и да са чисто нови клапите.
gogomoto_rs, интересувах се дали когато е загрял мотора(както сам си писал ти се вкл. перката на вентилатора за охл., без значение дали ти отчита на прибора в таблото)маркучите от двиг. отсек към парното дали са топли или не.
Казваш, че дори и без термостат няма промяна в положението, което означава, че вероятно самия термостат си е работил добре и вторият кръг на охлаждане се отваря.
Смятам, че причината трябва да се търси в свързването на газовия изпарител. А самия изпарител горещ ли е при загрял мотор.
Големия маркуч от двигателя с датчиците твърд ли и е на пипане при загрял двиг.?


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос относно Б3

Мнениеот nepreklonniq » Пон 16 мар 2009 18:43


Хмм! Човекът казва, че изпарителя не му е включен към охлаждането на мотора!
На мен ми прилича на запушен радиатор на парното.


Потребителски аватар
gogomoto_rs
Мнения: 115
Регистриран на: Нед 18 яну 2009 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Въпрос относно Б3

Мнениеот gogomoto_rs » Пон 16 мар 2009 19:10


колеги благодаря ви ала явно не ма разбрахте
самата помпа не пражи налягане не стига до радиатор4ето за парното охладителна те4ност
марку4ите са топли щом загрее мотора (кум парното) ала доста слабо
в сражнение с марку4ите които са главните артетии в от помпата или радиатора големия
марку4а които е с дат4иците надува се да твърд така беше още щом го зех
благодаря ви
клапи 100% не са


Потребителски аватар
Lucas
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Въпрос относно Б3

Мнениеот Lucas » Пон 16 мар 2009 23:01


gogomoto_rs написа:колеги благодаря ви ала явно не ма разбрахте
самата помпа не пражи налягане не стига до радиатор4ето за парното охладителна те4ност
марку4ите са топли щом загрее мотора (кум парното) ала доста слабо
в сражнение с марку4ите които са главните артетии в от помпата или радиатора големия
марку4а които е с дат4иците надува се да твърд така беше още щом го зех
благодаря ви
клапи 100% не са

И на мен,ми прилича на запушен радиатор на парното/Получава се най често при интервенция със едни прахчета дето уж спират всякакви течове/.Източи антифриза,и провери дали няма запушен маркуч някъде. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно Б3

Мнениеот Dpop » Вто 17 мар 2009 0:27


Да явно съм пропуснал момента с писаното за :oops: ел. подгрева на изпарителя.
На мен ми мина през главата възможност от запушване на радиатора-големия и затова една профилактична промивка на системата няма да е излишна. От друга страна радиаторчето за отопление в купето няма пряка връзка с големия радиатор а с двигателя. Иначе отделно промивката на малкото радиаторче е лесна, достатъчен е маркуч и вода и поливаш :) през отворите откъдето влизат маркучите.

Имаш ли загуба на охл. течност колега? При загрял двиг. от ауспуха излиза ли повече пара?
Казваш, че маркуча от двиг. с големия диаметър и датчиците е твърд, което ме навежда към на надуване на системата, поради пробив в гарнитурата на главата, което не ти пожелавам. В сервиз могат да го проверят, имат си тестери(като лакмус), които се оцветяват.
При изправна водна помпа и капачка на разширителния съд и т.н. налягането в охладителната система трябва да е около 1-1.5 бар.


Вземи моля те да добавиш в заглавието нещо, което да има връзка с въпроса, защото в този подфорум вероятно около 1/3 са въпроси за Б3.


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос относно Б3

Мнениеот nepreklonniq » Вто 17 мар 2009 7:22


Може да е и капачката на разширителния съд - скоро бях свидетел на такъв случай. Когато клапана е развален, той създава по-високо налягане в системата и маркучите се втвърдяват. Пробвай дали като смениш капачката - тя струва около 10 лв.,няма да си дойдат нещата на мястото. Иначе това за издуханата гарнитура на блока - е нещата тогава са доста сложни!!!


Потребителски аватар
gogomoto_rs
Мнения: 115
Регистриран на: Нед 18 яну 2009 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Въпрос относно Б3

Мнениеот gogomoto_rs » Вто 17 мар 2009 15:03


колеги :D
голямия радиатор е нов -което не е гаранция 4е не се е запушил но ще го погледна
малкото радиатор4е за парното е правена промивка много пъти аз ли4но смятах 4е от там водата е варяла с 4асове... и едни експерименти си правих с препарати за котлен камак , мислех 4е може да е запушено нешто няма да споменавам какво излезе от вътре (само мамут не излезе) :D :D :D мизерии .....
капа4ката я погледнах клапи4ката се движи уж ама , може да я сменя не е проблем
гарнитурата на главата е на 2 или 3 месеца
заради надуването на марку4ите мисех 4е е крива главата или усукана няма и ништо
само 1 вметка ( 4увал съм колите с метан моторите заминавали едва ли не описват като кратери по буталата изгаряли клапани и кво ли не , мотора е като нов не бе отварян поне година 100% преди мен само малко нагар по клапаните ) тва ви го споделям с цел да не вярвате на абсолутно вси4ко
за заглавието колега незная как да го поправя огледах ала :(
ще ме проштаващ прав си но успях


stefo
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 03 май 2007 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Б3 водна помпа / без налягане надути маркучи без парно

Мнениеот stefo » Вто 17 мар 2009 17:24


Колега и аз нямах парно много време. Какво ли не смених и не ще. При мен проблема се оказа диаметрите на маркучите,които отиват към малкото раиаторче. Бяха по големи(така купих колата). Сложиха по малък диаметър и парното тръгна. Взех тръба за топла вода.Мисля, че и при теб е същото щом всичко си проверил. Успех и пиши как е.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно Б3

Мнениеот Dpop » Вто 17 мар 2009 19:25


gogomoto_rs написа:...

Не съм сигурен, че бих могъл да ти бъда повече от полза колега. По-добре разгледай темата viewtopic.php?f=4&t=52542&hilit=%D1%81%D1%80%D0%B5%D1%89%D0%B8+%D0%B2+%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B5 и се свържи с колегите в Русе. :) Вярвам, че те най-добре на място биха ти помогнали.
Можеш директно да пишешеш ЛС-лично съобщение на znainainai или The Red GuY :да: .


Потребителски аватар
gogomoto_rs
Мнения: 115
Регистриран на: Нед 18 яну 2009 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Б3 водна помпа / без налягане надути маркучи без парно

Мнениеот gogomoto_rs » Вто 17 мар 2009 19:32


благодаря за вси4ко колеги непремено ше го направя и без това отдавна се каня да отида на някои от збирките им :bowdown



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dtony, Google [Bot] и 36 госта