Предполагам,че трябва да се досетим,че става дума за кондензатор на музикален усилвател

това измерване не е много точно понеже имаш и пад по кабела от акумулатора до усилвателя (макар,че ако е сметнат добре и е хубав пада е минимален).
Аз затова му казах на колегата да развие тази гайка на алтернатора отзад,да изчисти добре двете клеми,хубаво е да мацне малко гресчица по обувките за да не се окисляват отново в близко бъдеще и да стегне отново кабелчето на място (хубаво е да му смени и шайбите ако има подходящи или да поизчисти старите с шкурка).И да премери с един уред какво се случва на болтчето за да знае дали проблема е в алтернатора или в кабела до акумулатора (ама първо трябва да се почисти кабелната обувка от снимката

).И вече става ясно какво се случва.
този кабел рядко прави проблеми заради самия кабел - по-често се случва проблема да е в снякоя сглобка а те са както следва :
-болта на алтернатора спрямо кабелната обувка (оправя се с добро почистване до чист метал на двете повърхности,намазване с грес за да не се окислява отново ичзистената повърхност и стягане обратно здраво).
-кабелната обувка към самия проводник (там се окисляват повърхностите на кабела и на обувката в местата на контакт между обувката и жилата на кабела).Оправя се като се отвори обувката,почисти се добре обувката и кабела,калайдиста се и двете и после се запоят здраво едно за друго - става вечно ако се калайдисат и двете и се запоят добре - иначе се окислява след кратко време.
-сглобката на другия край на кабела към обувката,която е при стартера (доколкото помня при VW караха този кабел до стартера и оттам по стартеровия до акумулатора). - оправя се пак като предишната - със запояване
ако искате да мерите къде е проблема точно има два варианта :
мерите от всяка точка до една и съща маса ( - ) примерно на акумулатора.Една точка трябва да е кабела,друга точка трябва да е обувката му,трета точка е болта на алтернатора примерно.И гледате разликите в измерванията - ако на някоя сглобка са повече от 0.01 V има проблем там.
Другия вариант е по-точен и прецизен - мери се между две съседни точки.Да кажем между болта на алтернатора и обувката - мери се на нисък обхват (да мажем 2V или дори 200mV) и се хваща директно колко точно е пада на съответното съединение.
Така като премерите между болта и обувката,между обувката и кабела и от другата страна между кабела и другата обувка и другия болт става ясно какво се случва по този кабел и проблема се решава.
Ако проблема не е в кабела то е ясно - алтернатора.
Весел празник!