нормално ли е помпата на абс-а да се включва за 1-2 секунди периодично/през 4-5 минути интервал/ дори и когато колата не е запалена
колата е пасат 90 година 1.8 пф двигател
когато двигателя е запален с всяко второ натискане на спирачката въпросната помпа сработва за около 1-2 секунди
червената лампа за абс-а я няма в купето което ме навежда на мисълта че някой е правил неправилни интервенции
а между другото той абс-а не съм забелязъл да работи,т.е. не е в много изправно състояние
ако се откачи захранването на абс помпата това ще доведе ли до липса на спирачки? и изобщо каква роля изпълнява тази помпа
проблема е че като не карам колата да кажем 10 дена понеже имам още 3 коли и тая помпа като се включва през 4-5 минути за време 1-2 секунди ми събаря акумолатора
мога да и сложа на абс помпата едно реле което да прексва захранването и когато колата не е запалена-но това няма ли да повлияе негативно на нещо?



помпа за абс-а
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Когато не е запалена не трябва да се включва. Явно АБС-а ти е слаган след завода... Но не е доизкусурен. Иначе при движение и при мен си помпи през 4-5 минути или по-рядко или по-често, в зависимост колко ползваш спирачките. Не прекъсвай захранването му като цяло, според мен това ще доведе до липса на спирачки. 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Мой, точно същото някой беше питал преди време!
Както Тольо правилно отбеляза- без да е даден контакт, помпата не трябва да се включва!
И наистина изключиш ли я - просто си оставаш без спирачки!
При нас го няма стандартното сервоусилване, няма го и цилиндърчето, създаващо налягането към накладките. Всичко това се върши от помпата.
Както Тольо правилно отбеляза- без да е даден контакт, помпата не трябва да се включва!
И наистина изключиш ли я - просто си оставаш без спирачки!
При нас го няма стандартното сервоусилване, няма го и цилиндърчето, създаващо налягането към накладките. Всичко това се върши от помпата.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
ми аз преди време бях питал нещо подобно ,относно това че акумулатора ми умираше след 10 дена ако не я карам, а сега ме интерисува помпата дали е само за абс-а и ако той не работи /предполагам че е така/ дали може без нея-явно не може
мисля да си сложа реле което да прекъсва захранването /12в +/ към помпата когато колата не е запалена.
mod edit: gr_kanev
мисля да си сложа реле което да прекъсва захранването /12в +/ към помпата когато колата не е запалена.
mod edit: gr_kanev
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002 и 23 госта