Здравейте колеги ,сдобих се наскоро с пасат Б3 ,но имам известен проблем,колата колкото по дълго е стояла ,толквоа по трудно пали....на безнин става въпрос ,на гас си пали!
Двигателя е 2.0 115 коня синхро...
Ако е запалила веднаж след това си работи нормално държи си обороти ... ако я изгася и пак я запаля веднага ще запали ,но ако постои 15-20 мин и не пали от първия път....смисъл запалва и веднага изгасва сама...не реагира нито на гаста нито на нищо?
Някой имал ли е подобен проблем ?
Благодаря ви предварително!



Пасат Б3!Не пали от първия път?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Предполагам, че проблема ще е от регулатора на налягането на горивото... Испуска.
Откачи маркуча, който влиза в 5-ата дюза и закачи манометър там.
При подаване на контакт, без да си запалил, трябва да завърти помпата и налягането да стане 3 бара. След запалване се задейства и вакуума и налягането спада на 2.5 бара. Това е работното налягане на горивото в рейката.
Гасиш колата и дебнеш!
За 5-10 мин. налягането не трябва да спада под 2 бара!
Ако е по-ниско-> смяна на регулатора.
Успех!
Откачи маркуча, който влиза в 5-ата дюза и закачи манометър там.
При подаване на контакт, без да си запалил, трябва да завърти помпата и налягането да стане 3 бара. След запалване се задейства и вакуума и налягането спада на 2.5 бара. Това е работното налягане на горивото в рейката.
Гасиш колата и дебнеш!
За 5-10 мин. налягането не трябва да спада под 2 бара!
Ако е по-ниско-> смяна на регулатора.
Успех!
- stefanov65
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 9:22
- Автомобил: vw golf 1.9 tdi
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Русе
Ако може и аз да се оплача.
При мен е същото от година и половина я имам и ,колкото по студено става все повече пъти го прави ,пали от четвърт ама гасне веднага .Миналата зима на -20 съм палил по 5-6 пъти докато задържи обороти ( на газ няма проблем ама нали не хубаво) и докато е студена не мога да натисна газ веднага гасне. Така карах ама ме дразни а пари нема пък и страх да не стане по зле че..... незнам .
Кво може да е ?
Извинявам се и Благодаря!
При мен е същото от година и половина я имам и ,колкото по студено става все повече пъти го прави ,пали от четвърт ама гасне веднага .Миналата зима на -20 съм палил по 5-6 пъти докато задържи обороти ( на газ няма проблем ама нали не хубаво) и докато е студена не мога да натисна газ веднага гасне. Така карах ама ме дразни а пари нема пък и страх да не стане по зле че..... незнам .
Кво може да е ?
Извинявам се и Благодаря!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Жоро написа:Радо,а температурният датчик има ли връзка с работата на петата дюза?Извинявам се,че използвам темата.
Разбира се! Той е,който показва на компира дали да я пусне или не!
Всъщност- дюзата се пуска при следните условия: Студен мотор и Въртящ се стартер.
Преди време имах студена спойка в контролера и дюзата ми не се включваше. Беше точно на пинчето, дето контролера получава сигнал от стартера.
Хванах и пуснах кабел от машинката на стартера и маса към дюзата. Много хубаво, докато един ден на загряла кола не спрях за 2 минути, да си купя цигари и.... после удавих колата като за световно!
Докато не откачих дюзата- никакъв шанс да запали!
stefanov, KR-а също има 5-а дюза. Със синя пластмаса е на куплунга й. Но при теб, освен за палене, мисля, че върши работа и като обогатител при рязко подаване на газ (не съм сигурен в твърдението си!)
Според мен няма нищо общо с пета, шеста дюза. При мен е карбуратор и сутрин пали на четвърт и гасне. Пали и работи при третото или четвъртото палене. Същото е и при преминаване от газ на бензин на място(в града мога да го правя само на място). Според мен при мен е карбуратора - трябва да се регулира - но къде ти в Сливен такива майстори(или поне аз не ги знам).
След като прочетох за твоя проблем, почвам да си мисля, че не е там проблема. Явно ще е нещо, което имат общо и моното и карбуратора, но какво ли...?
След като прочетох за твоя проблем, почвам да си мисля, че не е там проблема. Явно ще е нещо, което имат общо и моното и карбуратора, но какво ли...?
При мен се оправи незнайно как. Единственото нещо което направих за целта е, че го оставих за десетина бена бях командировка със служебен транспорт. Прибирам се и "О небеса! Пали от първия път". Не знам какво толкова му е станало. То при мен май винаги е така - оправя се от самосебе си.
Последна промяна от velinsl на Чет 27 ное 2008 18:05, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Denity881 и 64 госта