![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
Passat B3 монтаж на халогени
- gencho12
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря 18 апр 2007 17:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Passat B3 монтаж на халогени
Наскоро си купих халогени (фарове за мъгла) на Hella за Пасатора и сега ми предстои монтаж. Имам няколко въпроса. Първо - относно разпробиването на правоъгълните отвори в бронята. Сваля ли се бронята или може и да се реже направо , с какъв инструмент - зеге ,флекс или ...? Второ - относно захващането - би трябвало да има фабрична заготовка на металната греда за захващането им ,но не съм сигурен дали при всички го има. И не на последно място - знам че много ги крадат тия халогени. Четох няколко теми за опита на колеги с този проблем. Иска ми се обаче ако пожелая да мога да си ги сваля да им сменя изгоряла крушка например - съответно предложения от рода на - давай ако със силикона или нитачката не мисля че са много удачни ... Нека колегите които са правили тази процедура или знаят какво и как се прави да споделят. Благодаря ![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Значи и аз имам халогени които купих преди предстои да ги рециклирам на първо време (рефлекторите имам впредвид) ако твоите са добри няма нужда от тази продцедура. На всички предни греди има дупки за захващане дори да няма дупки на бронята. Бронята лесно се изрязва но трябва да си намериш гривните които се слагат на бронята около халогените за да не стои грозно и да не се вижда изрязаното и болтовете за захващане. На броните които нямат изрязани дупки няма такива и за захващане на пинчетата които държат гривната около халогена. Можеш да си разпробиеш такива и да намериш такъв тип пинчета.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Крадат ги много на В4 понеже се свалят доста лесно.На В3 се свалят по-трудно и по-рядко изчезват....а и ако имаш Каско то ги покрива.
Иначе преди да сложиш новите можеш да ги разглобиш и да ги почистиш (те вътре са с лупи и моите поне се разглобяват) понеже ако са мръсни не светят добре.
По повод захващането - не мога да ти помогна понеже и двата ми В3 си бяха с фабрични халогени.
УСпех!
Иначе преди да сложиш новите можеш да ги разглобиш и да ги почистиш (те вътре са с лупи и моите поне се разглобяват) понеже ако са мръсни не светят добре.
По повод захващането - не мога да ти помогна понеже и двата ми В3 си бяха с фабрични халогени.
УСпех!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Аз садих на моя паско халогените изрязах си бронята (както си е на колата) със макетно ножче (не прекалявай със отвора), отдолу на гредата има планки за закрепване, слагаш декоративните капачета ( в случай че ги нямаш има ги и нови в Авто+ по 28лв бройката със поръчка ) отдолу оригинално са със щипки но аз им навих по една видия със широка глава
Относно ел. частта виж дали имаш заработка за халогени зад всеки фар трябва да има черна букса със кафяв и жълт със бяло кабели
Жълт със бяло е +12V ,отделно на бушонното табло ще трябва да сложиш реле със нормално отворен контакт на 10-та позиция (там в момента има една пластмаса със кабел сив със жълто която изолираш и вдигаш настрани) и при контакт +габарити имаш халогени
Естественно светят и със късите и със дългите ![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
- gencho12
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря 18 апр 2007 17:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Благодаря за отговорите до тук. Капачета имам. Взех ги сиви и ги пръснах със черен спрей - дано издържи. За отворите ще пробвам и аз с макетното ножче - едва ли е кой знае каква философия. За моето каско незнам дали ги покрива при кражба
ще питам. И все пак идея за захващане ,което да не е толкова лесно за преодоляване от джамбазите?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- RAD&KO
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 14:42
- Автомобил: Passat Variant B3 [3A5 35I]
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Никой от застрахователите не покрива риск от кражба на част от оборудването на колата!!! Плащат, ако представиш или покажеш счупена част!!! Имай си фактура, като сам си демонтираш фаровете, докажи че някой ти ги е откраднал ... Виж, ако предоставиш снимков материал или посочиш крадеца и докажеш, тогава става ... Глупости ...
В случая застрахователя в никакъв случай не прави снимки на колата + даже въобще не води досие...![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Ами като правиш новото каско вече ще бъдат заводско монтирани Wink Никой не може да каже така ли е или не Razz
В случая застрахователя в никакъв случай не прави снимки на колата + даже въобще не води досие...
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
RAD&KO написа:Никой от застрахователите не покрива риск от кражба на част от оборудването на колата!!! Плащат, ако представиш или покажеш счупена част!!! Имай си фактура, като сам си демонтираш фаровете, докажи че някой ти ги е откраднал ... Виж, ако предоставиш снимков материал или посочиш крадеца и докажеш, тогава става ... Глупости ...Ами като правиш новото каско вече ще бъдат заводско монтирани Wink Никой не може да каже така ли е или не Razz
В случая застрахователя в никакъв случай не прави снимки на колата + даже въобще не води досие...
Аз да ги таковам в застрахователите, дето трябва да им доказвам невинността си...българска работа...
Отностно темата, втори пасат В3 с фабрични халогени карам, за никакъв чеп нестават.... ама щом си решил...
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
RRusev написа:Отностно темата, втори пасат В3 с фабрични халогени карам, за никакъв чеп нестават.... ама щом си решил...
Колега сигурен ли си
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=111003
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
А някой да има идея как се регулират халогените? Моите са в много добро здраве понеже си ги свалих от предишния Пасат и ги сложих на този (на този бяха значително по-зле като го купих).Обаче нямам идея как се регулират и не съм съвсем сигурен,че светят където трябва.Знам,че идеята им е да светят ниско долу и настрани ама това е твърде относителна информация за да си ги регулирам като хората.Иначе да,светят доста по-добре от късите и в мъгла заедно с късите ефекта е наистина добър ама все пак имам чуството,че светят не съвсем където трябва.
Предварително благодаря!
Предварително благодаря!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
zfa159 написа:А някой да има идея как се регулират халогените?
Регулира им се само височината ( нагоре надолу) нямат регулировка настарни
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Не се самозабравяй щото ходът е малък да не счупиш някоя пластмаса
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
znainainai написа:zfa159 написа:А някой да има идея как се регулират халогените?
Регулира им се само височината ( нагоре надолу) нямат регулировка настарниРегулирането става от болтчето долу в ъгълът на всеки халоген ( дори и декоративното капаче не се маха има ди канал) бръкваш със кръстата отвертка и гласиш
![]()
Не се самозабравяй щото ходът е малък да не счупиш някоя пластмаса
Да,аз това го знам ама исках да попитам как да определя положението,на което трябва да спра.....иначе знам,че оттам се регулират
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Благодаря!
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
Металната релса зад бронята на всички Пасати има отворите за халогени.
Хващат се с 3 болтчета, пластмасовите правоъгълни решетки се държат с
един вид пластмасови "нитове", по два от всяка страна отдолу се намират,
които ако нямаш спокойно можеш да замениш с винтчета.
Бронята е от що-годе мека пластмаса, която се реже и с по-остър нож;
и да направиш разреза крив, не се коси, решетките ще покрият всичко.
Имай предвид че тия вадят светлина като от очите на умряла котка.
Можеш да сложиш по-силни крушки, но рефлектора е пластмасов и се топи лесно:
Идея е да сложиш рефлекторите от Голф ако имаш хаталя.
За регулиране наляво/надясно можеш да използваш шайби,
слагаш ги МЕЖДУ халогените и металната релса и стягаш с болтовете.
![Изображение](http://i37.tinypic.com/2guftx1.jpg)
Хващат се с 3 болтчета, пластмасовите правоъгълни решетки се държат с
един вид пластмасови "нитове", по два от всяка страна отдолу се намират,
които ако нямаш спокойно можеш да замениш с винтчета.
![Изображение](http://i36.tinypic.com/292wmpw.jpg)
Бронята е от що-годе мека пластмаса, която се реже и с по-остър нож;
и да направиш разреза крив, не се коси, решетките ще покрият всичко.
![Изображение](http://i37.tinypic.com/15o81zo.jpg)
Имай предвид че тия вадят светлина като от очите на умряла котка.
Можеш да сложиш по-силни крушки, но рефлектора е пластмасов и се топи лесно:
![Изображение](http://i37.tinypic.com/qqafxt.jpg)
Идея е да сложиш рефлекторите от Голф ако имаш хаталя.
За регулиране наляво/надясно можеш да използваш шайби,
слагаш ги МЕЖДУ халогените и металната релса и стягаш с болтовете.
![Изображение](http://i37.tinypic.com/2guftx1.jpg)
- gencho12
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря 18 апр 2007 17:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Монтаж на халогени за Passat B3
Приключих с монтажа преди около месец и нещо ,но нямах време да пиша. Накратко: за рязането на отворите - както беше споделил колегата по горе - с макетния нож както си е монтирана бронята няма проблеми в разпробиването. А за светенето - за жалост ,колкото и да е запазен халогена за годините си свети като фас в мъглива нощ. Истината е в рециклирането с метални рефлектори от халогени за Голф 3. Колегата znainainai е пуснал достатъчно подробна тема в "направи си сам" за да повтарям и аз в тази тема стъпките през които минах. Но ефекта от замяната на рефлекторите е повече от очевиден. Дори си мисля ,че ако не го прави това човек няма смисъл да си монтира въпросните Hella халогени въобще.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта