Проблем с паленето на б4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Проблем с паленето на б4

Мнениеот SpeeDLine » Съб 20 дек 2008 0:01


Привет колеги!За 2години скапах 2 акумулатора на пасата.Лятото се беше разредил Искрата и му направих една эарядка от15 часа.Един майстор на аларми ми изключи плафона в багажника за да няма утечка,но днес пак эапалих на бутане.Мерих как зарежда алтернатора, показа14,12волта без включени консуматори.Ужким всичко е точно,а се задава зима не знам как да се справя с проблема .Не включвам алармата за да не черпи ток ,свалям винаги панела наСд-то ии вече не знам къде да търся проблема. Моля Ви дайте ми някакви съвети, че вече изкрейзвам.Стартера му правих профилактика щото бендикса чатпат невръщаше,сменял съм контактната клема наключа за запалването и те така!




Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Съб 20 дек 2008 8:20


а сега в момента мерил ли си да видиш дали има някаква консумация,а и това че не ти е включена алармата не означава че не черпи ток(поне така беше при мен,при изключена аларма пак си имаше консумация)

и си оправи заглавието да не ти се скарат :wink:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 20 дек 2008 10:28


Наистина първо си премери да няма утечка някъде :idea: Но също е възможно акумулаторите ако не си ги купувал нови да са калпави и да не държат ток, или да са неподходящи за колата ти в смисъл на ан.ч.


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Мнениеот SpeeDLine » Съб 20 дек 2008 14:07


Добър ден колеги!Днес ходих на алармаджия и мерихме дали зарежда алтернатора.При включени къси,чистачки,парно,аварийни със стария "бош" акумулатор50а/ч показваше14,25волта, а само на работещ двигател 14,36волта.На изключен мотор със свалена +клема ампермера отчете за15 -тина сек.минимална консумация0,18докъм0,23милиампера после сезадействала електрониката ипоказанията се занулиха,т.е. всичко е в допустимите норми."Искрата"е на1г.и го върнах,приеха рекламацията,но да го възстановят много не ми се вярва :x Ама знае ли човек?Преди10г.случих на акумулатор който изкара 8г.дано и сега ми се усмихне късмета :roll: Благодаря ВИ за отговорите!Какво заглавие да пиша,подскажи нещо?ОЧАКВАМ ВИ!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта