Днеска до затвора в София, при един маслар , налях 4 литра 15в40 масло - немско каза че било. Сменихме и масления филтър.
обаче като врътнах за начало за 5 сек лампата на маслото не ми угасна ! Масларя се хвана и разви масления филтър и ме накара да завъртя без да паля .... масло потече , после вече нямаше проблем , лампата угасна за две секунди ? Майстора ми каза че маслената ми помпа имала големи хлабини и да помисля за смяна ...
Двигателя ми беше топъл при смяната.
Дали съм за смяна на маслена помпа а ?
проблем при смяна на масло до затвора ;-)
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Съмнявам се че е помпата. Защото аз го имам същия проблем пак има няма врътнах почти 90хиляди км. Прави ми впечатление че последните 4-5смени не го направи тоя проблем. И не го прави ако не бъркат с помпа през щеката да смучат останало масло а само го източват през пробката. Последния път въпреки че "смукаха" през щеката пак не го направи. Според твоя а и моят първи маслар сигурно помпата ми се е саморегенерирала. Мисля че е възможно да съм имал болокирало клапанче или просто да ми еизместен смукатела на помпата щот картера ми има следи от интервенция. А е възможно и аз да съм го донаместил с някой друг удар.... Налягане на масло обаче не съм мерил.....
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vaskoto1 написа:няма грижа-при всяка смяна на маслото докато се напълни филтъра лампата свети-виждал съм и бая дълго да мига.
ако се притесняваш-ела ще ти измеря налягането на маслото да мирясаш...![]()
То проблема не е в това че трябва да напълни филтъра. Проблема е че ако не се развие филтъра и да пръсне от там масло посмъртно не вдига налягане.....
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
А пробката
майстора ми каза че пробката е за смяна защото резбата се е изяла , къде се продават пробки?
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vaskoto1 написа:дига-дига...
Ваското не искам да споря с теб.... Но при мен а предполагам и при колегата има такъв проблем......След като купих колата преди 5 години при първата смяна едва не блокирах мотора.......Работи на място около половин минута с мигаща ламапа в очакване да напълни ситемата и дигне налягане и когато се разтракаха повдигачите тогава се усетих че нещо не е наред........Отвихме филтъра оказа се празен..........Тогава се разтършувах по форумите за подобен проблем и се оказа че е рядък но все пак срещан.......и имаше различни придположения на какво се дължи..........някои от които съм споменал по-горе.........
Не знам със сигурност какво не е наред.......но за толкова години и както казах около90х.км други проблеми с маслената уредба не съм имал.........
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
silent написа: Ваското не искам да споря с теб...
колега-спора винаги е конструктивен и никога личен (така поне аз го виждам...

струва ми се адски нелогично честно казано...
не съм се сблъсквал никога с подобно нещо! а са ми разправяли даже и за майстор дето свалял делкото и с бормашина развъртал помпата на високи обороти за да качи масло...

иначе при тебе може би има увеличена хлабина на колелата на помпата аксиално. това би могло да води до занижаване на способността на помпата да засмуква от напълно изпразнен картер, оттекло се масло, и после налято ново. (лека хипотезка...)
или клапана да се шугави нещо...
вадил ли си помпата да я разглеждаш?
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта