Нещо яко събаря акумулатора!!! Помощ!!!

Техническа и сервизна информация за Passat
Калоян Кирилов
Мнения: 1713
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 21:27
Автомобил: Suzuki Marauder 800 Opel Astra G
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Нещо яко събаря акумулатора!!! Помощ!!!

Мнениеот Калоян Кирилов » Сря 12 ное 2008 20:32


Здравейте ще започна от самото начало. Лятото си взех едно DVD Pionner. И оттогава започнаха проблемите. Бях на морето, само за два дена ми падна акумулатора, и като си тръгвах се наложи един човек да ми подава за да запаля. И след това като не се пали два дена колата и пада дотолкова, че дори не иска да завърти. Друго интересно е че на морето като бях алармата сама тръгваше и спираше, когато и падне.

След като се пробрах, реших че проблема може да е в акумулатора и си купих нов преди 3 седмици, но и с него същата работа. 4 дена като не я запаля и тока пада. ДВД-то изобщо не го пускам. Единият вариант е ДВД-то да дърпа яко ток за памет, като е спряно. Друг вариант е да е друг проблема по колата. Понеже както споменах по-горе, алармата сама тръгваше, нещо отзад (незнам как се казва) но като се отключва и заключва колата, продължава да бръмчи. Извадих проблемната част която бръмчеше, а тя беше за централното ( не и знам името ). Но проблема не се реши днес като я запалих, след 4 дена почивка и няма грам ток.

Колеги моля ви давайте съвети, нямам идея от какво може да е! :roll: :cry:




Потребителски аватар
jijibs
Мнения: 698
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас, Golf 3, AEA

Мнениеот jijibs » Сря 12 ное 2008 20:39


при такъв проблем бих направил следното: вземам един мултицет, свързам го като ампермер и започвам да махам и слагам предпазители, докато не спре евентуалната консумация на ток. Като знам какво захранва предпазителя ще разбера и каква е причината за ядовете. Необходима е и проверка на генератора.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 12 ное 2008 20:49


Темата за Основен ли е????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Сря 12 ное 2008 20:50


нееееееееееееееееееееееее!ТЕХНИЧЕСКИ


Калоян Кирилов
Мнения: 1713
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 21:27
Автомобил: Suzuki Marauder 800 Opel Astra G
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Калоян Кирилов » Сря 12 ное 2008 20:54


Вместо да си СПАМИТЕ за къде е темата може да помогнете!!! :evil: И защо е за технически?? Да не само пасатите да имат акумулатори!? То човек да го е страх да пита за помощ вече в тоя форум! Аман! :evil:


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Сря 12 ное 2008 21:01


колега в този форум има правила и те са за всички потребители!що се отнася за твоя проблем колегата по горе ти е написал какво да направиш за начало!първо премери дали ти зарежда алтенатора и след това при угасен двигател мерене с мултицет !успех!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 12 ное 2008 21:01


Измери колко е консумацията в покой. Иначе е гадаене. Ако имаш аларма с акумулатор, като се скапе започва да дърпа ток за да се зареди доста ток може и над 1А да стигне. Огледай да не оставанякакво осветление в багажника да свети. Махни панела на СД то -пак ли изтощава/
Последно кой набор е акумулаторът ти - лсед 3г макс. е пътник /има дето икарват и по 8-10г -ама вече не се правят/ новите аку. са тънки плочи и бързо се пенсионирват.
най-важното измери тока в покой колко.


Калоян Кирилов
Мнения: 1713
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 21:27
Автомобил: Suzuki Marauder 800 Opel Astra G
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Калоян Кирилов » Сря 12 ное 2008 21:16


titi28 написа:колега в този форум има правила и те са за всички потребители!


Знам че са за всички, все пак съм от доста време във форума. Но все пак ако нещо не е наред, има си модератори, които следят форума. Ако има нещо нередно те се намесват. Не е нужно всеки да започне да се обяснява че темата не е за тука и тн...

Ще пробвам утре тея неща. А както споменах акумулатора е на 3 седмици! Чисто нов е !


