конденз ли е?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

конденз ли е?

Мнениеот moimoimoi » Съб 13 дек 2008 20:51


след проверка на щеката за маслото установих че трябва да се долее масло,взех някво от шел 10w 40 долях около 800 грама и нивото доиде посредата между минимума и максимума,,проблема се изразява в това че като я запаля студена/стояла е цяла нощ/ и почва да пуши бяло от ауспуха и след около 10 минути работа като позагрее се оправя все едно нищо не е било
изчетох доста теми в търсачката но конкретен отговор не намерих
имам големи съмнения за маслото-да сложа по гъсто 15w40 или 15w50
антифриз не ми губи

Последна промяна от moimoimoi на Нед 04 яну 2009 22:45, променено общо 5 пъти.




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Съб 13 дек 2008 20:56


А за конданз не си ли помислил?Като е студено е нормално.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Съб 13 дек 2008 21:26


това не може да е конденз,
забравих да кажа че като пуши бяло и няма мощност и пърка все едно е на 3 цилиндъра и леко мирише на бензин,инъче обороти си държи около 900 и като подам рязко газ и иска да гасне и не може да се изфорсира
а като загреее всичко е ок


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Съб 13 дек 2008 21:30


Кабели, свещи?


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Нед 14 дек 2008 10:06


това че е бял димът от масло ли се получава или от антифриз в цилиндрите?


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Нед 14 дек 2008 10:16


moimoimoi написа:това че е бял димът от масло ли се получава или от антифриз в цилиндрите?

Антифриз,вода.Ако е масло ще е син пушека.Провери си гарнитурата на главата.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Нед 14 дек 2008 10:36


тогава като загрее защо нищо и няма?
и не надува маркучите на водната инсталация?


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Нед 14 дек 2008 10:41


moimoimoi написа:тогава като загрее защо нищо и няма?
и не надува маркучите на водната инсталация?

Ми незнам,може би като загрее се раздува и запечатва знам ли.Немога да ти кажа,това са само предположения.Не съм се сблъсквал с такъв проблем до сега.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Нед 14 дек 2008 11:30


От както карам на газ, зимата има бял пушек отзад. Карам предимно на къси разстояния. На дълъг път - не пуши. Според мен причината е -конденз :wink:


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Нед 14 дек 2008 14:31


колега,а преди да долееш масло,пасата с какво ти беше,да не си омешал полусинтетика и минерално.


Потребителски аватар
bnvp
Мнения: 112
Регистриран на: Сря 27 авг 2008 18:46
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Варна

Мнениеот bnvp » Нед 14 дек 2008 15:15


Колега за мен проблема е в свещите.Когато колата ти е студена горивната смес е по-богата на бензин и искарата на свещите идва малка оттам горенето е лошо и затова пуши,прекъсва и не може да се изфорсира


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Нед 14 дек 2008 15:19


утре ще сменя свещите и маслото и ще видя как е
други предположения

Последна промяна от moimoimoi на Нед 04 яну 2009 22:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот swissmad » Нед 14 дек 2008 17:30


rosen79 написа:Антифриз,вода..

На един колега е пежо така му правеше двигателя,като запали излиза бял пушек от ауспуха-докато не загрее.След разглобяване на мотора се оказа ,че има няколко пукнатини на главата в зоната оклоло резбата на свещите и между клапаните.Пежото беше 2000 куб. бензин.При него се получи при смяната на антифриза-явно е била прегрявана преди това.
тогава като загрее защо нищо и няма?


защото пукнатините са много финни и като загрее алуминия на главата ги уплътнява.Появява се само при студен двигател-това е моето предположение.

Дано да не е това.Успех :006:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Нед 14 дек 2008 17:40


ами откакто я имам колата-не е прегрявана,даже едвам стига 90 градуса, а проблема е отскоро откакто долях масло, преди малко ходих да я припаля да видя как е и определено миришеше на масло-като на варбург или трябант, което ме навежда на идеята че най- вероятно са маслени сегменти-почнали са да спичат
купих масло кастрол и утре като го сменя ще видя ефекта


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Нед 14 дек 2008 18:08


Колега, щом си с газ и на студено ти претриса с опити за давене - преобогатена смес - нулирай си компа (има 12454234 теми по въпроса) Ако и тогава не се оправи - датчик за температура на двигателя - лъже компира че е -25767 градуса и той съответно лиска бензин с кофата)
Белият пушек ако е само след запалване до загряване и нямаш намаляване на антифриза - конденз от студеното време. Историята с маслото е съвпадение, според мен.
Масленият пушек е с цвят на цигарен дим.
Успех и пиши за резултата
ПП - И добре си решил да смениш маслото!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 24 госта