Здравейте,
като подавам газ по-силно и турбото дигне налягане, примерно на 3-4 хиляди оборота и като върна газта (дърпам си крака далече) и натисна съединителя, оборотите могат да се качат с 200-400 нагоре още. Нормално ли е това?
Дросела съм го почистил, сложил съм нова грес във втулките на моторчето за дроселовата клапа. Двигателя е модификация AWT.



Въпрос към собствениците на Пасат B5GP 1.8 Turbo AWT
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Първо: това с педалите едновременно ли го правиш или по отделно?
Второ: модификацията на двигателя няма значение, при такъв въпрос.
Ако движението на педалите е едновременно е възможно да се получи вдигане на оборотите, защото натоварването на двигателя отпада. Ако е по отделно (форсираш-отпускаш газта-натискаш съединителя) то има някакъв проблем. Пробвай на място и виж дали пак го прави.
Второ: модификацията на двигателя няма значение, при такъв въпрос.
Ако движението на педалите е едновременно е възможно да се получи вдигане на оборотите, защото натоварването на двигателя отпада. Ако е по отделно (форсираш-отпускаш газта-натискаш съединителя) то има някакъв проблем. Пробвай на място и виж дали пак го прави.
- kpematop
- Мнения: 74
- Регистриран на: Чет 15 ное 2007 10:07
- Автомобил: Touareg 7P
- Двигател: CRCA 2012
- Местоположение: София
- Контакти:
ами натискам газта, дърпам си крака на 20-30см от педала, да съм сигурен, че не е натиснат и натискам съединителя и оборотите още се покачват. Според мене има някакъв проблем. Дроселната ми клапа е адаптирана. Незнам дали педала на газта се адаптира по някакъв начин. На ВАГ КОМа грешки не ми излизат никакви.
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
При рязко подаване и отнемане на газ има инерционен момент, който не можеш да го избегнеш. Ако задържиш на по висики обороти (да са стабилни, примерно 4000) и извършиш процедурата с отнемане на газта и натискане на съединителя, тогава не би трябвало да го има (или не би трябвало да е толкова забележимо, но според мен трябва да има моментно задържане на оборотите и след това спад).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW, petrovi4_bg и 46 госта