купих си още един пасат, имам няколко малки въпросчета :)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

купих си още един пасат, имам няколко малки въпросчета :)

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 24 ное 2008 21:56


здравейте, станах собственик на още един Passat B4 2000cc 115h.p.
На пръв поглед имам следните питания :)
1)Мотора ми е ADY , стария е 2е. Каква е разликата ?
2)дебитомера не е с клапа като на другия пасат , пише Hitachi филтъра е с по-малка кутия. Каква е разликата с миналия пасат?
3)отстрани на огледалото за задно виждане на челното стъкло има две капачета, под тях има някакви платки с кондензатори и т.н. какво е това ?
4)Имам климатик, на стария нямах, имам бутон с една завъртяна стрелка, това е само за вътрешна циркулация нали ? Само при режим климатик ли работи или и ако ползвам само парното ?
5)липсва ми щората на багажника, става ли от пасат B3 и голф 3 комби ?
6)ключа ми е с чип, като го махна и пали, но гасне веднага, това си е някакъв имобилайзер, въпроса ми е колко би струвал ключ дубликат с тази опция ?

Ами това е за сега, запазвам си правото да Ви питам още неща :)
Предварително Ви благодаря за отговорите :) винаги до сега сте ми били полезни,.




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пон 24 ное 2008 23:01


3) Там е приемника за дистанционното управление на централното. Сигурно имаш и бутони на ключа :)
4)Бутона е за вътрешна циркулация. Работи и без да е пуснат климатика.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 24 ное 2008 23:16


ясно :) имам бутони на ключа, има и чип в ключа, като го извадих не иска да пали.


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Пон 24 ное 2008 23:20


5) щората от Голф мисля че не става, все пак той е по-тесен от Пасата, а от В3 най-вероятно става
6) такъв ключ струва към 70 лв. но само ключа с чипа, без копчета по него


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 24 ное 2008 23:54


5) От В3 става понеже аз съм с В3 и щората ми е от В4...съответно и наобратно са заменяеми :)
6) На мен ми искаха 100 на едно място пак без копчета (човека не бе обърнал внимание,че ключа ми е без чип и побърза да ме стресне).
Успех и честито!


_SUN_
Мнения: 306
Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Мнениеот _SUN_ » Вто 25 ное 2008 7:39


По (1) и (2), по принцип няма голяма разлика в характеристиките на двата мотора. На ADY системата за управление на впръскването е вариант Dijifant Simos.Дебитомера е с нагревателен елемент, потока на въздуха се измерва чрез изменение на съпротивлението на нагревателния елемент.Другата разлика при ADY - няма клапан за ПХ на двигателя, т.н. "Байпас", регулатора на празния ход/стъпков мотор/, датчика за положението на дроселовата клапа и двата крайни включвателя за празен ход и пълно натоварване на мотора са обединени в общ блок монтиран на вала на дроселовата клапа, въпросния блок е известен още като сервомеханизъм.Друго не се сещам, колегите да помагат.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 25 ное 2008 10:06


всичко това е писано.
ама те мързи нали?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dispatch и 43 госта