след проверка на щеката за маслото установих че трябва да се долее масло,взех някво от шел 10w 40 долях около 800 грама и нивото доиде посредата между минимума и максимума,,проблема се изразява в това че като я запаля студена/стояла е цяла нощ/ и почва да пуши бяло от ауспуха и след около 10 минути работа като позагрее се оправя все едно нищо не е било
изчетох доста теми в търсачката но конкретен отговор не намерих
имам големи съмнения за маслото-да сложа по гъсто 15w40 или 15w50
антифриз не ми губи



конденз ли е?
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
конденз ли е?
Последна промяна от moimoimoi на Нед 04 яну 2009 22:45, променено общо 5 пъти.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
утре ще сменя свещите и маслото и ще видя как е
други предположения
други предположения
Последна промяна от moimoimoi на Нед 04 яну 2009 22:41, променено общо 1 път.
- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
rosen79 написа:Антифриз,вода..
На един колега е пежо така му правеше двигателя,като запали излиза бял пушек от ауспуха-докато не загрее.След разглобяване на мотора се оказа ,че има няколко пукнатини на главата в зоната оклоло резбата на свещите и между клапаните.Пежото беше 2000 куб. бензин.При него се получи при смяната на антифриза-явно е била прегрявана преди това.
тогава като загрее защо нищо и няма?
защото пукнатините са много финни и като загрее алуминия на главата ги уплътнява.Появява се само при студен двигател-това е моето предположение.
Дано да не е това.Успех

- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
ами откакто я имам колата-не е прегрявана,даже едвам стига 90 градуса, а проблема е отскоро откакто долях масло, преди малко ходих да я припаля да видя как е и определено миришеше на масло-като на варбург или трябант, което ме навежда на идеята че най- вероятно са маслени сегменти-почнали са да спичат
купих масло кастрол и утре като го сменя ще видя ефекта
купих масло кастрол и утре като го сменя ще видя ефекта
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Колега, щом си с газ и на студено ти претриса с опити за давене - преобогатена смес - нулирай си компа (има 12454234 теми по въпроса) Ако и тогава не се оправи - датчик за температура на двигателя - лъже компира че е -25767 градуса и той съответно лиска бензин с кофата)
Белият пушек ако е само след запалване до загряване и нямаш намаляване на антифриза - конденз от студеното време. Историята с маслото е съвпадение, според мен.
Масленият пушек е с цвят на цигарен дим.
Успех и пиши за резултата
ПП - И добре си решил да смениш маслото!
Белият пушек ако е само след запалване до загряване и нямаш намаляване на антифриза - конденз от студеното време. Историята с маслото е съвпадение, според мен.
Масленият пушек е с цвят на цигарен дим.
Успех и пиши за резултата
ПП - И добре си решил да смениш маслото!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 24 госта