ЗДРАВЕЙТЕ,
имам пасат 4 който ми създава следния проблем:пали лесно,потеглям,движи се добре,след около 15-20 минути започва да губи мощност ,оборотомера прескача от 2000 на 2500,оборотите падат на 500-250,при форсиране угасва.Наново паля ,пали но поддържа 250 -500 оборота.Изчаквам 1-2 часа и отнова е същото.
Водих го на компютърна диагностика и от там ми казаха ,че няма запаметени грешки,може да е от влага в куплунгите.



проблем с пасат 4
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: проблем с пасат 4
Здравей и добре дошъл,
кажи повече за колата и мотора според мен би трябвало да е електрически проблем, не дава добре маса някъде.

кажи повече за колата и мотора според мен би трябвало да е електрически проблем, не дава добре маса някъде.
Re: проблем с пасат 4
колата я купих преди 14 дена от автокъща,комби,с един разпределителен вал,сложих и централно заключване,направих и пълноавтокаско,маркирана.Карал съм я всичко на всичко 100 км..
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с пасат 4
Щом прескача оборотомера според мен иде реч за датчик на хол или нямакъв друг проблем с електрониката.Оборотомера е един прост уред,измерващ импулси за единица време.Тези импулси му ги подава датчика на Хол,датичк на коляновя вал и тем подобни...зависи как е реализирано и на каква кола е.
Доколкото разбирам Пасат-а ти е В4 (93-та -> 96-та година) и е с двигател 2.0 8V което спроед мен трябва да е 2Е .Виж си на големия талон има номер на двигтателя - започва с няколко букви и цифри - трябват ни първите 3 - те съсдржат кода на двигателя,което определя какъв е,колко коня е,каква горивна и запалителна система има.И е хубаво да си ги знаеш наизуст понеже на базата на тях се купуват резервни части най-лесно
Успех!
Доколкото разбирам Пасат-а ти е В4 (93-та -> 96-та година) и е с двигател 2.0 8V което спроед мен трябва да е 2Е .Виж си на големия талон има номер на двигтателя - започва с няколко букви и цифри - трябват ни първите 3 - те съсдржат кода на двигателя,което определя какъв е,колко коня е,каква горивна и запалителна система има.И е хубаво да си ги знаеш наизуст понеже на базата на тях се купуват резервни части най-лесно

Успех!
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: проблем с пасат 4
zfa159 написа:Щом прескача оборотомера според мен иде реч за датчик на хол или нямакъв друг проблем с електрониката.Оборотомера е един прост уред,измерващ импулси за единица време.Тези импулси му ги подава датчика на Хол,датичк на коляновя вал и тем подобни...зависи как е реализирано и на каква кола е.
Доколкото разбирам Пасат-а ти е В4 (93-та -> 96-та година) и е с двигател 2.0 8V което спроед мен трябва да е 2Е .Виж си на големия талон има номер на двигтателя - започва с няколко букви и цифри - трябват ни първите 3 - те съсдржат кода на двигателя,което определя какъв е,колко коня е,каква горивна и запалителна система има.И е хубаво да си ги знаеш наизуст понеже на базата на тях се купуват резервни части най-лесно
Успех!
2E, ADY, AGG...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: проблем с пасат 4
В Канада или в България я купи!? Щото ако е в Канада сигурно е пасат 5 - за справка кой модел е пасата тук viewtopic.php?f=6&t=38785
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: проблем с пасат 4
К.Одаджийски написа:В Канада или в България я купи!? Щото ако е в Канада сигурно е пасат 5 - за справка кой модел е пасата тук viewtopic.php?f=6&t=38785
Кажи каква е логиката да е Б5, ако е от Канада? Там нямат Б4? А това, че Б5 с двулитров мотор няма (доколкото аз знам)?
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: проблем с пасат 4
На приятел със същия пасат Б4 2000i. му се появи същия проблем тази седмица ще го кара в Юнитрейд и ще видиме какво ще кажат от там....
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: проблем с пасат 4
калоян написа:колата я купих преди 14 дена от автокъща,комби,с един разпределителен вал,сложих и централно заключване,направих и пълноавтокаско,маркирана.Карал съм я всичко на всичко 100 км..
На приятелчето му се оказа зацапана дистрибуторна капачка и палец зачистихмеги и колата се оправи,провери си и твоята капачка и палец...и ако си занови действай...
- Велосираптор
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 02 май 2007 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: проблем с пасат 4
колега какво се оказа при тебе в крайна сметка?
Защото и аз имам много сходен проблем,макар че карам пасат Б3 на метан.След 15-20 минути каране/поне-понякога и повече/първо стрелката на оборотомера ми пада до нулата както си работи двигателя,малко след това губи мощност и гасне...рядко успявам да го запаля на скорост по инерция,по-често успявам ако завъртя ключа и после отпусна съединителя.Но най-често пали след 2-3 минути опити.Карам на метан, но не мисля че проблема е от там/може би от там са гърмежите,когато се опитвам да запаля на скорост/.Днес тотално отказа и един приятел ме дърпа,пред нас провери и тоците-по централния кабел от бобината нямам ток.Бобината ми е "Беру" на 1 година.Понякога стрелката на оборотомера просто "пропада" с около 500 оборота или пада до нулата и остава там ,а колата си продължава с равномерномерна работа на двигателя,друг пуът след като е огаснала в движение и благоволила да запали на Нтия път оборотомера не действа,или "загрява" слел минута-две.посъветваха ме да разкача детонационния датчик, понежа кабелите му не изглеждаха читави и имаше съмнения да не окъсяват и да шашкат компа,но и с разкачен датчик историята е същата.Когато каже ,че няма да пали не пали нито на бенц ,нито на метан,запали ли веднъж- прехвърлям без проблем на което и да е гориво.
Защото и аз имам много сходен проблем,макар че карам пасат Б3 на метан.След 15-20 минути каране/поне-понякога и повече/първо стрелката на оборотомера ми пада до нулата както си работи двигателя,малко след това губи мощност и гасне...рядко успявам да го запаля на скорост по инерция,по-често успявам ако завъртя ключа и после отпусна съединителя.Но най-често пали след 2-3 минути опити.Карам на метан, но не мисля че проблема е от там/може би от там са гърмежите,когато се опитвам да запаля на скорост/.Днес тотално отказа и един приятел ме дърпа,пред нас провери и тоците-по централния кабел от бобината нямам ток.Бобината ми е "Беру" на 1 година.Понякога стрелката на оборотомера просто "пропада" с около 500 оборота или пада до нулата и остава там ,а колата си продължава с равномерномерна работа на двигателя,друг пуът след като е огаснала в движение и благоволила да запали на Нтия път оборотомера не действа,или "загрява" слел минута-две.посъветваха ме да разкача детонационния датчик, понежа кабелите му не изглеждаха читави и имаше съмнения да не окъсяват и да шашкат компа,но и с разкачен датчик историята е същата.Когато каже ,че няма да пали не пали нито на бенц ,нито на метан,запали ли веднъж- прехвърлям без проблем на което и да е гориво.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта