


Проблем с оборотите на пасат 1.8Т
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 12 юни 2008 14:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем с оборотите на пасат 1.8Т
Здравейте.Пасата ми е от 97ма година. Наскоро закарах колата в един сервиз за да ми бъде сменен горивен маркуч за високо налягане, да почистят дроселовата клапа (понеже при диагностика даваше проблем) и да направят отново диагностика. Маркуча сменен, дросела, както казват почистен. Казват ми че при диагностиката им показвало проблем с някакав температурен датчик. Стрелката на контролното табло работи нормално-достига до 90градуса и ги поддържа, обаче този датчик поддавал информация на компютера че двигателя работел на 60градуса.(звучи ми нелогично) Това било причина за следващия проблем: Колата работи с малко под 1000 обороти или 1000.(повече от преди).Когато спря на светофар,примерно, оборотите бавно падат от "Х" до 1000, след което пак бавно, дигат до към 1200-1300 и пак бавно падат до 1000.(това се случва и ако рязко натисна на газта докато стоя в място).В движение пък, ако забавям скороста с отнемане на гаста, след няколко секунди колата почва да придърпва назад всеедно сам натиснал на спирачка па отпуска рязко напред.А иначе ускорява нного добре без да се колебае. Много е дразнещо. Моля помогнете!
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Придърпването е вследствие на спукан маркуч за въздуха. Преди дросел клапата има пластмасов тройник.В него влиза тръбата от въздушния филтър, обаче има и две гумени маркучета, единия от тях(по-дебелия) е за картерните газове, които се връщат допълнително към дросела.Когато настъпиш газта и си на 800-1000 об. се усеща придърпване, сякаш колата забива нос и след 2500-3000 об. се изстрелва нормално.Принципно аз съм без турбо, но и при 1.8Т е пак така. Идеята е въздуха, който идва към мотора да е от възд. филтър минавайки през дебитомера а тия маркучета са след дебитомера и доставят газове които не се отчитат от дебитомера.
Може да се запуши входа на тройника и този картерен маркуч да се остави да си виси.Аз така направих от тогава нямам грижи с обороти и светофари
.
Може да се запуши входа на тройника и този картерен маркуч да се остави да си виси.Аз така направих от тогава нямам грижи с обороти и светофари


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта