Проблем с центровка на пасат Б3 1.8 mi RP мотора след смяна на ангренажен ремък.
Днес си смених ремъка. Но стана лек проблем и неуспях да бележа нещата като хората. И от там пълн крах.
Като в момента сложих ролката на разпределителния вал м/у 0 и Т на вдлъбнатината спрямо белязката на пласмасата на капака. На делкото - махнах дистрибуторната капачка и там го направих центъра на палеца към една вдлъбнатина. А ролката на коляновия вал спрямо белега на маховика е на 0-ла. Като тествах колата на бензин върви по-добре но във високите е малко по мудна от колкото в ниските. Но като пусна на метан е много умряла. Някакви идей как да направя центровките.

Проблем с центровка на пасат Б3 след смяна на ангренажен рем
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 22:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с центровка на пасат Б3 след смяна на ангренажен рем
Най-вероятно делкото ти е било завъртяно в посока обратна на часовниковата, но най-добре да го направиш със стробоскоп 
Оригинално предварението на празен ход е 6 градуса +-1 на РП , за метана мисля и на 12 ще му е добре, но не зная как ще пали на бензин и дали няма да детонира...

Оригинално предварението на празен ход е 6 градуса +-1 на РП , за метана мисля и на 12 ще му е добре, но не зная как ще пали на бензин и дали няма да детонира...
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 22:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с центровка на пасат Б3 след смяна на ангренажен рем
А иначе разпределителният и коляновият вал правилно ли са зацепени.
Също тъка пи се стрява че мотора работи малко по-тежко и създава повечко вибрации.
Също тъка пи се стрява че мотора работи малко по-тежко и създава повечко вибрации.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с центровка на пасат Б3 след смяна на ангренажен рем
Има белег и на паразитния вал!
Само един съвет - внимавай с натягането на ремъка - моя си го обръщах спокойно на 90*, но все пак обтяжната ролка се разпадна, а и до последно си скрибуцаше ангренажа от пренатягане
Ето снимките: (последната е за моторите с метален горен капак на ангренажа - при тях белег отпред на зъбчатката няма, а само отзад се гласи на ръба на капака над клапаните)




Само един съвет - внимавай с натягането на ремъка - моя си го обръщах спокойно на 90*, но все пак обтяжната ролка се разпадна, а и до последно си скрибуцаше ангренажа от пренатягане

Ето снимките: (последната е за моторите с метален горен капак на ангренажа - при тях белег отпред на зъбчатката няма, а само отзад се гласи на ръба на капака над клапаните)




-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 22:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с центровка на пасат Б3 след смяна на ангренажен рем
Защо на 2 от снимките разпхределителният вал е зацепен по различен начин. Веднъж спрямо белега на пласмасата на капака веднъж спрямо капака на главата.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с центровка на пасат Б3 след смяна на ангренажен рем
стар и нов стандарт.
железен и пластмасов капак.
всички колела имат всички белези по тях-без значение.
железен и пластмасов капак.
всички колела имат всички белези по тях-без значение.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с центровка на пасат Б3 след смяна на ангренажен рем
На Б2-ката ми нямаше белег отпред на зъбчатката, само отзад!
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 22:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с центровка на пасат Б3 след смяна на ангренажен рем
Проблема със зацепването е решен но идва друг проблем, преди и след смяната на ремъка колата повече от 160 на метан и 170 на бензин не върви, а о е мудна, докато едно време 180 метан 200 бензин и си беше по пъргавка, някакви идей имате ли на какво може да се дължи и как да се справя с проблема.
Re: Проблем с центровка на пасат Б3 след смяна на ангренажен рем
Казваш,че сега валовете ти са зацепени правилно,но "симптоми" като твоите се получават точно при зацепване на разпределителния вал зъб напред.За да се движиш така трябва да си поиграеш с делкото,ама накъде и колко...Пиши лично на Radotom,мисля,че в момента той кара по тоя начин.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с центровка на пасат Б3 след смяна на ангренажен рем
Да, вярно е, че в момента съм направил разпределителния вал да е със 1 зъб изпреварване, както и съм дал не-малък аванс на делкото. В следствие на това повече от 180 колата посмъртно не вдига- по баир, по равно, по наклон... все си е толкова!
Но целта беше подобрена динамика в ниските и средни обороти... и си я има..
А колегата се оплаква, че и там е мудна...
Лесно ли пали колата? В смисъл- учудващо лесно?
Да не би да е с много малко предварение?

Но целта беше подобрена динамика в ниските и средни обороти... и си я има..
А колегата се оплаква, че и там е мудна...
Лесно ли пали колата? В смисъл- учудващо лесно?
Да не би да е с много малко предварение?

Re: Проблем с центровка на пасат Б3 след смяна на ангренажен рем
Ако не си въртял делкото след смяната на ремъка, имаш възможност да постигнеш предишната центровка. Поставяш зъбците на белег и въртиш коляновия вал с ремъка, с един зъб на пред или на зад. Съответно палиш и пробваш. Работа за 10 мин.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта