


Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992
Въпрос-колата си върви добре при леки ускорения...набира си 100-120-140 на пета при средно натиснат педал...не се мъчи,няма шум.Обаче при бързо ускорение,изпреварване,или голям наклон нагоре започва да чука аванса и се чува ако отворя прозореца.Минавам на по-ниска предавка и се оправя,но мисля че не трябва да чука никога...а мотора да глъхне само,нали?Диагностиката на двигателя-всичко в ред.Остава май катализарора и гърнето...може ли от него?Възд.филтър е само леко замърсен...няма да е оттам.
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992
Не е от горивото...откъдето и да налея си е така.
- DimitarBT
- Мнения: 744
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992
мисля че някой трябва да мръдне делкото малко.съвсем мъничко
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992
DimitarBT написа:мисля че някой трябва да мръдне делкото малко.съвсем мъничко
Добре,колега...но как се прави?Завъртане капачката с четирите кабела нанякъде?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992
Развива се един болт и се върти делкото (цялото, не само капачката)
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992
Благодаря...трябва да проуча де е тоя болт.
- DimitarBT
- Мнения: 744
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992
този болт е в основата на делкото.обаче не ти препоръчвам ти да го въртиш.ако нямаш и най-малка представа отиди при някой "разбирач",защото ако го врътнеш повече и не на където трябва не само ще чука аванса ами ще гърми като "гаобица"
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992
Колега, не го върти сам делкото, защото не знаеш с копко и накъде да го завъртиш.Отиди при някой, който има статоскоп мисля че се казваше да ти нагласи точното предварение за твоя двигател.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992
Стробоскоп се казва
И за да има ефект от въртенето на делкото трябва да се откачи датчика на тройника за охлждането за да влезе еку-то в сервизен режим и да се нагласи предварението....иначе колкото и да въртиш делкото комп-а си регулира предварението каквото му е заложено да е...което теб не те устройва
Ама който знае как да го гласи би трябвало да знае и за сревизния режим и т.н. и т.н.
Заводското предварение за този двигастел е 6 градуса при празен ход.Ако го караш на газ добавяш още 3 (хората казват,че с 9 градуса предварение на този двигател е най-добра динамиката).
Чисто информативно - на делкото има стрелка,кото оказва посоката му на въртене (по посока на часовниковата стрелка)..ти трябва да го мръднеш малко назад за да увеличиш предварението и съответно напред за да го намалиш...ама няма как да прецениш колко точно....та затова ти трябва уреда или човек,който има такъв.
Успех!


Заводското предварение за този двигастел е 6 градуса при празен ход.Ако го караш на газ добавяш още 3 (хората казват,че с 9 градуса предварение на този двигател е най-добра динамиката).
Чисто информативно - на делкото има стрелка,кото оказва посоката му на въртене (по посока на часовниковата стрелка)..ти трябва да го мръднеш малко назад за да увеличиш предварението и съответно напред за да го намалиш...ама няма как да прецениш колко точно....та затова ти трябва уреда или човек,който има такъв.
Успех!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992
Прочети внимателно какво ти казва колегата по-горе(той просто ме изправари!!!) и го направи точно така...абсолютно прав е и за 9-те градуса на газ!!!Аз карам на 10 градуса и има чудесна динамика,а и на бензин на чука.....
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992
Смених възд.филтър и почти изчезна чукането,колеги....а беше само леко замърсен.Остава още малко...може би изпускателната.Щом трудно е дишал...навява ме,че може и трудно да изпуска.Няма още да пипам делкото....а за влизането в авариен режим преди пипане на делкото (за да не се бърка ЕКУто) тук някъде колеги споменаваха за закъсяване на диагн.букси...така че може и без спец.уред....а това е добра новина за всички колеги тук.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992
nistelroy написа:Смених възд.филтър и почти изчезна чукането,колеги....а беше само леко замърсен.Остава още малко...може би изпускателната.Щом трудно е дишал...навява ме,че може и трудно да изпуска.Няма още да пипам делкото....а за влизането в авариен режим преди пипане на делкото (за да не се бърка ЕКУто) тук някъде колеги споменаваха за закъсяване на диагн.букси...така че може и без спец.уред....а това е добра новина за всички колеги тук.
Малко грешиш - това със закъсяването е за да може с едно светодиодче да си гледаш грешките в компютъра,което няма нищо общо нито с аварииния режим нито с предварението - просто четеш грешкит,които ЕКУ-то е натрупало в себе си.Това е диарностика и нищо повече.
За да си регулираш предварението на запалването (наричано за кратко аванс) трябва да вкараш ЕКу-то в авариен режим....иначе нищо не гласиш.А за уреда - той си е стробоскоп и става само за гледане на белезите на двигателя....представлява един уред,който при подаване на искра от делкото към 1-ви цилиндър в момента на искрата за съвсем кратко време засветява белега на двигателя...така белега изглежда като спрял и много лесно се определя дали предварението е много или малко....гледайки се подвижния и неподвижния белег.При по-умните директно изписва на един дисплей колко градуса е

Успех!
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992
За закъсяването на диагн.букси може и да греша,но колегите тук в една тема разказваха как точно при закъсяването им двигателя променя оборотите и влиза в авариен режим.Ще го погледна пак.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992
nistelroy написа:За закъсяването на диагн.букси може и да греша,но колегите тук в една тема разказваха как точно при закъсяването им двигателя променя оборотите и влиза в авариен режим.Ще го погледна пак.
Е,може и аз да съм в грешка ама доколкото ми е известно за да влезе в сервизен режим трябва да изгуби някой показател (например темп.датчик на главата отгоре на тройника).А иначе можеш да четеш грешките от ЕКу-то по метода със закъсяването на куплунзите.

-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992
zfa159 написа:nistelroy написа:За закъсяването на диагн.букси може и да греша,но колегите тук в една тема разказваха как точно при закъсяването им двигателя променя оборотите и влиза в авариен режим.Ще го погледна пак.
Е,може и аз да съм в грешка ама доколкото ми е известно за да влезе в сервизен режим трябва да изгуби някой показател (например темп.датчик на главата отгоре на тройника).А иначе можеш да четеш грешките от ЕКу-то по метода със закъсяването на куплунзите.
Нашите В3/1992ра/ABS/не стават със закъсяване на куплунзите....още го нищя въпроса...иска ми се,но иска се ВАГа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта