въпрос за центровка

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

въпрос за центровка

Мнениеот svere » Чет 08 дек 2005 12:19


Здравейте!
Искам да попитам каква е оптималната центровка на запалването?
(питам, защото мисля сам да си я направя със стробоскоп.... по точно направих я и не знам дали е правилна)
Значи като махна тапата на скоростната кутия дето се вижда венеца, там има два белега, единия според мен е горна мъртва точка, а другия, който се намира в ляво от него е точката на палене, като пусна стробоскопа, на тази ли белега трябва да бъде или по средата между двете. По принцип съм на газ, но последно време карам на бензин. Как трябва да е?
Пасата е 1.8Ми RP двиагател 90г
Благодаря предварително




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 09 дек 2005 17:22


Като за твойта моторетка - 6 градуса +- 1
Щом караш и на газ, можеш да му дадеш още малко в плюс, но без да прекаляваш 2-3 в плюс е добре


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Пет 09 дек 2005 19:47


Sunny написа:Като за твойта моторетка - 6 градуса +- 1
Щом караш и на газ, можеш да му дадеш още малко в плюс, но без да прекаляваш 2-3 в плюс е добре


стробоскопа ми е обикновен, руски, на него няма градуси

значи втория белег, би трябвало да е 6 градуса или греша?
имам предвид белега, който е зад венеца


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Съб 10 дек 2005 17:58


за ценровката на пасата изкам да кажа само 4е не6тата са много прости.
следваи указаниата ми и 6те има6 оптималната центровка.
1.загреи двигателиа до нормална работна температура 90 градуса
2.из4акаи да изклиу4и перката на радиатора и отка4и дат4ика за температурата които е
син на цвиат така компиутара преминава в режим за настроики
3.настрои ьгьла на изпреварване на запалването на малкиа белек които е за центровка
4.зака4и дат4ика на температурата и подаи газ наколата три пати като и трите пати
задаржа6 над 3000 оборота
Тогава триабва да има6 правилно настроен ьгьл. естествано ако спазжа6 указаниата


значи този съвет ми го дадоха в един друг форум. Звучи ми доста логичен:

Vaskoto1 Ти какво ще кажеш


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 10 дек 2005 18:23


Абе тука никой ли не отчита това,че има предварение много по голямо от компютъра.При моя голф RF предварението беше 18градуса.Е сега ще проверя за този мотор.


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Съб 10 дек 2005 18:59


Vasseto написа:Абе тука никой ли не отчита това,че има предварение много по голямо от компютъра.При моя голф RF предварението беше 18градуса.Е сега ще проверя за този мотор.


е, и колко трябва да е?
и заводския белег, фактически на колко градуса е?


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 10 дек 2005 19:15


Съжалявам но не знам немски:
1.8-I/66kW/90PS RP 6+-1 vor OT 750-950 nicht einstellbar ,abgezongen und verschlossen


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Съб 10 дек 2005 19:21


благодаря ти "Vasseto"
и аз не знам немски, но по пътя на логиката, горе долу се разбира


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Съб 10 дек 2005 19:22


1.8-I/66kW/90PS RP 6+-1 vor OT 750-950 nicht einstellbar ,abgezongen und verschlossen
е за тва немски не требе 6+/-1 градуса при 950 оборота


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 10 дек 2005 19:27


Тука чета едно друго и пише ,че трябва да се откачи вакуума на делкото.Но не пише дали да се запуши или не .Продължавам да чета.


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Съб 10 дек 2005 19:28


за ценровката на пасата изкам да кажа само 4е не6тата са много прости.
следваи указаниата ми и 6те има6 оптималната центровка.
1.загреи двигателиа до нормална работна температура 90 градуса
2.из4акаи да изклиу4и перката на радиатора и отка4и дат4ика за температурата които е
син на цвиат така компиутара преминава в режим за настроики
3.настрои ьгьла на изпреварване на запалването на малкиа белек които е за центровка
4.зака4и дат4ика на температурата и подаи газ наколата три пати като и трите пати
задаржа6 над 3000 оборота
Тогава триабва да има6 правилно настроен ьгьл. естествано ако спазжа6 указаниата


а какво ще кажете за този цитат :?: :?:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 10 дек 2005 19:32


Ако беше толкова лесно с комп,ехееееееееееееееее.
Тукмо се опитвам да кача една таблица колко трябва да е предверението ,което зависи само от центробежния регулатор и вакуума.
Но нищо не ти пречи да се пробваш.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 10 дек 2005 19:34


и отка4и дат4ика за температурата които е
син на цвиат така компиутара преминава в режим за настроики




Това най много ме кефи .:)
Май някой си е направил шега с теб .хахахахаха


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Съб 10 дек 2005 19:39


хммм, има малко логика, защото датчика на температурата участва във формирането на задаването на оборотите за празен ход............... честно казано, малко се позаплетох.........колкото повече мнения, толкова по-добре :roll:

а най добре КОМПЕТЕНТНИ... като твоите и на vaskoto1


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 10 дек 2005 19:42


Да,примерно този датчик на температурата ръчка моторчето за празен ход.То от своя страна увеличава вакуума и от тан се увеличава ъгъла на запалване.Много е просто.
Дай поне емаил да ти пратя таблицата да се ориентираш за какво иде на реч.Може и на ЛС да не цапаме тук темата.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта