Здравейте колеги, имам Пасат 98г. Синхро и имам проблем с Водата, след всеки около 100 км. ми светва лампата за водата и имам съмнения за гарнитура на главата или спукана глава.Забелязъл съм също че ако не я зоря много не губи много вода т.с.т не се стига до светване на лампата. Та след като смених - термостата, датчика за температурата и проверих маркучите, остсна радиатор или главата.
Казаха ми, че в по добри сервизи правели проба с някаква машинка, която взима вода или нещо такова и оцветява ако има проблем, ако е така къде мога да отида и да го направя този тест.
Благодаря предварително
Пасат губи водата след 100км.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
това че губи вода не значи че е спукана главата- по скоро имаш теч-виж за ръждиво оцветяване по снадките на маркучите, като е загряла колата и да тече от някъде водата се изпарява и не може да се види, за това на студен двигател палиш и дигаш оборотите към 3-4 хиляди да може да има налягане в водната система и гледаш внимателно от къде сълзи
често срещан теч е от пласмасовите щуцери на главата-тройника, водната помпа и радиатора за охлаждане и в купето
притегни си скобите на маркучите
пп ако беше от главата трябваше да ти надува маркучите и дори да ги пука, а и от ауспуха щеше да излиза гаден бял дим
често срещан теч е от пласмасовите щуцери на главата-тройника, водната помпа и радиатора за охлаждане и в купето
притегни си скобите на маркучите
пп ако беше от главата трябваше да ти надува маркучите и дори да ги пука, а и от ауспуха щеше да излиза гаден бял дим
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
ypi написа:Имам един въпрос: Пасата има ли челен удар макар и козметичен?
Ако има дори и лек удар направо си вземи радиатор, ако не е удрян - номера с парфюма
за второто да не го набутвайте бе мойе да си е здрав предния радиатор , колега ако караш с же12 антифриз той е червен и ако изтича през предния радиатор си личи ако трябва свали си маската предната и го огледай добре , ако е радиаторчето на парното вътре в купето ще мирише на антифриз и ще ти цапа стъклата все едно се изпотяват , а акое водна помпа някой друг да каже как да я провериш , но това си сериозна загуба за 100 км ти губи около 400 грама провери си маркучите , при мен имаше този номер като и дам повече зор и прави малка локва 20см2 дупката беше като от игла много малка и не се виждаше , и аз смених тройник и пак губи после оправих маркуча и беше ок след 6 месеца пак старата песен оказа се и спукано радиатор на парно дано и при теб да не е това 300 кинта като на приятел разглабяне на цялото табло , сваля се всичко до ламарината изпуска се и фреона климата абе ужас с голяма отстъпка радиатора го взех за 36 ли 38 лева ли иначе към 60-70 някаде и ми легна 300 с труд радиатор и пълнене на климата
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Колега спри си колата на чисто място (огледай го треди това) и виж на сутринта дали има локвичка и къде под двигателят е.
Ако ти е заминала гарнитурата има 2 вариянта
1.водата влиза в маслото-дръпни си пръчката и ако е бяло като боза ПРОБЛЕМ ако е чисто ОК.Номера с парфюма не важи тук
2.водата влиза в цилиндрите-запали колата и виж дали в казанчето прави мехурчета или кафява пяна.
Ако няма тези признаци не се бой.
Вдигни колата и я огледай от долу виж всички водни съединения и около воднатапомпа,най-вече пластмасовите връзки към двигателя.
Тъпсиш кафяви,бели или сини петна,дори и засъхнали
Колкото до ДУНЕВ аз ходих един път и нищо не откриха.
Ако ти е заминала гарнитурата има 2 вариянта
1.водата влиза в маслото-дръпни си пръчката и ако е бяло като боза ПРОБЛЕМ ако е чисто ОК.Номера с парфюма не важи тук
2.водата влиза в цилиндрите-запали колата и виж дали в казанчето прави мехурчета или кафява пяна.
Ако няма тези признаци не се бой.
Вдигни колата и я огледай от долу виж всички водни съединения и около воднатапомпа,най-вече пластмасовите връзки към двигателя.
Тъпсиш кафяви,бели или сини петна,дори и засъхнали
Колкото до ДУНЕВ аз ходих един път и нищо не откриха.
- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И на моя Пасат Б5 ми течеше отнякъде антифриз, така и не се разбра откъде. Колата беше в сервиз, сменяхме много неща, измежду които и двата радиатора. Колата си работеше нормално, няма теч, загрява, пуска перка и т.н. Отивам да я регистрирам в КАТ и ми светна лампата за нивото на антифриза, изписука, слизам и гледам-правя локвички и разширителния съд е напълно сух. Регистрирах, отидох пак в сервиза, прегледахме основно всички маркучи, щуцери и т.н. - всичко ок. Долях антифриз и оттогава не тече отникъде - пълна мистерия. Вече около 1000км съм минал, няма никаква промяна в нивото на течността в разширителния съд. Майстора се изцепи, че може би някоя скоба не била стегната добре, но се била "разкиснала" и затова вече не тече 

-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Вто 19 фев 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
абе не тече от никъде само от дясната страна след като спреш на климатроника от тръбите, днес свалихме главата и има цепнатина гарнитурата покрай пръстена на един от цилиндрите, по принцип правеше доста балони като погледнеш в казанчето, утре ще я сменяме, дано се оправи вече, аз малко бях изплашен защото миналата събота ходих до Пловдив и карах с около 200 по едно време гледам много бяло след мене, като погледнах бях качил 130 градуса и направо ми настръхна намалих и след около 2-3 км. спрях да доля вода че беше почти изчезнала, после като свали темп. и бях спрял гледах за маслото но не беше пресечено, та за това ми е още чудно. днес като видях цепнатината си мисля че тя е била, и дано.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта