Пасат В3 не работи добре при студен двигател
Пасат В3 не работи добре при студен двигател
Здравейте, имам Пасат В3 произведен 1992 г, двигател ABS 90к.с. бензин/газ При настъпване на студовете започна да пали по-бавно (след първоначалния старт му трябват 10-15 сек за да достигне 900-1000 оборота), трудно се форсира и при подаване на газ вместо да ускори започва да глъхне и придърпва. Пуши много, при висоги обороти димът е бял, на празен ход доста по тъмен. Когато загрее нещата се оправят. Когато съм на газ нямам проблеми независимо от температурата на двигателя. Проверих ламбда сондата, оказа се че работи нормално, Смених температурния датчик - без ефект, карах дълго на бензин с добавки за чистене на дюзата и пак няма полза. В момента съм с датчик за дизелов двигател и резултата е малко по-добър но не е както беше преди. Моля, кажете какво да правя!
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Здравей колега и
относно проблема с колата все едно описваш проблемите на колата на брат ми (пасат с АБС мотор). Откачи клемите на акумулатора за 5 минути, и караи само на бензин. Ако се оправи трупа грешки на газ! При брат ми не се оправи дори след слагане на емулатор! сега ще опитаме с реле за изкл. на ламбдата.
Успех с колата!

относно проблема с колата все едно описваш проблемите на колата на брат ми (пасат с АБС мотор). Откачи клемите на акумулатора за 5 минути, и караи само на бензин. Ако се оправи трупа грешки на газ! При брат ми не се оправи дори след слагане на емулатор! сега ще опитаме с реле за изкл. на ламбдата.
Успех с колата!
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
PASSAT написа:.................. сега ще опитаме с реле за изкл. на ламбдата.
По този начин принодително ще натрупате грешки. Най добре пробвайте с нова центровка на газовата, дайте малко предварение и напълно разкачете ламбдата ако колата се кара предимно на газ.
При мен имаше подобни проблеми, но след горните процедури колата си пали и върви без проблеми и анумалии. Всъщност аз паля винаги на бенз, и като позагрее обръщам на газ. Разхода на бенз не ме интересува къй като ако се ползва само за припалване в това студено време със или без ламбда все ще е голям!
Здравейте колеги, благодаря за предложенията но това са компромисни решения, а аз искам да отстраня проблема. При диагностиките на които подлагах колата задължително се правеха проверки за за грешки. Такива няма. колкото до предварението - монтирал съм адванс процесор и съм пробвал с различни варианти -заводските 6 + 2.5, 5 и 7 градуса. Процесора работи само на газ, а там проблеми няма. Работя на 5 - 6 км. от къщи и половината от пътя карам на бензин.
В Ауто Дата намерих какви трябва да бъдат показанията на датчика при различни температури и измерих показанията на двата датчика(за бензин и за дизел). за дизел няма данни но бензиновия беше в дадените граници. Лошото е че най-ниската посочена там температура е 20 гр. А колко трябва да е при - 10. При измерването на открита тераса(температура -8 -10 гр)бензиновия има съпротивление около 6800 ома, дизеловия 2200. При 20 гр. за бензиновия - 2800 ( при дадени граници 2250 - 3000), за дизеловия 1800 ома(не знам колко трябва да бъде). Мисля че проблема е в този датчик но не знам какви трябва да са показанията при отрицателни температури. Според служители на Юнитрейд за бензинови двигатели има 3 варианта, но и те не могат да кажат кой точно. Трябвало да си сравни с оригиналния. А него го няма. Когато купих колата беше с този за дизел. Предполагам разликата е в съпротивлението и промяната му при различни температури. Външно всички датчици са еднакви. Ако някой знае какви трябва да са показанията, или от къде мога да намеря такава информация моля да сподели.
В Ауто Дата намерих какви трябва да бъдат показанията на датчика при различни температури и измерих показанията на двата датчика(за бензин и за дизел). за дизел няма данни но бензиновия беше в дадените граници. Лошото е че най-ниската посочена там температура е 20 гр. А колко трябва да е при - 10. При измерването на открита тераса(температура -8 -10 гр)бензиновия има съпротивление около 6800 ома, дизеловия 2200. При 20 гр. за бензиновия - 2800 ( при дадени граници 2250 - 3000), за дизеловия 1800 ома(не знам колко трябва да бъде). Мисля че проблема е в този датчик но не знам какви трябва да са показанията при отрицателни температури. Според служители на Юнитрейд за бензинови двигатели има 3 варианта, но и те не могат да кажат кой точно. Трябвало да си сравни с оригиналния. А него го няма. Когато купих колата беше с този за дизел. Предполагам разликата е в съпротивлението и промяната му при различни температури. Външно всички датчици са еднакви. Ако някой знае какви трябва да са показанията, или от къде мога да намеря такава информация моля да сподели.
- Andrey
- Мнения: 280
- Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В3 не работи добре при студен двигател
Колега, премери си и компресията за всеки случай. И си погледни свещите дали са работили нормално.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Пасат В3 не работи добре при студен двигател
Колега когато аз сменях темп.датчик този който беше на колата беше със син пръстен,този койти ми дадоха от Юнитрейд само по данни от талона без да са ми виждали стария е абсолютно същия-със син пръстен и същите надписи...това ти го казвам във връзка със съмненията ти спрямо вариянта ня датчика....
п.п.- колата ми е абсолютно същата като твоята-АБС,92г.
п.п.- колата ми е абсолютно същата като твоята-АБС,92г.
Re: Пасат В3 не работи добре при студен двигател
Колеги, в голяма част от коментарите срещам име"Ваското1", с отзиви че решава всички проблеми с разни пасати. моля дайте телефон или друга връзка с въпросния човек.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В3 не работи добре при студен двигател
Драсни му лично - vaskoto1 - не обича координатите му да се разнасят из интернет и форума свободно насам-натам.Имай в предвид,че трябва да му обясниш нормално какъв е проблема с колата и да се приготвиш ако е необходимо да изчакаш няколко дни....бая хора се редим на опашката 
Успех!

Успех!
Re: Пасат В3 не работи добре при студен двигател
Благодаря. Ако правилно съм разбрал това е името в Skype. Открих го, писах му, дано отговори. А колкото до чакането - след 3 месеца безплодни опити няколко дни не са проблем. Ще изчакам, важното е да разбера как да отстраня проблема.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат В3 не работи добре при студен двигател
Мисля, че дон Василий 1 не е от любителите на Скайпа...
Иначе си е оставил координатите в 'Сервизи за VW'
Ето:
viewtopic.php?f=13&t=6022

Иначе си е оставил координатите в 'Сервизи за VW'
Ето:
viewtopic.php?f=13&t=6022
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Пет 10 авг 2007 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат В3 не работи добре при студен двигател
Колеги,
подобни симптоми имам и аз - при мен пали нормално, след 2-3 минути оборотите падат до 250-300, с тенденция към гаснене. Ако превключа на газ - никакъв проблем. Като позагрее, се оправя. Пасат Б3, 1.8 РП, 1990 г.
Датчика на тройника ли е?
подобни симптоми имам и аз - при мен пали нормално, след 2-3 минути оборотите падат до 250-300, с тенденция към гаснене. Ако превключа на газ - никакъв проблем. Като позагрее, се оправя. Пасат Б3, 1.8 РП, 1990 г.
Датчика на тройника ли е?
Re: Пасат В3 не работи добре при студен двигател
Така мислех, но се оказа че не е. Сложих оригинален от Юнитрейд но не се оправи. Продължавам борбата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта