голям проблем ли е този теч...

Техническа и сервизна информация за Passat
stannii
Мнения: 59
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сoфия

голям проблем ли е този теч...

Мнениеот stannii » Нед 09 ное 2008 22:34


Здравейте. Ето какво се появи скоро: Предварително се извинявам за лошото качество.

http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=8810856
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=8810999

Махнал съм дистрибуторната капачка за да се вижда по-добре.
Зелената стрелка сочи към един датчик на маслото ( не се вижда на снимката), от който също имаше теч и съответно го смених. Незнам дали двете имат връзка, но се появиха по едно и също време. Въпроса ми е доколко сериозно е това "сълзене" (ограденото с червено) и би ли навредило на по-нататъшното експлоатиране на двигателя или да взимам спешни мерки. Колата е пасат Б4 1.6 АЕК. Много ще ви бъда благодарен на вашите компетентни мнения, защото съм се наплашил доста.




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Нед 09 ное 2008 22:38


Не, не е проблем колега.

по това, което се вижда mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 09 ное 2008 22:42


Ами мога да ти пратя снимка на разглобен моя двигател (макар,че е 1.8 блока е много подобен).Близо до там,където е теча минава една голяма дебела маслена магистрала от блока към главата - за мазане на разпределителния вал и пълнене на пуловете му.Оттам,където точно ти е теча по принцип се стича обратното масло от мазането на разпределителния вал.По повод теча от датчика и от това място - няма нищо общо освен,че тече едно и също - масло.
Дали е сериозно не мога да ти кажа еднозначно - за да протече гларнитурата между главата и блока е дала фира в тази си част ама това не пречи иначе да си е добре.
При мен специално си течеше оттам доста време ама един хубав ден мотора позагря доста (110 градуса) и оттам изби масло на струя право в питата на охладителния радиатор....като разглобих видях,че там гарнитурата се е поопекла доста и си е била за смяна.
По принцип както добре знаеш 4-ти цилиндър (най-далечния от ангренажния ремък) е най-натоварен понеже работи при най-висока температура и се охлажда най-малко (водната помпа е на другия край на мотора,охладителната течност там е най-гореща понеже преди това минава едва ли не през целия двигател и т.н. и т.н.) та затова като одъртее гарнитурата на главата от жегата започва да се скапва и при 4-ти цилиндър се скапва най-бързо и оттам протича.Пак искам да поясня,че това,че тече не значи че гарнитурата е тотално изфирясала или трябва да се смени точно утре....мояата я взех течаща,карах я доста време така и чак когато попрегрях мотора тогава издуха тотално и изби маслото оттам.
Успех!


stannii
Мнения: 59
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сoфия

Мнениеот stannii » Пон 10 ное 2008 12:13


Много благодаря за изчерпателния отговор, но искам да попитам дали това е резултат от по-високата температура при която ми работи двигателя. При нормално каране в града а даже и в задръстванията ми държи около 92, 93 градуса, а при работа на място достига до 95 и това е максималната температура до която ми е достигал двигателя но без работещ климатик, а като го включа вече нещата отиват към 100 градуса максимално-достигал съм ги само 2 пъти при голямо "юркане" на 2 баира, а колата я имам от лятото. Интересното е че след като загрее държи около 92 градуса, а не заветните 90-много рядко ми се случва стрелката да застане точно на 90-само при по-студено време и спускане на скорост. Незнам дали това е нормално?!


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пон 10 ное 2008 12:19


100 градуса с климатик на баир мисля че не е проблем и на мене ми се е случвало. А това че държи около 92 градуса, предполагам че или от самия термостат или от датчика който пуска перките - по спомени първа степен май е на 95 градуса.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пон 10 ное 2008 21:24


принципно 3ти цилиндър би трябвало да е най-натоварен термично....



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта