Проблем след смяна на акумулатор

Техническа и сервизна информация за Passat
toteff
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 8:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tarnovo
Контакти:

Проблем след смяна на акумулатор

Мнениеот toteff » Нед 18 дек 2005 14:45


Колата ми е Пасат 1.8 1997год.Акумулатора който ми бяха сложили от автокъщата се скапа и си взех Ексайд.След смяната освен че часовника и борд компютъра се нулираха се появи и следния проблем с оборотите на празен ход.Като запаля оборотите се вдигат на 1200-1500 след това падат на 500-600 след това пак около 1000 пак на 500-600 и така два-три пъти докато се стабилизират на 800-850.Това става бързо за три-четири секунди.Същото го прави и когато подадеш газ и пуснеш газта оборотите падат на 500-600 качват се на 1000 падат на 500-600 и пак 1000 два-три пъти и се стабилизират на 800-850.Това го прави и на газ и на бензин,независимо дали е топла или студена.С газов инжекцион съм.Преди да се смени акумулатора не го правеше.Къде според вас е причината - дали след рестарта на компютъра все още набира информация и след известно време ще се оправи или е някъде другаде?От смяната на акумулатора съм минал около 50-60км градско.
Предварително БЛАГОДАРЯ!




Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Нед 18 дек 2005 16:46


всичко е от газта,м/у другото с какъв ключ си на газовата?абтомат или ръчен?


toteff
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 8:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tarnovo
Контакти:

Re:

Мнениеот toteff » Пон 19 дек 2005 8:56


Според мен не е от газта,защото го прави и на бензин.Ключът е с три положения 1-след запалването веднага прехвърля на газ,2-след запалването,след като малко позагрее и 2500+об прехвърля на газ,3-само на бензин.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пон 19 дек 2005 9:30


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=12282
Мисля че имате еднакъв проблем с колегата bob.ts!!!
Пробвай това което е писал "Golfstrom"!!!


toteff
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 8:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tarnovo
Контакти:

Kак става иницилизацията на ЕКУ?

Мнениеот toteff » Пон 19 дек 2005 12:54


Освен да я оставя да поработи на празен ход докато загрее да 90-95 градуса за да се включи перката друго трябва ли да правя за да се иницилизира ЕКУ,дали да го откача на ново и тогава да я оставя да загрее до като се включи перката без да я карам?
МНОГО БЛАГОДАРЯ ЗА ОТГОВОРИТЕ И СЪПРИЧАСНОСТТА!


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Пон 19 дек 2005 13:35


Все едно е....


toteff
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 8:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tarnovo
Контакти:

Невероятно,но стана:-)

Мнениеот toteff » Пон 19 дек 2005 16:47


След като оставих колата да поработи на празен ход на бензин 45-50мин. всичко се оправи,обортите се стабилизираха и вече не падат на 500-600.
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ!!!
ЩЕ СЕ ЧЕРПИ ЯКО!!!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта