


проблем с потенциометър на 1,8 моно
проблем с потенциометър на 1,8 моно
Колеги имам следния проблем да подчертая че съм прочел темата по въпроса със пробелното палене сутрин на студено. Мъките ми вече са повече от месец. Автомобила е пасат 95г. 1,8 моно с ГАЗ. "МАЙСТОРИ" смениха: контактна клема на ключа, свещи, кабели, палец, капачка дистрибуторна, почистване на дюзата, ново масло 5W30. Проблема е следния сутрин студена пали трудно и започва да работи на 1,2,3 и тн. цилиндри при запалване и подаване на газ се оправя и работи прилично. При топъл мотор на газ и на бензин отвреме на време на ниски обороти се осеща едно моментно кратко прекъсване. Сега майсторите ме съветват да сменя потенциометъра на който седи на корпуса на карбуратора. Да ама е много скъпо и ако прблема си остане незнам. Ако някой е имал подобен проблем и го е решил ще бъда благодарен да сподели.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Щом си от София обади се ето на този човекhttp://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=6022 и се разберете кога даотидеш да ти оправи колата за да не даваш повече пари за излишни части докато пишман майстори се учат на колата ти
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=6022

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=6022
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта