Въпрос към собствениците на Пасат B5GP 1.8 Turbo AWT

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kpematop
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 10:07
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CRCA 2012
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос към собствениците на Пасат B5GP 1.8 Turbo AWT

Мнениеот kpematop » Чет 25 дек 2008 10:38


Здравейте,
като подавам газ по-силно и турбото дигне налягане, примерно на 3-4 хиляди оборота и като върна газта (дърпам си крака далече) и натисна съединителя, оборотите могат да се качат с 200-400 нагоре още. Нормално ли е това?
Дросела съм го почистил, сложил съм нова грес във втулките на моторчето за дроселовата клапа. Двигателя е модификация AWT.




Потребителски аватар
kretenia
Мнения: 111
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kretenia » Чет 25 дек 2008 13:48


Честита коледа на всички,пожелавам ви много здраве,радост и топлина.И при мен се получава така,но мисля не е нормално,щото като я взех колата не правеше така.Нека разбиращите от форума да си кажат мнението.


Потребителски аватар
kpematop
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 10:07
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CRCA 2012
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kpematop » Чет 25 дек 2008 15:02


аз май подозирам датчика на педала на съединителя


Потребителски аватар
kpematop
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 10:07
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CRCA 2012
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kpematop » Пет 09 яну 2009 20:05


малко Ъпче за темата...


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kirhadj » Съб 10 яну 2009 12:55


Първо: това с педалите едновременно ли го правиш или по отделно?
Второ: модификацията на двигателя няма значение, при такъв въпрос.

Ако движението на педалите е едновременно е възможно да се получи вдигане на оборотите, защото натоварването на двигателя отпада. Ако е по отделно (форсираш-отпускаш газта-натискаш съединителя) то има някакъв проблем. Пробвай на място и виж дали пак го прави.


Потребителски аватар
kpematop
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 10:07
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CRCA 2012
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kpematop » Съб 10 яну 2009 12:58


ами натискам газта, дърпам си крака на 20-30см от педала, да съм сигурен, че не е натиснат и натискам съединителя и оборотите още се покачват. Според мене има някакъв проблем. Дроселната ми клапа е адаптирана. Незнам дали педала на газта се адаптира по някакъв начин. На ВАГ КОМа грешки не ми излизат никакви.


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kirhadj » Съб 10 яну 2009 14:03


При рязко подаване и отнемане на газ има инерционен момент, който не можеш да го избегнеш. Ако задържиш на по висики обороти (да са стабилни, примерно 4000) и извършиш процедурата с отнемане на газта и натискане на съединителя, тогава не би трябвало да го има (или не би трябвало да е толкова забележимо, но според мен трябва да има моментно задържане на оборотите и след това спад).


Потребителски аватар
kpematop
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 10:07
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CRCA 2012
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kpematop » Съб 10 яну 2009 16:08


ако карам до 5000 оборота и натисна съединителя , оборотите ще подминат 6000. Това не е първата турбо кола, която карам...не е нормално това



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW, petrovi4_bg и 46 госта