изхвърля ми антифриза (понякога)
- vesellin
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
- Автомобил: Mitsubishi ASX
- Двигател: 4N14
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
изхвърля ми антифриза (понякога)
Пасат (1.8 РП) имам следния проблем. когато карам (що годе динамично) след като спра ми изхвърля малко антифриз. (около 200-300мл) перката на вентилатора се пуска някъде на 80градуса. От къде може да е проблема. И още нещо искам да попитам. Страшно много мирише на антифриз отпред (гадничко е)
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
и за пореден път:
КОЛЕГИ! КАПАЧКАТА НА КАЗАНЧЕТО НА АНТИФРИЗА НЕ СЕ ПРЕТЯГА! в нея има клапан който при претягане се блокира и почва да не работи коректно ако въобще продължи да работи.
капачката се прикарва докъдето ви води резбата и по натам НЕ СЕ ДОНАТЯГА налягането в системата върши тая работа.
апропо то трябва да бъде 1.5-1.8 бара.
казанчето ти не е спукано а тази пластмаса предпазва потребителя от случайно изгаряне с горещ антифриз. под нея и отстрани на казанчето има една дупка през която избива течността която е пропусната от клапана в капачката заради по високо от нормалното налягане в системата.
КОЛЕГИ! КАПАЧКАТА НА КАЗАНЧЕТО НА АНТИФРИЗА НЕ СЕ ПРЕТЯГА! в нея има клапан който при претягане се блокира и почва да не работи коректно ако въобще продължи да работи.
капачката се прикарва докъдето ви води резбата и по натам НЕ СЕ ДОНАТЯГА налягането в системата върши тая работа.
апропо то трябва да бъде 1.5-1.8 бара.
казанчето ти не е спукано а тази пластмаса предпазва потребителя от случайно изгаряне с горещ антифриз. под нея и отстрани на казанчето има една дупка през която избива течността която е пропусната от клапана в капачката заради по високо от нормалното налягане в системата.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Както каза Ваското
Не тече казаняето, а е от капачката..
И още едно предположение..
Там на капаката има едно гумено оплътнение, въж да не би да се е преместило надолу, и да не уплътнява въобще.
Това обикновенно става ако отвиеш системата и вътре е яко налягане, тази гума просто се отместваи излиза през отвора отстрани на казанчето, с цел да не те изгори като пиле...
Но ако е от това, то системата значи въобще не е херметизирана...
Т.е. като стискаш маркучите, ще се чува свистене...
И още едно предположение..
Там на капаката има едно гумено оплътнение, въж да не би да се е преместило надолу, и да не уплътнява въобще.
Това обикновенно става ако отвиеш системата и вътре е яко налягане, тази гума просто се отместваи излиза през отвора отстрани на казанчето, с цел да не те изгори като пиле...
Но ако е от това, то системата значи въобще не е херметизирана...
Т.е. като стискаш маркучите, ще се чува свистене...
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19727
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Провери си капачката на антифриза!
Аз забелязах липса на малко антифриз наскоро и долях половин литър.
След 2 дни както си карах отпред започна да пуши и всичкия антифриз изчезна - 5 литра вода налях вътре!
Оказа се че първия път като съм доливал гуменото уплътнение на капачката се е разместило и от там в преливника и навънка!
Аз забелязах липса на малко антифриз наскоро и долях половин литър.
След 2 дни както си карах отпред започна да пуши и всичкия антифриз изчезна - 5 литра вода налях вътре!
Оказа се че първия път като съм доливал гуменото уплътнение на капачката се е разместило и от там в преливника и навънка!
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Като си говорим за капачки, та да попитам... при мен няма никакво гумено уплътнение, но когато отворя капачката на казанчето при позагрял дригател, изпуска налягане, т.е. си мисля, че уплътнява някак си...
но отскоро губи антифриз по много 0,5 л. на 200-250 км. ?!?!?
Това се получи след разни разкачванки на малкото радиаторче и опити за обезвъздушаване. Отначало си мислех, че става въпрос за изкарване на въздух, ама т'ва радиаторче да глътне 5 литра, не ми се вярва...
същевременно няма теч в системата.
Та след като имам налягане, но нямам уплътнение...?
но отскоро губи антифриз по много 0,5 л. на 200-250 км. ?!?!?
Това се получи след разни разкачванки на малкото радиаторче и опити за обезвъздушаване. Отначало си мислех, че става въпрос за изкарване на въздух, ама т'ва радиаторче да глътне 5 литра, не ми се вярва...
същевременно няма теч в системата.
Та след като имам налягане, но нямам уплътнение...?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rady66 и 50 госта