Колеги, извинявам се че поставям отново досадната тема за паленето на вашето внимание,при наличието на доста такива които съм прочел.
Колата пали много трудно.Трябва да въртя много дълго време и пак запалва трудно.
От това което съм прочел във мненията от другите теми,се насочих към температурния датчик(дето стои на пластмасовия тройник).Проверих какви стойности отчита и сложих резистор 5к .Колата запали веднага.Това трябва да е- си казах.Да ама не. След поставяне на нов датчик ,положението е същото.Забелязах също ,че не ми работи датчика за входящия въздух(при моното).Искам да попитам - Възможно ли е този датчик да има връзка с проблема за който става въпрос,и какво според вас трябва да очаквам ако не го поправя? Пасат 1,8 ABS 92г. Благодаря!



Отново досадната тема със паленето
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Отново досадната тема със паленето
Доколкото съм чел и знам и той оказва влияние ама не чак толкова сериозно.Все пак пробвай да му сложиш един резистор за да видиш дали ще запали лесно - ако запали имаш два варианта :
-опитваш се да си ремонтираш твоя
-слагаш постоянно един резистор,което ще ти пообърка работата на бензин в даден температурен диапазон ама ако караш предимно на газ няма да е съществен проблем.
Също така съм длъжен да попитам - мерил ли си новия датчик дали мери вярно - има много,които си се продават дефектни и нищо не правят - провери.
Ако не знаеш какви са стойностите за този на моното веднага ти казвам - същите като за температурния към ЕКУ-то.
Успех!
-опитваш се да си ремонтираш твоя
-слагаш постоянно един резистор,което ще ти пообърка работата на бензин в даден температурен диапазон ама ако караш предимно на газ няма да е съществен проблем.
Също така съм длъжен да попитам - мерил ли си новия датчик дали мери вярно - има много,които си се продават дефектни и нищо не правят - провери.
Ако не знаеш какви са стойностите за този на моното веднага ти казвам - същите като за температурния към ЕКУ-то.
Успех!
Re: Отново досадната тема със паленето
Да,мерих първо стария датчик.Стойноста която измерих при студен мотор е около 3к.която съответства на 10 градуса.Затова се заблудих, че при това показание не искаше да запали а със резистора запали веднага.Но не прецених че колата е в гараж и температурата на антифриза действително може да е 10 градуса, и стойноста на датчика неможе да достигне 5к.които са ми нужни за да запали.Поне със сигурност знам че температурният датчик е изправен.Нямам газова уредба.Утре ще пробвам какво ще стане със нови свещи.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Отново досадната тема със паленето
Колега пробвай с друга бобина, тя е слабо място на Фолксваген.Като почне да заминава трудно пали на студено и накрая съвсем престава.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 33 госта