Въпрос за клеморед

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
spokomen
Мнения: 188
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос за клеморед

Мнениеот spokomen » Чет 08 яну 2009 10:32


Пробвах с търсачката, но от известно време тя май не работи съвсем коректно.
Та въпроса ми е следния. По всяка вероятност, в най скоро време ще ми се наложи да сменя клемореда. След като завъртя ключа няма никакъв ефект. На втория или третия опит завърта и пали. Преди време, колега от форума ми беше обяснявал, ако откаже тотално как след като го сваля мога да запяля. Мисля че се даваха на късо две гнезда и се въртеше с отвертка или нещо друго. Само че забравих кое се даваше на късо. Моля, ако някой знае да напише.
П.П. Забравих да кажа :oops: Пасат 3 91 година




Потребителски аватар
puman
Мнения: 47
Регистриран на: Чет 24 юли 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот puman » Чет 08 яну 2009 11:58


Ами колега, щом като свалиш клемореда, няма смисъл да палиш колата, защото ти вече ще си свалил волана, втулката с шлиците и т.н. Така че не можеш да я караш. Иначе на самото клеморедче можеш да вкараш отверка и да го въртиш за да запали (може да се наложи и леко да се разклати отверката за да контактува по-добре). А на самата букса не знам къде трябва да се даде мост (сигурно ще са няколко мостчета).


Потребителски аватар
spokomen
Мнения: 188
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spokomen » Чет 08 яну 2009 12:01


Става въпрос за сваляне на буксата, а не на целия клеморед. Целия ще се сваля като го закарам на майстора за смяна. Помня че беше само едно мостче, но не си спомням точно между кои клеми.


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Чет 08 яну 2009 12:03


Другият вариант е да се махнат пластмасите покрай волана и да се извади буксата с кабели, която влиза в клемореда. Купува се нов клеморед и се слага буксата в него. Това всичко сега ще е във въздуха, защото старият клеморед ще си е още на мястото. Сега вече колата ще може да се запали без ключ, като се завърти новият висящ във въздуха клеморед с плоска отвертка. Може би това имаше предвид колегата.


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Чет 08 яну 2009 13:05


Точно както е написал GVG .Аз имам нов клеморед , който може да използваш за тази цел (малко е ментелив ), и ти го подарявам.
Иначе ако си купиш читав ела ще го сменим заедно , стига да не е голяма виелица навън.


Потребителски аватар
suba
Мнения: 522
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
Автомобил: AUDI А6
Двигател: APS
Местоположение: София

Мнениеот suba » Чет 08 яну 2009 19:19


Ина мен ми отказа клемореда на стартер.Като се замислих колко трябва да разлабям и колко трудно понякога излиза втулаката отидох и си купих едно копче за 2лв. и си вързах стартера на него.Сега давам на контакт и въртя с копчето.Ако предприемеш този вариант и не знаеш как,ще ти обясня.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 08 яну 2009 22:10


При мене след като кочината ми отказа да запали горе в балкана,проблема се реши по следния начин:
Уверих се е че е клемореда,отидох на доверен ми сервиз,питах колко ще струва,казаха ми 40лв/в цената влиза клемореда/... да,добре,отидох си на работа,вечерта си вземах колата и всички щастливи.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 08 яну 2009 22:17


Danny boy написа:казаха ми 40лв/в цената влиза клемореда/...

Около 35 лв. струва читав клеморед, така че не ми се вярва да са качили такъв.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 08 яну 2009 22:42


°niksi° написа:
Danny boy написа:казаха ми 40лв/в цената влиза клемореда/...

Около 35 лв. струва читав клеморед, така че не ми се вярва да са качили такъв.

Може и така да е,ама стария ми е в къщи.Казаха ми че към 20лв ми е излязъл.Вече 6мес без проблеми.


Потребителски аватар
Велосираптор
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 02 май 2007 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Велосираптор » Чет 08 яну 2009 23:10


а аз вече около 18 месеца съм с бутон за 1,60лв.досега съм го сменял 2 пъти;в момента карам с третия,доста по-евтинко е от нов клеморед.а съм сменил 2 ,щото ме смързя да сложа реле и сега всичкия ток минава през бутона и той не се кефи много от факта.


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Пет 09 яну 2009 15:47


Бях забравил. И аз се борих с клемореда :lol:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=


Потребителски аватар
vladkant
Мнения: 80
Регистриран на: Пон 26 май 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за клеморед

Мнениеот vladkant » Съб 17 яну 2009 12:36


волана може да не се маха има процеп и със дълга и тънка отверка- звезда се отвива винтчето което държи клемореда , малко е гадно за работа (трябва да се завреш от към педалите)ама спестяваш махането на волана ето уточнение къде стои винтчето http://www.album.bg/vladkant/?page=1


П.П. благодаря че не истрихте предишното ми мнение


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за клеморед

Мнениеот zfa159 » Нед 18 яну 2009 18:02


Ама на мен едно нещо не ми е ясно - защо като знаеш,че клемореда ще се дотроши всеки момент просто не си закараш колата да ти го сменят.
Аз си взех немски от един магазин (Елит Кар) за около 20лв.Вече година и половина - нямам оплаквания.За 20лв един ключар ми го смени.
Неприятно е когато ти се случи без да го очакваш - като при мен - отраз - понеже се шашваш какво и има на колата докато разбереш.
заедли един 50-тина лв и ходи да го сменят понеже като се прецака може точно тогава да бързаш за някъде или да е на неудбно място и време а кой знае колко време ще търсиш ключар и на какъв ще попаднеш в околността.
Та затова - иди си го смени овреме и не се занимавай.
Иначе би трябвало да се прави един мост на кабелите за контакт и да се допира към тях този за стартера за да завърти и да запали....кои точно са вече трябва да се рови из книжката ама то и опитно да ги допираш тогава не е проблем понеже там има само плюсове на консуматори и един захранващ + с 12V .
Успех!


Потребителски аватар
vladkant
Мнения: 80
Регистриран на: Пон 26 май 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за клеморед

Мнениеот vladkant » Нед 18 яну 2009 19:37


колегата казва голяма истина , аз докато разбера какво е на колата много ядове брах и то щото съм си патил от майстори и докато събера мнения от форума доста време мина докато го оправя , как ще реагираш ако колата на 3 предавка по време на изпреварване просто загасне щото клемореда нямам време да го смена и го чакам да здаде багажа до край-сменяй не го чакай да откаже в най лошия момент.
успех


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за клеморед

Мнениеот zfa159 » Нед 18 яну 2009 19:48


vladkant написа:колегата казва голяма истина , аз докато разбера какво е на колата много ядове брах и то щото съм си патил от майстори и докато събера мнения от форума доста време мина докато го оправя , как ще реагираш ако колата на 3 предавка по време на изпреварване просто загасне щото клемореда нямам време да го смена и го чакам да здаде багажа до край-сменяй не го чакай да откаже в най лошия момент.
успех

Ще реагира точно като мен като на 3-та ми се отпра жилото на газта докато изпреварвах камион а отсреща идваше друг - оцъкляш се здраво и скачаш на спирачките :lol:
Просто ако се прецака на неподходящо място колегата 100% ще предпочете да я закара на най-близкия ключар отколкото да я тегли до някои форумен генйи. Така рискува да му сложат "някакъв" клеморед и само да си даде парите на вятъра.
Аз моя Пасат затова го уважавам - троши се само когато не бързам за някъде и в рамките на София....нерешимия ми проблем с паленето на двигателя можеше да не ми се случи на 2км от вкъщи а на чучката на Петрохан...и к'во пр'айм тогава...хващаме се за палците на краката и...посрещаме съдбата си :lol:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 31 госта