Пасат Б3!Не пали от първия път?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Пасат Б3!Не пали от първия път?

Мнениеот VroMoS » Пон 08 сеп 2008 18:00


Здравейте колеги ,сдобих се наскоро с пасат Б3 ,но имам известен проблем,колата колкото по дълго е стояла ,толквоа по трудно пали....на безнин става въпрос ,на гас си пали!
Двигателя е 2.0 115 коня синхро...
Ако е запалила веднаж след това си работи нормално държи си обороти ... ако я изгася и пак я запаля веднага ще запали ,но ако постои 15-20 мин и не пали от първия път....смисъл запалва и веднага изгасва сама...не реагира нито на гаста нито на нищо?
Някой имал ли е подобен проблем ?
Благодаря ви предварително!




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 08 сеп 2008 18:57


Предполагам, че проблема ще е от регулатора на налягането на горивото... Испуска.
Откачи маркуча, който влиза в 5-ата дюза и закачи манометър там.
При подаване на контакт, без да си запалил, трябва да завърти помпата и налягането да стане 3 бара. След запалване се задейства и вакуума и налягането спада на 2.5 бара. Това е работното налягане на горивото в рейката.
Гасиш колата и дебнеш!
За 5-10 мин. налягането не трябва да спада под 2 бара!
Ако е по-ниско-> смяна на регулатора.
Успех!


Потребителски аватар
stefanov65
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 9:22
Автомобил: vw golf 1.9 tdi
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Русе

Мнениеот stefanov65 » Вто 09 сеп 2008 22:11


Ако може и аз да се оплача.
При мен е същото от година и половина я имам и ,колкото по студено става все повече пъти го прави ,пали от четвърт ама гасне веднага .Миналата зима на -20 съм палил по 5-6 пъти докато задържи обороти ( на газ няма проблем ама нали не хубаво) и докато е студена не мога да натисна газ веднага гасне. Така карах ама ме дразни а пари нема пък и страх да не стане по зле че..... незнам .
Кво може да е ?
Извинявам се и Благодаря!


Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот VroMoS » Съб 13 сеп 2008 20:21


Смених бобината,чисто нова бош....проблема си остана,прочиствахме дюзите ,вече незнам какво да правя!
П.С На гас пали веднага!


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Съб 13 сеп 2008 20:32


Радо,а температурният датчик има ли връзка с работата на петата дюза?Извинявам се,че използвам темата.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 13 сеп 2008 23:12


Жоро написа:Радо,а температурният датчик има ли връзка с работата на петата дюза?Извинявам се,че използвам темата.

Разбира се! Той е,който показва на компира дали да я пусне или не!
Всъщност- дюзата се пуска при следните условия: Студен мотор и Въртящ се стартер.
Преди време имах студена спойка в контролера и дюзата ми не се включваше. Беше точно на пинчето, дето контролера получава сигнал от стартера.
Хванах и пуснах кабел от машинката на стартера и маса към дюзата. Много хубаво, докато един ден на загряла кола не спрях за 2 минути, да си купя цигари и.... после удавих колата като за световно!
Докато не откачих дюзата- никакъв шанс да запали!
stefanov, KR-а също има 5-а дюза. Със синя пластмаса е на куплунга й. Но при теб, освен за палене, мисля, че върши работа и като обогатител при рязко подаване на газ (не съм сигурен в твърдението си!)


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Вто 16 сеп 2008 19:29


Според мен няма нищо общо с пета, шеста дюза. При мен е карбуратор и сутрин пали на четвърт и гасне. Пали и работи при третото или четвъртото палене. Същото е и при преминаване от газ на бензин на място(в града мога да го правя само на място). Според мен при мен е карбуратора - трябва да се регулира - но къде ти в Сливен такива майстори(или поне аз не ги знам).
След като прочетох за твоя проблем, почвам да си мисля, че не е там проблема. Явно ще е нещо, което имат общо и моното и карбуратора, но какво ли...?


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Сря 12 ное 2008 15:27


При мен се оправи незнайно как. Единственото нещо което направих за целта е, че го оставих за десетина бена бях командировка със служебен транспорт. Прибирам се и "О небеса! Пали от първия път". Не знам какво толкова му е станало. То при мен май винаги е така - оправя се от самосебе си.

Последна промяна от velinsl на Чет 27 ное 2008 18:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот VroMoS » Сря 12 ное 2008 15:34


Аз отдавна си оправих моя проблем,при мен бше от бензиновата помпа!


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Сря 12 ное 2008 15:40


А аз така и не разбрах какво е било. Но не ми трябва нали се оправи без пари.


Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот VroMoS » Сря 12 ное 2008 15:41


Това е важното,дано не ти прави проблеми повече ! :)


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Сря 12 ное 2008 16:52


Дано!


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Чет 27 ное 2008 17:32


мога ли да попитам каде се намира този регулатор на бензина...че и мойта взе да не пали от раз ами на 2-3 пъ.и също така ако поседи малко пак неиска да запали веднага.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Чет 27 ное 2008 18:07


F*ck отново същия проблем. Днес запали на втория път. Къде е регулатора?


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Чет 27 ное 2008 18:11


аз си мисля че е над кутията на въздушния филтър.отгоре като го погледна и ми прилича на летяща чиния ама нека кажат майсторите :bounce



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Denity881 и 64 госта