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Мнениеот POLO PAVLETI » Сря 12 ное 2008 21:45


При мен имаше същия проблем... Ваското замери и останови че СД - то без панел дърпа 300 ампера :shock изкара ми човека копче да му прекъсвам захранването и готово. Ваското каза че клемореда на вехтата ми машина бил заминал и затова се получавало така иначе СД то си беше ново и вързано перфектно :idea:


Потребителски аватар
ValBo
Мнения: 93
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ValBo » Сря 12 ное 2008 21:55


Да не е било 300 милиампера?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 12 ное 2008 22:04


Калояне я кажи колко ампчаса и какъв пусковток ти е акумулатора.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 12 ное 2008 22:08


ValBo написа:Да не е било 300 милиампера?
със сигурност е било толкова.....то стартовия ток на акумулатора рядко се налага да достига такива стойности като 300А ама това в кръга на шегата....не всеки е роден с мултицет в ръка ;)
Та по повод проблема - идеята на разкачането на предпазителите е да се види в коя верига има консумация.
Лоигката е проста :
-като за начало се измерва като работи двигателя зарежда ли коректно алтернатора (напрежение между 13.1-2V до към 14.5 и не повече).
ако това е така следва втора фаза - колата се оставя в покой без ключ на таблото и гледаш какво харчи (уреда като амперметър на акумулатора) и вадиш един по един предпазителите.Като видиш кой трябва да извадиш за да изчезне консумацията тръгваш по консуматорите,вързани на него (те обикновенно са по 2 или 3 на предпазител).И така намираш кой е дефектния и там вече се гледа какво му е в зависимост от това кой е той.
Ако дори при махнати всички имаш консумация се започва другия процес - откачаш всички жици от алтернатора и гледаш има ли консумация.Ако тогава вече няма проблема е в алтернатора (регулатора ако е по-тънката жичка или изправителя ако е по-дебелата).
Все пак някъде в началото е редно да откачиш алармата и да премериш дали в нея не е проблема понеже 99% утечките са в радиото,алармата,някоя крушка,която свети ама не се вижда и тем подобни бръмбъзлъци.
Ако и тогава все пак има утечката става сложно и се тръгва кабел по кабел ама едва ли ще стигнеш чак дотам.
Успех!


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Чет 13 ное 2008 4:10


Скоро имаше подобна тема, но нямах време за подробностти...
Остави всички уреди, замервания и допълнителни прекъсвачи, поне за твоят случай, смятам че са излишни.
Пък и щом си изключвал централното, защо не свали след това и ДВД то за проба? :roll:
Проблема ти е ясен:
Калоян Кирилов написа: Лятото си взех едно DVD Pionner. И оттогава започнаха проблемите...


решението:
Двете захранвания на двд (памет и 12В при вкаран ключ), обикновенно са жълт и червен на това дето се продава в момента, трябва да се вземат от две различни места на буксата на колата.
Ако в случая е така (не даваш инфо кой и как го е свързвал) трябва да им се сменят местата, примерно в самата букса.
Ако пък на кабелите на двд-то (жълт и червен) има два предпазителя, може от там да ги размениш.
Тук трябва много да внимаваш, да не обърнеш и предпазителите, защото като надуеш музиката,
единият гори и двд-то спира- изпробвано :wink:
Образно казано, правиш каквото правиш, ама преди тях.
Ето ти нещо за ориентация
Изображение
Това са пиновете на касетофон, смятай, че тук влиза буксата от колата.
С червено е това което те интересува, цветовете не мога да ти ги кажа в момента, но на пин 8 е масата, а той е кафяв кабел.
Важните са- този над него и през един, от него (кафявия)!
Ако всичко е ОК трябва, като извадиш ключа и ДВД (радиото) да спре, ако предварително си го включил, разбира се.
Като отново го сложиш, да си тръгне, от там дето е било, да не губи запаметените станции и т.н...
... и най- важното- след седмица да решиш да запалиш, да нямаш проблем!

п.п. Същата интервенция и аз я правих.
СД със същите изводи като на снимката, т.е. монтажа мина без проблем, само сложих буксите и тръгна... да, ама не!
При мен на 7 имаше постоянни 12В (за памет), а на 4 при контакт. СД-то се нуждаеше, точно от обратното.
Наложи се да обръщам проводниците, извадих щифтовете с кламер.. и вече никакви проблеми.
И с рязане на кабели става, но се получава грозна работа.

... а, и още нещо!
Ако някой си е купил нов акумулатор от такъв проблем- приемам старият, като подарък :wink:


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Чет 13 ное 2008 10:24


А да не би да не е вързан remote кабела (ако има такъв) на ДВД-то и то винаги да е под напрежение, което да тегли тока на аку-то ?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта