Проблем може би с алтернатора.

Техническа и сервизна информация за Passat
Iliyand
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Проблем може би с алтернатора.

Мнениеот Iliyand » Нед 04 яну 2009 15:20


За трети път през два месеца ми се срива акумулатора по-един и същ начин.както карам и ми светват лампите за Airbag и ABS.Колата върви , но ако спра не мога да запаля понеже акумулатора е паднал.Като го заредя и изкарва два месеца.След третия път, като ми светнаха лампите по-време на движение спрях оставих я да работи и с мултицета замерих дали зарежда алтернатора.Оказа се, че зарежда между 9 и 9.5V.Мерих на алтернатора и на акумулатора, показва едно и също.Като поработи малко и след като подадох газ почна да зарежда на 14.0V.Друг път когато съм мерил на празен ход ми показва 14.2V.Проблема само в алтернатора ли е или някъде другаде?Мотора е 2Е 2000 куб., 94г.И още нещо, което може да се окаже важно: лампата за зареждане на таблото когато колата е на контакт свети, когато иска.Когато с мултицета меря куплонга който влиза в алтернатора ми променя волтажа когато удрям по таблото мъчейки се да я накарам да светне.Някой да има някакви идеи.?
Предварително Ви благодаря.




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 04 яну 2009 16:11


Лампата в таблото е важна, защото без нея алтератора не генерира ток.Свали си таблото и прегледай за студена спойка на лампата на алтернатора ( не съм сигурен дали е диод или е крушка ).Преглдай също и буксите.Без лампата на таблото няма зареждане ...


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Нед 04 яну 2009 17:28


bobcho написа:Лампата в таблото е важна, защото без нея алтератора не генерира ток.Свали си таблото и прегледай за студена спойка на лампата на алтернатора ( не съм сигурен дали е диод или е крушка ).Преглдай също и буксите.Без лампата на таблото няма зареждане ...


Не е съвсем така. Лампата е важна в момента на запалването. Ако няма лампа веднага след запалването алтернатора не заражда.
След форсиране започва да зарежда.
Боя се че малко лайшки го пнясних но ... го дискутирахме скоро ... имаше тема за контролните крушки.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 04 яну 2009 19:01


Остава релерегулатора да работи когато си поиска или четки.Свали го и го провери.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта