За трети път през два месеца ми се срива акумулатора по-един и същ начин.както карам и ми светват лампите за Airbag и ABS.Колата върви , но ако спра не мога да запаля понеже акумулатора е паднал.Като го заредя и изкарва два месеца.След третия път, като ми светнаха лампите по-време на движение спрях оставих я да работи и с мултицета замерих дали зарежда алтернатора.Оказа се, че зарежда между 9 и 9.5V.Мерих на алтернатора и на акумулатора, показва едно и също.Като поработи малко и след като подадох газ почна да зарежда на 14.0V.Друг път когато съм мерил на празен ход ми показва 14.2V.Проблема само в алтернатора ли е или някъде другаде?Мотора е 2Е 2000 куб., 94г.И още нещо, което може да се окаже важно: лампата за зареждане на таблото когато колата е на контакт свети, когато иска.Когато с мултицета меря куплонга който влиза в алтернатора ми променя волтажа когато удрям по таблото мъчейки се да я накарам да светне.Някой да има някакви идеи.?
Предварително Ви благодаря.



Проблем може би с алтернатора.
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
bobcho написа:Лампата в таблото е важна, защото без нея алтератора не генерира ток.Свали си таблото и прегледай за студена спойка на лампата на алтернатора ( не съм сигурен дали е диод или е крушка ).Преглдай също и буксите.Без лампата на таблото няма зареждане ...
Не е съвсем така. Лампата е важна в момента на запалването. Ако няма лампа веднага след запалването алтернатора не заражда.
След форсиране започва да зарежда.
Боя се че малко лайшки го пнясних но ... го дискутирахме скоро ... имаше тема за контролните крушки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта